משתבח עם השנים

לאחר ששיחק במספר קבוצות בליגה הלאומית, מושיקו בן סעדון מציג יכולת גבוהה ומוכיח שבגיל 38 הוא בורג מרכזי במ.ס קרית גת. מושיקו:"ליגה ב' היא ליגה שאפשר להסתדר בה גם בגיל שלי".

מושיקו, ניצחון משכנע היה לכם השבוע, על הפועל רהט.
"כן. הרגשתי שזה שלנו ממש, כבר מההתחלה. המשחק לא היה צמוד בכלל. אפשר להגיד שהמשחק הזה הלך לנו די בקלות. פשוט באנו מאוד מוכנים, וראו את זה על המגרש, כי אחרי 14 דקות כבר הובלנו 2-0, ובדקה ה-80 סגרנו את התוצאה עם הגול השלישי. יש לנו קבוצה טובה העונה. התחברנו כקבוצה, והאווירה באימונים מצוינת. אבל אין שום לחץ, כי אין לנו שום מטרות".
מה זאת אומרת אין מטרות?
"זו רק תחילת העונה. זו ליגה קשה מאוד. בבית אני בטוח שנצליח לעמוד מול כל קבוצה, אבל בחוץ זה יהיה סיפור אחר. יש הרבה קבוצות שהשקיעו הרבה כסף וירצו להיות בצמרת. אני מעדיף שלא לצאת בהצהרות".
תגיד, לא היה עדיף להתאחד עם מכבי ולבנות קבוצה אחת חזקה?
"אני תמיד הייתי בעד האיחוד. לא צריכה להיות שום בעיה לעשות את זה. לדעתי, אפשר יהיה גם לשמור על הקבוצה בליגה ב', כמעין קבוצת בת, שמי שלא יצליח להשתלב בקבוצה הבכירה, יבוא לקבוצה הקטנה. אבל צריך להעביר את רוב הכסף לקבוצה הבכירה. רק ככה אפשר לחזור לימים היפים של הליגה הלאומית וליגת העל".
גם בגיל 38 אתה ממשיך לשחק 90 דקות. איך אתה עושה את זה?
"אני מתאמן כמו כולם ומשתדל לחיות אורח חיים ספורטיבי. יש לנו שלושה אימונים בשבוע, ואני נותן מעצמי הרבה גם מעבר. אני לא צעיר כמו פעם, וגם לא מהיר כמו פעם, אבל ליגה ב' היא ליגה שאפשר להסתדר בה גם בגיל שלי. אני מאמין שיש לי עוד כמה שנים טובות. וכל עוד אני אחשוב ככה, אני אמשיך לשחק".

 מקווה לשחק עוד כמה שנים.מושיקו בן סעדון(בלבן)

בשישי אתם יוצאים למשחק חוץ בבאר שבע
.
"נכון, ותמיד משחק נגד באר שבע הוא משחק קשה. הבנתי שאנחנו משחקים הפעם בווסרמיל. זה יהיה משחק חוץ לא קל בכלל, אבל אנחנו בתקופה טובה, ואני מקווה לחזור משם עם נקודות".

 לעידכונים נוספים מזמן דרום לחץ כאן



תגובות

+ הוסף תגובה
1
פרדסיה
(ירון מלאכי: 15:13 23-09-2011)
כדורגלן מצוין ואדם עשר
2
שחקן ענק
(אלי קרית גת: 18:37 23-09-2011)
מושיקו בן סעדון הוא בנאדם ענק הלוואי שהיה חוזר למכבי
3
פשוט שחקן למופט מודל לחיקוי לכל שחקן
(אלפיניש אמיר: 01:39 25-09-2011)
מושיקו מודל לכל שחקן צעיר אני מעריץ אותך בתור שחקן ששיחק נגדך
4
כדורגלן מצויין
(ניסיםמלכה: 04:20 26-09-2011)
אני מכיר אותו בצורה שיטחית לדעתי שחקן פנטסטי אני מאוד מעריך אותו כשחקן יצא לי לשחק נגדו שנה שעברה עם האורתודוכסים לוד גבר אמיתי יודע לקבל כול תוצאה ברוח טובה תמשיך להצליח מושיקו!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?