טירת הכרמל נערכת לעונה פיננסית

לאחר הירידה הכואבת מהליגה הארצית לליגה א נערכת עירוני טירת הכרמל לעונה פיננסית,המועדון יתבסס על השחקנים הצעירים מאשתקד כשחזי סימן טוב יעמוד על הקווים.

מכבי עירוני טירת הכרמל לא תרצה לזכור את עונת אשתקד בה ירדה העונה לליגה א הרבה לפני תום העונה הרשמית. העונה נערכים בקבוצה לעונה לא קלה כששחקניה הצעירים שקיבלו הזדמנות בשלהי העונה שעברה הם אלו שיקחו את המושכות וינסו להצעיד את הקבוצה קדימה.את הקבוצה ידריך חזי סימן טוב שחקן הקבוצה בעבר ולידו על הקווים יעזור דודי יאיר גם הוא שחקן עבר בקבוצה,דני שושן יהיה מאמן השוערים.

 

חזי סימן טוב,ינסה להשאיר את טירת הכרמל בליגה.

 

לקבוצה יחזרו בני סימן טוב הבלם הוותיק לאחר עונה במכבי כפר קרע כמו גם המגן קובי חנוכה,השוער מני סבח מועמד להצטרף לקבוצה מהפועל ערערה ויתמודד על מקום בהרכב עם שי יעקב שחוזר מפציעה,שוער נוסף שהוצע לקבוצה הוא ערן לייבוביץ' ששיחק בכאבול ויצטרף נכון לעכשיו לאימוני הפתיחה שיחלו אגב רק ב 16 לאוגוסט עקב עבודות שיפוץ במגרש . שלומי טוויג חוזר לשחק לאחר שעבר פציעה קשה בתחילת העונה שעברה אך כרגע הוא כשיר ועומד לרשות סימן טוב. בקבוצה עושים מאמצים להתחזק בקשר אחורי ובחלוץ נוסף לצידו של שלומי עשור שנחשב הבטחה אדירה ובמועדון מצפים שהעונה הוא יעשה את הפריצה הגדולה.

חזי סימן טוב מאמן הקבוצה: "כרגע המטרה הראשונית היא להשאר בליגה,אנו לא מאריות הליגה מבחינה תקציבית לכן המטרות צנועות,מקווה מאוד שהשילוב בין השחקנים הצעירים של המועדון לוותיקים יעשה את שלו ושנעמיד קבוצה ראוייה בליגה א."



תגובות

+ הוסף תגובה
2
כנסו
(מישהו: 22:06 09-08-2009)
נקווה שלא נירד העיקר שיבואו להילחם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?