משחק משוגע

האדום הראשון גל פיבך מורחק. האדום הראשון גל פיבך מורחק.
הרבה זמן חיכו בגבעת אולגה למשחק בית במגרש הצנוע באולגה בליגה א', 15 שנה ליתר דיוק ואיזה משחק זה היה. מ.ס גבעת אולגה אירחה את אחי עכו בקרב עם הרבה עצבים. מי שנכח במשחק ראה שני שערים, שופט מעורר מחלוקת ששלף שלושה אדומים לשחקני אולגה, מכות מחוץ למגרש והתלהטות ביציעים.

שתי הקבוצות נפגשו כבר העונה, בשבוע שעבר בגביע המדינה, משחק אותו עכו אירחה ונכנעה לאולגה 2:1. למשחק הזה, במגרש הביתי של מ.ס גבעת אולגה הגיעו כ-300 אולגאים נלהבים שמילאו את יציע האוהדים הביתיים  וקיוו לראות ניצחון רביעי בארבעה משחקים בליגה וחמישה כולל המשחק בגביע. המחצית הראשונה התנהלה בצורה מאוד שקטה בכל הקשור לנעשה במגרש עצמו, לעומת מה שהיה צפוי בהמשך. שחקני גבעת אולגה נראו מעט לחוצים ב 45 הדקות הראשונות והם התקשו למצוא את עצמם במגרש.
שחקני אחי עכו שלטו במשחק ואף הצליחו לכבוש בדקה ה 36 מבעיטה חופשית יפה של איברהים סייד אחמד, לאחר טעות של אריאל טליאס שוער אולגה שיצא תוך כדי בעיטה מאזור רחבת ה 16.


 איברהים סייד אחמד חוגג את היתרון של עכו.

 מאמן גבעת אולגה החליט ללכת על כל הקופה וביצע בהפסקה שלושה חילופים . הראשון חילוף כפוי בעמדת השוער לאחר שאריאל טליאס נפצע ובמקומו נכנס הרכש הצעיר מהפועל כפר סבא, אמיר שמיר בהופעת בכורה. 
 השניים האחרים היו אסי גומה, שכבש את השער המכריע במשחק הגביע נגד עכו בדקה ה-89 ואת החלוץ שי כחלון שהחליפו את מאור ג'נח ואדינו ימהרן. 


עוד מורחק בשורות אולגה. אפריים אספא (צילום: שלומי גבאי).

עם פתיחת המחצית השנייה החל הבלגאן על כר הדשא. עוד קודם לכן נרשמה התלהטות קטנה בין הקהל הביתי למעט האוהדים שהגיעו מעכו ועימות פיזי ליד ספסל מ.ס גבעת אולגה בין אנשים המקורבים לשתי הקבוצות.השופט, נועם סלומה החל לאבד רסן על המשחק ולשלוף כמו במערב הפרוע. בדקה ה-51 גל פיבך, קפטן אולגה טעה כאשר הסתבך עם הכדור סמוך לרחבה של אולגה וביצע עבירה. השופט נתן לפיבך צהוב שמחה עם תנועת יד מזלזלת וככל הנראה גם הוסיף מספר מילים והשופט לא היסס והראה לו את הדרך החוצה, אדום ראשון ולא אחרון לשחקני אולגה. השופט עורר את זעמם של אנשי אולגה שהרבו להתווכח עימו ונראה היה שידו קלה על ההדק והשליפה של הכרטיסים נעשית ללא שיקול דעת.
 

עשר דקות לאחר ההרחקה הראשונה הגיעו עוד שני כרטיסים אדומים. בתחילה, עבירה די חריפה אמנם של אפרים אספא אבל לא כזו המחייבת אדום שאכן נשלף לחלוץ. בעקבות כך הגיעו מחאות מצד הקפטן התורן לאחר יציאתו של פיבך, חן וטורי. האחרון לא אהב את החלטת השופט והגיב בצורה  עצבנית אם כי לא ברור אם אמר משהו ממעליב כלפי השופט ששלף גם לו אדום ישיר.


דחף את הקבוצה. הקהל של אולגה (צילום: שלומי גבאי).

ביציע לא ידעו כיצד לאכול את המצב, פיגור של שער ושלושה שחקנים פחות לקבוצה עם מאזן מושלם עד למשחק הזה מול קבוצה נחותה ממנה. שחקני מ.ס גבעת אולגה נראו נסערים מאוד, המשחק נעצר לדקות ממושכות על מנת לטפל בשחקן עכו הפגוע כתוצאה מהעבירה של אספא ולהרגיע את האווירה. השופט המשיך לשלוף צהובים לשני הצדדים בעיקר לזה של אולגה שכמה משחקניה היו קרובים לקבל צהוב שני ולהותיר את קבוצתם בשבעה שחקנים, דבר שמשמעותו הפסקת המשחק והפסד טכני.


איברהים סייד אחמד עם הכדור מול דור בדוסי מאולגה (צילום: שלומי גבאי).

דווקא בדקות שלאחר הבלאגן, עם שמונה שחקנים בלבד, רוח חדשה נשבה בעורפי האולגאים. הקהל החל לדחוף והקבוצה הביתית החלה לתקוף. משה בלביליה, הקפטן השלישי של אולגה במשחק לקח את המשחק על עצמו והחל לתעתע בשחקני עכו עם ניצוצות של טכניקה שרואים בדרך כלל בליגה גבוהה יותר. בדקה ה68 מסירה של בלביליה מהאגף הימני חתכה את כל הגנת עכו ומצאה את שי כחלון חופשי על קצה רחבת החמש. לחלוץ המחליף לא נשאר הרבה חוץ מלהפציץ פנימה את השוויון ולהקפיץ את הקהל הביתי. שחקני אחי עכו היו פשוט פראיירים, אין מילה אחרת. הם התקשו ליצור התקפה אחת ראויה במשך כל המחצית השנייה ולא השכילו לנצל יתרון מספרי של שלושה שחקנים.
 
שי כחלון חוגג את השיוויון של אולגה. (צילום: h.k תקשורת).
   
למרות זאת עכו הגיעו בצורה כזו או אחרת לכמה מצבים אך ההגנה לצד השוער שמיר עמדו בפרץ והצמד כחלון את בלביליה המשיך לנסות ליצור מהומות באזור הרחבה של אחי עכו. בסיום, לאחר משחק עם הרבה יצרים, מ.ס גבעת אולגה עדיין ללא הפסד עם עשר נקודות בארבעה מחזורים ואחי עכו תכה על כך שלא ניצלה הזדמנות פז לנצח במגרש לא קל.


שלישיית השופטים בראשות נועם סלומה בסיום המשחק.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
חשבתי בהתחלה
(דני : 23:01 15-10-2011)
שאחי עכו הם בכחול שחור, אבל אז הדברר לי שהם הצהובים...
2
במקומות אחרים באתר רשום כי התוצאה הסתיימה בתיקו וכך גם החישוב של הנקודות נעשה על פי זה. אשמח לקבל מענה.
3
אי אפשר לנצח את א
(דני: 22:56 15-10-2011)
4
קבוצה בטון אפילו 7 נגד 11+1 שזה השופט ולא הצליחו לנצח יתרה מזאת אולגה כמעט ניצחה!!!!
5
נועם סלומה
(אחד שמבין ויודע: 22:29 15-10-2011)
שופט אדיר - אם הוציא 3 אדומים כנראה שהגיע להם
6
פשוט בושה גם בליגה שלישית שופט ברמה כזו.שום שיקול דעת ,פושט שורק לפי עצביו ולא לפי הנעשה במשחק!
7
שופט טוב הנועם הזה...
(כפיר: 22:40 15-10-2011)
לפחות היה שופט טוב במשחק... ואני אומר את זה בלי להיות...
8
חתיחת פישר קטן ועלוב שהחליט לגנוב את ההצגה ...הראש שלו פשוט לא בכדורגל בושה!!!!
9
כל הכבוד
11
חתיך השופט הזה ..
(נוכחת במשחק : 23:37 15-10-2011)
12
כנסו דחוף
(אולגאי: 23:42 15-10-2011)
מי שמלווה את שלישית השופטים לא אחר מאשר אעידן עמוס מלך שערי הליגות הנמוכות בכל הזמנים לאן הגעת עמוס.......
13
היחיד שהיה גברי זו הקוונית
(זכויות הגבר במשפחה: 00:04 16-10-2011)
שני "הגברים" הם ילדות עם קוקיות
14
אחד שהיה במשחק
(אולגאי גאה: 00:35 16-10-2011)
ההתאחדות חייבים לראות ת'אדומים זאת שערוריה שאין כמותה שופט שפשוט מנסה לגנוב ת'הצגה וקוונית שלא יודעת מזה נבדל בושה וחרפה לכדורגל בושההה אני מקווה שיראו ת'משחק וירחיקו אותו לצמיתות שופט שכונתי
16
צריך להסיק מסקנות
(ציון: 07:56 16-10-2011)
אם באולגה יסיקו מסקנות לגבי הארועים אז התיקו הזה יהי כמו ניצחון. אם לא יסיקו מסקנות התיקו הזה כמו תבוסה שיביא הרבה הפסדים ונזקים לקבוצה
17
שופט ביזיון !
(אולטראס אולגה : 08:43 16-10-2011)
כל הכבוד לאולגה על הלחימה עם 7 שחקני שדה כמעט ניצחנו , והשופט סלומה פשוט בושה להתאחדות לכדורגל בישראל וכוונית שא יודעת מה זה נבדל השופטים הם שערורייה !!!
18
הייתי אתמול במגרש. לא אוהד של אף קבוצה. פשוט שמעתי שיש קבוצה שהיא סינדרלה וחובה להגיע. הגעתי . אווירה של לאומית . . משחק הוגן ושוטף עד שהשופט החליט שהוא השחקן הראשי... . הנהלת אולגה חייבת לפנות לבית הדין ולבדוק מה קרה שם - מאוד מסריח...
20
נועם סלומה שופט מעולה!
(עמישבניק: 22:17 16-10-2011)
כמו פייר לואיג'י קולינה ששלט בשחקניו ללא עוררין וניהל משחקים בפידה כך גם נועם סלומה. הגיע הזמן לגמור את השכונה בליגות הנמוכות. "קצת" מקצוענות לא תזיק להם!
21
שופט חתיך שאין דברים כאלה!
(אולגה: 22:18 16-10-2011)
22
יאללה אולגה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?