סיכום משחקי שני בלאומית

התאוששו אחרי התבוסה ממחזור קודם.רפי כהן מאמן נס ציונה התאוששו אחרי התבוסה ממחזור קודם.רפי כהן מאמן נס ציונה
הפועל הרצליה ותומר קשטן עדיין ללא ניצחון גם אחרי שבעה מחזורים. בת ים סופרת כבר הפסד שלישי ברציפות. ניצחון גדול לנס ציונה בא.א.פאחם.

המחזור השביעי בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) כאשר בגזרת הפועל הרצליה אין כל חדש. הקבוצה, אמנם, לשם שינוי לא הפסידה, אבל גם אחרי ה-0:0 המאכזב מול מכבי ב"ש היא נותרה אחרונה בטבלה עם ארבע נקודות בלבד.
גם למארחים התיקו הזה לא היה ממש מציאה גדולה. הקבוצה של שרון אביטן אמנם טיפסה למקום ה-14, אך עדיין נמצאת מתחת לקו האדום, כאשר במאזנה שש נקודות. בדקה ה-90 ב"ש איבדה את תאיה באבלולה, שהורחק בכרטיס אדום לאחר שנגח בסולי צמח האורח.
גם במכבי בת ים אין חדש, לפחות על פי שני המחזורים הקודמים. לאחר שפתחה יפה את העונה, הקבוצה של איתי מרדכי נחלה הערב הפסד ליגה שלישי ברציפות, שדרדר אותה למקום השביעי. מי שאחראית להפסד היא הפועל רעננה, שניצחה 0:2, רשמה ניצחון שני ברציפות וקפצה למקום הרביעי עם 11 נקודות.
שער עצמי של מור דהן בדקה ה-22 ושער של מיקי סירושטיין בדקה ה-51 העניקו את הניצחון לקבוצה של איציק עובדיה.


ניצחון שני ברציפות. איציק עובדיה. (צילום: לירן דורף)

נס ציונה השיגה ניצחון חשוב שהרחיק אותה מעט מהקו האדום. השחקנים של רפי כהן התאוששו מהתבוסה הביתית במחזור הקודם להפועל ירושלים, הביסו בחוץ 0:3 את מכבי א.א.פאחם ועלו למקום העשירי עם תשע נקודות. מאור אסור כבש פעמיים מן הנקודה הלבנה בתוך חמש דקות (60', 65') לפני שג'ורג' אקירמי חתם את התוצאה, שתי דקות לסיום. בעקבות ההפסד ירדה פאחם למקום השמיני כשבמאזנה עשר נקודות. מאיר כהן, שוער א.א.פאחם, הורחק לאחר מילים מיותרות לעבר השופט.

טאמר טאטור מנסה לעצור את ג'ורג אקירמי (בכתום) שכבש את השלישי של נס ציונה. (צילום: מוחמד חאדר אניס).

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שהוא מנהיג בשיטתיות מכבי א. א. פחם בדרך להתפרקות!
2
סבג אתה לא מאמן ליאומית די כבר
(מחאמיד[מעודכן]: 12:38 18-10-2011)
רואים שאתה משחק כל שבוע עם הרכב אחר אתה פשוט לא יודיע ידיים מרגליים נא ממך למסור את הפיקוד לפני שיהיה מאוחר תבין פשוט אתה לא מאמןןןןןןן
3
מאיר כהן לך הביתה כבר אתה לא רצוי
(מחאמיד[מעודכן]: 12:49 18-10-2011)
אתה לא שווה דקת משחק הוכחתה לכולם מקצועית ותרבותית אתה בן אדם עם כוונות רעות אתה די מבוגר מלהסביר לו את מעשיו המכווונים להרוס לנו את השמחה פשוטו כמשמעו לך ואל תחזור אחרת כל האוהדים כנראה יתחשבנו איתך ואז לא כדאי לך בכלל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?