תל שלוש

במודיעין לא הקלו ראש במשחק נגד תל שבע במיוחד אחרי שראו מה עשתה הקבוצה העקשנית לגבעת זאב ולבית שמש. פנדל מוקדם הפיג את החששות בדרך ל-0:3 חלק ולהיצמדות למוליכה, גבעת זאב.

ההפסד למכבי ירוחם לפני שני מחזורים בא למודיעין בזמן והכניס את השחקנים לפרופורציה. זו גם אחת הסיבות מדוע התכוננה הקבוצה במרץ לקראת המפגש שהיה אמור להיות קשה על הנייר, נגד תל שבע. במודיעין עשו שיעורי בית על היריבה וידעו למה לצפות בסופו של דבר זה השתלם.
המשחק החל בלחץ של מודיעין כשתל שבע מצידה באה לשחק על המתפרצות כאשר בכל פעם יצאה קדימה עם 4-5 שחקנים.
כבר בדקה ה5 חילופי מסירות בין אסף כהן לאוהד פחימה מצאה את האחרון באגף השמאלי, זה חלף על פני השומר שלו, הגביה כדור לרחבה אך יוני זכריה נגח החוצה. בדקה ה12 כדור קרן למודיעין, אסף כהן מצא את ראשו של אבי בבאי שמחמישה מטרים נגח מעל השער. עוד 3 דקות חלפו ועוד קרן של כהן מצאה את ראשו של יוני זכריה שגם הוא נגח בשלומיאליות החוצה מ 3 מטרים.
בדקה ה-19 עלתה סוף סוף מודיעין על הלוח. ציון אמיר העביר כדור לאסף כהן ששלח את לי לוי. האחרון העביר בנגיעה ליוני זכריה שחדר לרחבה והוכשל ע"י השומר שלו, איברהים אלעאסם. לשופט לא נותר הרבה אלא להצביע על הנקודה הלבנה. את הפנדל ביצע זכריה בעצמו כשבעט ימינה ומוחמד שלבי רק נגע בכדור שחדר פנימה 1:0 למודיעין.
חמש דקות מאוחר יותר מתפרצת של תל שבע הביכה את הגנת מודיעין כשמאדי אלעסם חדר לרחבה ובעט ליד הקורה של כהן צדק. בדקה ה30 כדור מצוין של אורי מזרחי מצא את לי לוי שמול השוער לבדו בעט על גופו והשאיר את התוצאה בעינה.


החמצות שמנעו הגדלת היתרון. מזרחי בעוד החטאה (צילום: שי מוגילבסקי) 

על סף ההפסקה כדור חופשי של מודיעין במרכז המגרש אותו הגביה אושרי טריפו היישר לראשו של נועם מזרחי שנגח לעמוד השער ומשם הכדור הורחק. רק 0:1 קטן למודיעין במחצית.
המחצית השנייה נפתחת בסערה מצידה של מודיעין. כדור מצוין של אסף כהן מצא את לי לוי שהאחרון שוב מצא עצמו מול שלבי ומ 5 מטרים בעט ברשלנות החוצה. בדקה ה60 ביצע מאמן מודיעין, חגי קול חילוף כפול כאשר שלח למערכה את ג'וי דמוס וניסן עזרן במקומם של יוני זכריה ולי לוי.


חילוף כפול במחצית. חגי קול (צילום: שי מוגילבסקי)

שלוש דקות מאוחר יותר קרן של מבוזבזת של מודיעין הופכת למתפרצת של תל שבע. מאדי אלעסם מוצא עצמו מול כהן צדק שגולש באומץ רב לרגליו של החלוץ ומונע מבוכה גדולה מבחינתה של מודיעין.
בדקה ה70 חטיפת כדור במרכז המגרש של אסף כהן שהעביר לניסן עזרן. האחרון הכניס עומק לנועם מזרחי שמזווית קשה עשה 2:0 למודיעין ופרק הרבה לחץ בספסל.
לאחר השער הוחלף שוער תל שבע, מוחמד שלבי שנפצע בפאדל אלעאסם. אך לאחרון לא הייתה חולצת שוער ולכן באופן חריג אישר לו השופט לקחת בהשאלה את האפודה של שלבי.


לא הייתה אפודת שוער שניה. שלבי מתחלף עם אלעאסם (צילום: שי מוגילבסקי)

תל שבע לא ויתרה ובדקה ה72 רשמה את החמצת המשחק. הגנת מודיעין קפאה על מקומה בכדור קרן, שלומי אברג'יל נגח וכבר הכניע את כהן צדק אך אסף כהן שעמד על הקורה הגיע משום מקום ובזינוק הרואי עם הציל עם ראשו שער בטוח.


הצלת המשחק. אסף כהן מחלץ מהקו (צילום: שי מוגילבסקי)

בדקה ה75 נותרה תל שבע ב-10 שחקנים (שוב..) לאחר שמאדי אלעסם פלט מילים מיותרות לעברו של השופט. לאחר שירד מן הדשא התעמת מאדי עם מאמנו, פראח אלעאסם שזעם על ההרחקה.
בדקה ה80 שוויון בשחקנים לאחר שהקפטן האורח, אמיר ציון הורחק בהחלטה מעוררת מחלוקת של השופט, שליו ששון.

המורחק התורן. מאדי אלעאסם רואה את האדום (צילום: שי מוגילבסקי)

בדקה ה-86 נחתמה התוצאה. כדור ארוך ומדויק של אשר כהן צדק מצא את נועם מזרחי. האחרון נשאר מול השוער וגלגל פנימה, 3:0 חלק למודיעין שהשאיר אותה צמודה לגבעת זאב.


חתימת התוצאה. נעם מזרחי חוגג את השלישי (צילום: שי מוגילבסקי)

צמודים לגבעת זאב. הספסל של מודיעין בסיום (צילום: שי מוגילבסקי)

חוגגים. מימין לשמאל: כהן צדק, מזרחי, זכריה ועזרן. (צילום: שי מוגילבסקי)


תגובות

+ הוסף תגובה
1
מודיעין קבוצה מעולה
(אזוריה: 11:56 21-11-2011)
מודיעין חזקים ומשחקים כדורגל חיובי הלוואי ויעלו שחקנים איכותיים מאוד
3
עירוני מודיעין
(יניב זיינריך מ.ס ראשון: 14:03 21-11-2011)
ראינו אותכם נגדנו בליגה ובגביע ב 2 משחקים. בלי אסף כהן אתם לא שוים כלום הוא עושה לכם הכל באמצע שמירה אישית עליו עם 2 שחקנים ואתם גמורים
4
ל-4
(חיים: 15:17 21-11-2011)
איך יכול להיות שאתה מציין רק את אסף כהן כאשר ב-2 המפגשים מולכם מודיעין כבשה 14 גולים!! מודיעין קבוצה מצויינת עם הרבה שחקנים טובים!
5
ליניב
(ירין: 15:20 21-11-2011)
בגלל זה קיבלתם 6:0 ו 8:2גם בלי אסף הייתם מקבלים בראש מישהו יודע אם יש קבוצת אוהדים בפייסבוק לעירוני מודיעין זה חשוב לי????
6
אמיר ציון
(יהודה: 16:07 21-11-2011)
מקווה שמודיעין תסתדר בשבוע הבא בלי ציון אמיר המעולה.
7
מודיעין אימפריה
(ריקו: 16:10 21-11-2011)
מודיעין אימפריה
8
לא שחקו..אם היו משחקים הם היו עוברים את הסרט שעברו גבעת זאב..
9
תל שבע קבוצה טובה
(לוטפי: 19:14 21-11-2011)
הם יקרעו את גבעת זאב הפחדנים בבית יכולים לנצח רק עם שופט מכור ו 12 דקות תוספת זמן
10
ראשלצ חחחחחח
(מודיעין בנשמה: 19:52 21-11-2011)
אסף שחקן מספר 1 בליגות האלה אבל אתם קבוצה פח לא להגיד באותו משפט בכלל ראשון ומודיעין יחדיו חחחלשים רצח
11
שני.5 שחקני הרכב מתל שבע לא שיחקו ואם היו משחקים מודעין היתה רואה את הסרט שראתה אותו גבעת זאב השנואה.@גבעת זאב קונים שופטים@
12
גבעת זאב יותר טובים ממודיעין.ומה שמוסיף כוח גם לגעת זאב שרוב השופטים מאיזור ירושלים חברים שלהם ויודעים לקנות אותם.זו האמת ואני מאחל למודיעין שתעלה ליגה
13
שבוע מהיום, גבעת זאב מארחת את עירוני מודיעין ואז נראה מי יותר טובה. במשחק הגביע בין הקבוצות מודיעין ניצחו 2-0 ולא הפסיקו להחמיץ. נסתדר בלי אמיר ציון מול הפועל צעירי אלמחדי, הנוער שלנו יכול לנצח אותם.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?