אבי הלהקה מחכה לבת ים

"בת ים זה מקום שנכנס לי ללב". אבי בוחבוט
ביום שני ימתין למכבי בת~ים באצטדיון וסרמיל הסניף הבת~ימי שנחנך הקיץ במכבי באר שבע. קובי שאלו חדור נקם יתייצב בין הקורות, זוהר חוגג ילהטט במרכז השדה וגם "קוקה", אקקי מיקוצ'דזה המתאושש מפציעה, ינסה להראות את כוחו. על הקווים יעמוד עוזר המאמן הבאר שבעי אבי בוחבוט, שבשנתיים האחרונות היה עוזרו של דורון ממן בבת~ים.

"אני מעודכן בכל מה שקורה בבת~ים ושומר על קשר הדוק עם יוסי אלקובי, עם איש המשק אשר חזיזה ועם שחקנים כמו עוז ברנדויין, דניאל אלמו, טל פטרושקה ויוני רביבו. אני מאוד אוהב את בת~ים, זה מקום שנכנס לי ללב", פותח בוחבוט שמוסיף: "עמי בלולו ז"ל חסר לי מאוד. רק לאחרונה, אתי הפקידה אמרה לי שאני לא מבין כמה עמי אהב אותי. אני הרגשתי, אבל הוא אף פעם לא אמר. באחד האימונים האחרונים אפילו סיפרתי לזוהר חוגג שעמי בלולו בא לי בחלום".

 איך הולך לך בבירת הנגב?
"זה לא סוד שבמכבי באר שבע יש קשיים. אין שקט תעשייתי ויש מתיחות בין ההנהלה למאמן שרון אביטן. יש קרירות מסוימת, האווירה היא לא כמו בתחילת העונה. אם בתחילת העונה חברי ההנהלה שלנו היו באים ודואגים לכל מה שצריך, דוד זיגדון הבעלים לקח כמה צעדים אחורה כשהבן שלו הפסיק לשחק כדורגל. יש מתיחות בין אביטן לזיגדון ואני מקווה שבסוף הכל יסתדר".


חדור נקמה בין הקורות. קובי שאלו (צילום: וואלה ספורט)

 זה מה שגרם לפתיחת העונה החלשה שלכם?
"ממש לא, זה תירוץ. הסיבות מקצועיות לחלוטין. היום אנחנו בשלב התאוששות, ניצחנו את בית"ר שמשון ויצאנו תיקו בכפר סבא במשחק ענק של קובי שאלו. בתחילת העונה כיוונתי גבוה, היום אני קונה מקום עשירי. בסופו של דבר נצא מזה, אנחנו קבוצה מנוסה מאוד בליגה וכבר יצאנו ממצבים קשים".

 איך היחסים שלך עם שרון אביטן?
"טובים מאוד. נכון שאני איש של דוד זיגדון, אבל אני באתי למכבי באר שבע לטווח ארוך כדי לקדם את הצעירים. אם הייתי רוצה להמשיך כמאמן ראשי, הייתי עושה את זה בחוץ ולא חוזר למכבי באר שבע. יש בינינו שיתוף פעולה מצוין ושום דבר לא יכול להפריע לנו".

 מה דעתך על מכבי בת~ים הנוכחית?
"קבוצה טובה מאוד. יש שם הרבה מאוד צעירים מוכשרים שכל הזמן רצים. הם מזכירים לי את הפועל הרצליה מהעונה שעברה. יהיה לנו מאוד קשה מולם".

 ממי צריך להיזהר בבת~ים?
"מכולם, אבל בעיקר מעוז ברנדויין, רן בן שמעון, טל פטרושקה ודניאל אלמו. אלה שחקנים שיכולים לעשות משהו בכל רגע נתון. בת~ים קבוצה טובה מאוד, אבל אני חושב שהם קצת חסרי ניסיון ואני מקווה שנדע לנצל את זה".

 מי קבוצה יותר טובה?
"בת~ים קבוצה הרבה יותר טובה ממכבי באר שבע. הם עשו 13 נקודות והטבלה לא משקרת. זה כמובן לא אומר כלום לגבי מה שיקרה במשחק. אני משוכנע שמכבי באר שבע תנצח".

             
אבי בוחבוט מוסר לו ד"ש. דורון ממן.


מה שלום הסניף הבת-ימי בבירת הנגב?
"קובי שאלו נקלט מצוין, הוא בכושר שיא וגם מקובל מאוד חברתית. לא האמנתי שהוא יעשה כל יום את הנסיעות האלה ואפילו יישן בבאר שבע. גם זוהר חוגג בכושר טוב מאוד. הוא שחקן נהדר והיה טוב מאוד במשחק בכפר סבא. קוקה פצוע, אבל נגד בת~ים הוא ישחק. הוא לא יחמיץ את המשחק הזה. עבורי המשחק מול בת~ים הוא כמו דרבי פרטי".

האם יישרת את ההדורים עם דורון ממן שכועס עליך מאוד מאז החלטת להמשיך בבת~ים ולא לעזוב ביחד איתו לאחר שפוטר?
"אתה בקשר עם דורון? שמעתי שהוא מאמן נערים. תמסור לו ד"ש אם אתה מדבר איתו".




תגובות

+ הוסף תגובה
1
בוחבוט הסמרטוט
(שחקן: 10:40 20-11-2011)
תקשיב בוחבוט אין לך מושג. בושה שאתה בכלל בענף. דורון ממן לקח אותך לאיפה שהלך, ואם לא הוא היית מאמן מקסימום תנוער של מכבי. אתה בושה של בנאדם אם ככה אתה מדבר על מי שקידם אותך. וחוץ מזה שאתה בובה ואין לך מושג
2
יש מאמן גדול במכבי ב,
(השחקן ה 12: 00:47 13-12-2011)
בובה לא בובה מה זה משנה היום מאמן בזכות ולא בחסדי אף אחד לא כמו דורון שאימן רק בזכות של אנשים שהוא ליקק להם וחתר כדי להשיג משרות במועדונים וכשנגמרו האנשים היום הוא מאמן ילדים באיזו עירה נידחת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?