לא מסוגלים

בית"ר חיפה היא אולי אחת הקבוצות היותר מוכשרות בליגה מבחינת סגל אך בכל פעם מחדש שחקניה בועטים בדלי והופכים את תקוות העלייה לעוד עונה של דשדוש. כך היה בהפסדים למג'ד אלכרום ומכבי עכו. בשישי זה שוב חזר על עצמו מול שפרעם בהפסד 3:1. העלייה הולכת ומתרחקת.

בית"ר חיפה כבר הפכה להיות מומחית בלירות לעצמה ברגל. על רקע הליגה החלשה יחסית ציפו החיפאים להתברג בצמרת הגבוהה אך ההפסדים המרגיזים למג'ד אלכרום ולמכבי עכו קלקלו את התוכניות.
בשישי פגשו שחקניו של איימן חלאיילה את הפועל שפרעם חסרת היומרות במטרה ולנסות לחזור להידבק למוליכות. בשל שזרוע במגרשי "אבי רן" נאלצו לארח את המשחק במגרש האימונים בעילוט.
בית"ר חיפה שנחשבת לאחת הקבוצות הכי התקפיות בליגה פתחה את המשחק היטב אולם בדקה ה-9, ספגה שער משום מקום. עבד סיף בעט כדור סתמי שקיפץ על הקרקע, הגיע לאחמד חג'ג' שהמשיך בהקפצה מעל שוער חיפה, דניאל קאופמן, 0:1 לשפרעם.
חיפה לא נבהלה מהפיגור המוקדם והחלה והגבירה את הלחץ על שערו של דודו בן הרוש. שפרעם מצידה נסוגה לאחור והתבססה בעיקר על מתפרצות מסוכנות. בדקה ה-30 התקפה מתואמת של חיפה הסתיימה בכדור שנעץ אדם וייר (משחקו הראשון בחיפה) בקורה. עד לסיומה של המחצית לא השתנתה המגמה אך גם לא נכבשו שערים נוספים.


חיפה תקפה בהרגלה. טל אברהמי מול הית'אם סעדי

המחצית השנייה נפתחה באותו האופן בו הסתיימה הראשונה. חיפה שולטת, שפרעם מתגוננת ויוצאת למתפרצות. בניסיון לעורר את ההתקפה שלו זרק חלאיילה למערכה את שרון לוי במקומו של מאור גולן. בהמשך היה זה שלומי חבושה שפינה את מקומו לגדעון שרביט. דקה לאחר החילוף האחרון חטף שי סבג כדור במרכז המגרש, התקדם וממרחק 20 מטר בעט כדור שטוח שנעצר ברשת של בן הרוש, 1:1 מוצדק לחיפה.


שוויון מוצדק. שי סבג (בצהוב) מול איחסן מוחמד

כהרגלם, חיפשו החיפאים את שער הניצחון. בדקה ה-85 יכלו להשיגו כשעידן שקולניק שלח כדור קשתי שחלף על פני הגנת שפרעם, הגיע לגדעון שרביט אך זה במקום למסור לשלומי ביטון שניצב חופשי לחלוטין העדיף לבעוט לגופו של בן הרוש המזנק.
ומי שלא כובש, בסופו של דבר סופג. שתי דקות מאוחר יותר יצאה שפרעם לעוד מתפרצת, הכדור הגיע לחוסין בושנק שהציב את היית'אם סעדי מול שוער חיפה וזה לא התקשה וכבש את השני של שפרעם.
חיפה פתחה לחלוטין את המשחק ובתוספת הזמן שילמה את המחיר. חומי לוי שלח כדור מעל חי בן חמו לעברו של חוסין בושנק שמן האוויר בעט והכניע את קאופמן, 1:3 בסיום לשפרעם.


הכובש והמגן. חוסין בושנק (בשחור) מול עידן שקולניק

במשחק נכח מאמן המוליכה, צעירי ביר אלמכסור מרואן ריאן שבא לבחון את יריבותיו הפוטנציאליות. לא נראה כי נפל מהכיסא...

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?