למראית הדה ז'ה וו

המגרש באילת הפך להיות הסיוט של עמישב פ"ת. בעונה שעברה פיגרה הקבוצה כשהיא בנחיתות מספרית אך ידעה להשוות. בשישי חזר על עצמו התסריט במדויק כשגם הפעם היה זה הבלם, אהרון סולדוצ'ו שכבש את שער השוויון הדרמטי. המאמן, אוהד בוזגלו הורחק יחד עם הקפטן, אסי.

אחרי התיקו שהשיגה בני אילת במחזור הקודם ביבנה חזר הרעב לחניכיו של ניסים עובדיה. במהלך השבוע שעבר סיים שמעון חזות מנהל הקבוצה את הפרוצדורה מול ההתאחדות ברישומו של אבישי אטיאס לקבוצה, וכך התאפשר לקשר לפתוח בהרכב מול עמישב פ"ת.
האורחת, קבוצה צעירה ומפתיעה, שרצה מספר שנים, הפכה להיות גרעין קשה במשחקיה מול קבוצות וזאת חרף היותה מדורגת במרכז הטבלה. גם בעונה שעברה כשהקבוצה המקומית רצה בצמרת הירוקים מפ"ת עשו לה את המוות ולמרות שנותרה ב-10 שחקנים וללא מאמן שהורחק הצליח הבלם, אהרון סולדוצ'ו לכפות שוויון.
מי ששיחקה תפקיד מרכזי הייתה הרוח החזקה שנשבה. המקומיים שפתחו עימה בגבם פתחו היטב והצליחו להגיע למספר מצבים, אך לא השכילו לתרגם לשערים. מן העבר השני עמישב מצאה את ליאב לוי מוכן בשער, לאחר בעיטה מרגלו של מוחמד חטארי עשר דקות מהפתיחה.
אילת המשיכה במגמה ההתקפית, כאשר אבישי אטיאס ניהל את המשחק במרכז המגרש. בדקה ה-13 הגיע למצב כיבוש, כשבעט חזק אך מצא את השוער האורח, טום גלברט עירני.


בכורה מחודשת. אבישי אטיאס (צילום: אלון יהב)

בדקה ה-20 רשמה עמישב מצב מסוכן כשהכדור עבר על קו השער האילתי, אך ללא רגל מסיימת.
ככל שנקפו הדקות דעך המחק כששתי הקבוצות התרכזו יותר בהגנה ומעט בהתקפה, 0-0 במחצית.
את המחצית השנייה פתחה עמישב באופן אגרסיבי יותר ואף הצליחה להגיע לשני מצבי כיבוש בדקה ה 52 אך שוב לוי היה במקום.


יותר הגנה מהתקפה.  אדם דדון גולש לרגליו של מוחמד חטארי (צילום: אלון יהב)

דניאל קהא שנכנס במחליף הפיח הרבה רוח בהתקפה המקומית ובדקה ה-58 נרשם האירוע המכונן של המשחק. אילת רצה עם להתקפה עם חמישה שחקנים מול שני מגינים, הכדור הוגבה לרחבה, גלברט יצא להדוף, ספק פספס, ספק נדחף ע"י סלים אשקר שנתקבל בו והשניים נפלו על הדשא. השופט, שלום פבריקר לא עצר את המשחק למרות הפציעה של השוער, אטיאס בעט בפעם הראשונה את הריבאונד, סולדוצ'ו הדף ולי זליאט שעט על הריבאונד השני כבש מקרוב, 1-0 לאילת.


אירוע שנוי במחלוקת. גלברט על הרצפה, דורש טיפול (צילום: אלון יהב)

לאחר השער החלה המהומה הגדולה עליה כבר דיווחנו אתמול. גלברט הציג בפני השופט את רגלו הפגועה מהתיקול באוויר ולאחר דין ודברים בין השניים ראה את הצהוב. דקה לאחר מכן שלף השופט את האדום לאסי בוזגלו לאחר התייעצות עם הקוון. המאמן, אוהד בוזגלו שהשתולל הורחק אף הוא באותו האירוע.


המהומה בפרצה בעקבותיו. גלברט מקבל צהוב (צילום: אלון יהב)

אסי בוזגלו מורחק (צילום: אלון יהב)

ומתקשה להשלים עם ההחלטה (צילום: אלון יהב)

לאחר שנרגעו הרוחות דווקא עמישב הייתה שו ששלטה במגרש והגיע להזדמנות ענקית של אלמוג בוזגלו אולם ליאב לוי שוב היה במקום.
בדקה ה-80 הגיעו גם המקומיים למצב כיבוש כאשר סלים אשקר החטיא מול גלברט והשאיר את פתח תקווה בתמונה.
בוזגלו מן היציע שלף שוב את השפן שלו, הבלם אהרון סולדוצ'ו כשהורה לו לעלות לעזרת ההתקפה. בדקה ה-90 הוגבה כדור קרן הכדור התגלגל על קו השער והגנת אילת הרחיקה. הקרן השנייה התגלגלה לסולדוצ'ו שדחק פנימה מקרוב שוויון דרמטי. דה ז'א וו...


ניצלו את היתרון המספרי. ההזדמנות הגדולה גל אסולין (צילום: אלון יהב)

פבריקר הוסיף עוד שמונה דקות למשחק, בהן אילת ניצלה את יתרונה המספרי בכדי להגיע למצבים, כאשר האחרון בהם היה הרמת כדור מצוינת של קהא לעברו של גל אסולין, אך האחרון פספס את הכדור בסנטימטרים, והמשחק הטעון הסתיים ב-1-1.

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לקחת סמי הזיה?
(השופט: 21:20 20-11-2011)
מה זה גיבו השטוית הזה איפה טיפת הגינות בכתיבה?אתה חוטא למקצוע העיתונות! מהעוד שנכחת במגרש וראית הכל. תצוגת השיפוט של פבריקר וקוונו היתה מוטה וזאת בלשון זעירה. מכוונת כנגד האורחים מפ"ת. ראית בירור וצילמת את הפגיעה בשוער שלוף והראה לכולם . בושה .
2
עבירה מכוערת של החלוץ, קשה להבין איך השופט לא ראה את זה
3
לאבא של גלברט
(לא נשכח טלא נסלח: 21:48 20-11-2011)
לא נשכח ולא נסלח את מה שעשית לחברנו שי רעני בעקבות כך יש נקמה בבנך ובעמישב עד סוף העונה ליגה ב קרובה מתמיד
4
לא יאמן
(עמישב: 22:42 20-11-2011)
לא יכול להיות ששופט בליגה א' יהיה כמו שופט נערים ג' פשוט סמרטוט רצפה. אם הייתי המשקיף הייתי ממליץ לו בחום להיות שופט ראשי בקיטנות קיץ.
5
ברברים-עמישב
(תייר: 23:35 20-11-2011)
50 שנה אני רואה כדורגל ולא נתקלתי בחבורה כזאת של פרחחים שבראשם משפחת בוזגלו.
6
כנסו
(כנסו: 07:53 21-11-2011)
כל מי שכותב תגובות לכתבה זו הוא מתחזה למישהו מהצד השני
7
כתב בזיון אוהד אילת
(מבקר: 12:51 21-11-2011)
כתבה חלשה של כתב אילתי
8
אם אתה כותב לפחות תבדוק !!!
(לכתב: 15:28 21-11-2011)
עמישב קבוצה שרצה שנים ביחד??? 14 שחקנים התחלפו מהעונה שעברה
9
מול בני יהוד בגביע בוזגלו הורה לאחד השחקנים לשבור לאמיר תשובה את הרגליים כי הוא פחד מהפתעה! ובאמת תשובה שבר רגל ונותח, אתם בושה הלוואי תרדו ליגה יש לכם מזל לא שיחקתם ביהוד.
10
הנהלת בני אילת להתעורר !!!! כנסו
(אוהד אילתי: 17:52 21-11-2011)
אתם לא רוצים לעשות שינויים בקבוצה כמה הזדמנויות תתנו לניסים תעיפו אותו הביתה או שהאוהדים יתפוצצו עליכם הסבלנות שלהם תגמר בזמן הקרוב ............................
11
די להתמרמר ניסים תתפטר !!
(שובי מאילת: 18:14 21-11-2011)
שחקנים ואוהדים ממורמרים !!!קדימה לעשות שינויים לפני שיהיה מאוחר מידי - לפטר את הלא מאמן שיקבור את הקבוצה וירסק אותה לרסיסים
12
ניסים תתעורר -שחקנים שונאים אותך תתפטר !
(ישי אוהד שרוף מאילת: 18:19 21-11-2011)
חאלאס עם השטויות, הקבוצה נראית על הפנים כמו המאמן שלא יודע לנהל את הקבוצה כמו שצריך לדוגמא במשחק האחרון השחקנים היו ממורמרים על המאמן שעשה שטויות בחילופים
13
אוהדי בני אילת מאבדים את סבלנותם כנסו
(שחקן עבר אילת: 18:25 21-11-2011)
מנקודת מבטי היום מהיציע הקבוצה מתפוררת לחלוטין ניהול המשחק של המאמן ניסים עובדיה (אלטון) חסרת ניסיון, זה יהיה הגורם שיוריד את הקבוצה ליגה ....אחרי הישגים של עונה קודמת
15
"אוהדים" עאלק
(מקורב אמיתי : 12:21 22-11-2011)
איזה "אוהדים" ? של מה ? ערד רבע מהכמות באילת מביאה יותר אוהדים!! אתם כולה חבורה של סמרטוטים עלובים כמו זקנות מקטרות לכו תעשו משהו מועיל יותר בבית או שהאישה זרקה אותכם ואתם באים לקטר במגרש חחח..ההנהלה גם ככה לא מתייחסת אליכם חסרי הבנה וידע !!!!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?