פראיירים לא מתחלפים

שלושה הפסדי ליגה ערב המחזור סיבכו את ס.כ. מעלות קשות בחלק התחתון של הטבלה למרות שע"פ סגל השחקנים היא ראויה ליותר מזה. 0:2 מהיר מול שכנתה לתחתית, הפועל כפר קנא לא הספיק מול צמד של תאיר אבו חמאד שכפה שוויון והשאיר את מעלות מסובכת.

התיאור כדור השלג בכדורגל מתאים בול לס.כ. מעלות. בשני המשחקים הראשונים העונה התסריט חזר על עצמו. מעלות ספגה, השוותה, לא נפלה מיריבתה אך ספגה ונוצחה. מול אסי גלבוע באה ההתפרקות.
במשחק הגביע מול כרמיאל/צפת נראה היה כי סוף סוף הקבוצה מממשת את הפוטנציאל ומתחילה לצאת מן המשבר והתקווה הייתה כי במשחק הבית הנוח יחסית מול כפר קנא זה גם יקבל ביטוי בליגה. אולם ציפיות לחוד ומציאות לחוד.
מול היריבה שגם היא חיפשה נקודות ראשונות העונה פתחה מעלות את המשחק בסערה וכבר בדקה השנייה עלתה ליתרון כשבעיטה של אקרמי כיאל תפסה את שוער כפר כנא, מוחמד עומר רדום בשערו וזה נכנע.


פתיחה של מעלות. ליאור דכלבו עובר את נאסים ארמלי (צילום: מיכאל פישנזון)

לא חלפו עשר דקות מן הפתיחה ומעלות כמעט הכתה בשנית אך רק חוסר פרגון בין חלאד אגא לאילן טל מנע ממנה להגדיל את היתרון. בדקה ה15 זה הגיע. מעלות קיבלה כדור חופשי מרחק 30 מטר בזווית ישרה מול שער כפר קנא. אילן טל (מי אם לא הוא) לקח את הכדור ושיגר אותו היישר לרשת של עומר ההמום, 0:2 מוחץ למעלות.
המארחים המשיכו לשלוט במשחק אך ללא מצבים מסוכנים מידי. בדקה ה-25 נעצר המשחק לכמה דקות לאחר פציעה שנראתה קשה של מוחמד עודה. לאחר שהתאושש חידשה מעלות את המשחק, חיים בן דוד קיבל כדור ממצב נוח בתוך הרחבה אך ירה לשמיים והשאיר את היתרון על כנו.


הפציעה נראתה קשה.. עודה מקבל טיפול (צילום: מיכאל פישנזון) 

בפתיחת המחצית השנייה יצא עודה הפצוע ובמקומו נכנס וויסאם עיסאמי שחזר מהרחקה. זה הפיח רוח חיים בחלק הקדמי של האורחים וכבר בדקה ה-48 נאלץ שוער מעלות, נדב לוי למתוח את אבריו כדי להדוף כדור מסוכן של באסם ארמלי.


קצת יותר פרגון. חאלד אגא (צילום: מיכאל פישנזון)

נישאת על גלי המומנטום המשיכה כפר קנא לתקוף ובדקה ה-62 חזרה למשחק. טאהר מחג'נה הגביה כדור קרן ותאיר אבו חאמד דחק מקרוב פנימה, 2:1.
מעלות לא נבהלה מהשער וחיפשה להכריע סופית את המשחק. בדקה ה70 התקפה מסודרת שלה שהתחיל כיאל באגף שמאל, הוציא כדור רוחב לעברו של החלוץ המחליף, פאדי זיאדה. זה שלח אחורנית לליאור דה כלבו שבעט מנקודת הפנדל אך עומר הדף לקרן.


כפר קנא חזרה למשחק. הכובש, תאיר אבו חמאד (צילום: מיכאל פישנזון)

כפר קנא ניסתה אף היא להשוות.רבע שעה לסיום ניסה באסם ארמלי את מזלו בבעיטה מרחוק אך נדב לוי היה עירוני ובהדיפה נהדרת לקרן הציל את מעלות מספיגה.
הדקות חלפו ומעלות ניסתה להחזיק כמה שיותר בכדור בכדי לשמור על היתרון. כפר קנא מצידה לחצה ללא תכלית וזאת עד לדקה ה-94. אז אי הבנה בין לוי להגנה שלו, הכדור הגיע לאבו חמאד שבעט, הכדור פגע בדרך בחאלד זבידאת וחדר פנימה, 2:2 דרמטי שהשופט אפילו לא חידש את המשחק.
בסיום קראו אוהדי מעלות שהגיעו למשחק למאמן, ניסים אדרי לקחת אחריות ולהתפטר.


קראו לו להתפטר. ניסים אדרי (צילום: מיכאל פישנזון)

תגובות

+ הוסף תגובה
2
צפון 1
(יוסי: 14:26 17-10-2011)
אני אישית דיברתי עם אדרי ואני מבטיח לכולם שמעלות עוד תצליח יש גם תקופות שהמזל בורח ממך וצריך לדעת לעבור את זה אדרי מאמן מצוין שהעלה 7 קבוצות ליגה אז מי אלה כל העכברים שצצים פתאום אני מפרגן לאדרי וכל עכו וכל הליגה מעריכה את המאמן הזה אדרי תמשיך בדרכך
3
למעלות יש סגל לצמרת.
(אוהד: 18:53 17-10-2011)
התחברו בעתיד.
4
כולם במעלות מבינים עכשיו כמה שבזורגי חסר להם. גם שחקן מעולה וגם ווינר שיודע לסחוף אחריו את השחקנים
5
איפה שחקניי הבית
(צופה: 11:40 19-10-2011)
אני רואה את מעלות שנים מעלות גידלה שחקנים הטובים באזור הצפון למה הם לא משחקים בקבוצה איפה ההנהלה פה השחקנים שהחתמתם לא יתנו לכם עשירית משחקן בית לא חבל לרדת עוד הפעם הכסף שיגע אותכם לא הכל כסף יש גם נשמה שאיתה מביאים נקודות אל תשכחו את הירידה מליגה א
6
מוקדש הכתבה הזאת לסבא שלי הצדיק שכל כך אהב כדורגל .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?