מ.ס קריית גת מחפשת חיזוק

מ.ס קריית גת שתחל באימוניה ב 10 לחודש מנסה לשמור על הסגל שהעלה אותה לליגה ב,הקבוצה מחפשת חיזוקים במספר עמדות ועדיין לא ידוע איזה סגל יופיע לתחילת האימונים.

הנהלת מ.ס. קריית גת החלה במגעים עם מספר שחקנים, ראשונים היו אלו שחקני העונה שעברה אליהם התקשרו מאמן הקבוצה, אייל שדה והיו”ר החדש, אשר אלפסי כדי לזמנם לפתיחת האימונים בשבוע הבא. בנוסף עשויה הקבוצה לצרף מספר שחקנים מאשקלון ומרהט. אלפסי,”ב-10.08 נפתח את האימונים ואתם תראו מי הם השחקנים של הקבוצה, כרגע אנחנו מעדיפים לשמור את הקלפים צמודים לחזה”.
במ.ס. קריית גת אמנם נראה כי הדברים מתנהלים על מי מנוחות, אך מתברר כי בחדרי חדרים עושה הנהלת הקבוצה מאמצים עילאיים לסכם עם לא מעט שחקנים וזאת בטרם פתיחת האימונים בעוד שבוע וחצי. בשבוע שעבר מיד עם החתמתו של בילי למאמן הקבוצה, הוא התקשר לכל שחקני העונה שעברה והזמין אותם לפתיחת האימונים ביום שלישי הבא, במקביל ערך היו”ר אשר אלפסי שיחות עם מס’ שחקנים מאשקלון ומרהט וזאת במטרה לחזק את הקבוצה לקראת מאבקיה בליגה ב.

 

מ.ס קרייית גת,מאמצים לשמור על הסגל מאשתקד.(צילום:לירן דורף)


אלפסי מצידו אינו מוכן לנדב את שמותיהם של השחקנים האמורים לחזק את הקבוצה,”עם ביטול הליגה הארצית התחרות בשוק על כל שחקן הופכת לקשה יותר ויותר, אני מעדיף לשמור את הדברים בשקט ולקראת פתיחת האימונים בעשירי בחודש אני מבטיח לך שיהיה לנו סגל רחב, בריא וטוב, המטרה שלנו העונה היא להתבסס בליגה ב’ ובמידה ונמצא את עצמנו בצמרת או נאבקים על כרטיס העלייה כמובן שלא נתלונן”, דברי אשר אלפסי.
השבוע אמור אלפסי להיפגש גם אמיל סעדה כדי לצרפו באופן רשמי להנהלה ובכדי לשמוע ממנו על כוונותיו ואיך ברצונו לעזור לקבוצה, סעדה אגב הביע נכונות מלאה לעזור.

מאמן הקבוצה אייל (בילי) שדה אמר השבוע,"לקראת פתיחת האימונים נשמח מאוד לצרף שחקנים חדשים צעירים המעוניינים להיות חלק מהמועדון שלנו, המטרה שלנו היא להתבסס בליגה ואולי אף להיאבק בצמרת". למעוניינים לקבל פרטים נוספים או להצטרף לאימוני הקבוצה מוזמנים ליצור קשר עם מאמן הקבוצה, אייל שדה בטלפון 057-7447030 או עם משה סבג בטלפון 052-2620802.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
משהקח
(דור: 11:55 05-08-2009)
2
נקווה שישרדו!!
(אוהד שרוף..!!: 16:27 05-08-2009)
מ.ס קרית גת הוכיחו בשנה שעברה שהם קבוצה מאוד טובה נקווה שיצליחו לשרוד..ועוד עם המעבר של דודו ארואס ולירן מואס למכבי ק.גת ואבי שאול הפצוע נקווה שיצליחו להשאר בליגה!
3
כוח אדם
(גילי: 20:18 05-08-2009)
קדוש, באמת מתאים לך לחפש כוח אדם ולחלק טלפונים לשחקנים, כי עיתונאי אף פעם לא היית
4
קרית גת אימפריה
(קרית גת אימפריה: 20:00 09-08-2009)
החיזוק מרהט הוא החלוץ המוכשר אלי דבש שכבר בשנה שעברה היו מעוניינים בו
5
אלי דבש
(דורון: 16:13 27-08-2009)
אלי דבש כישרון גדול וחלוץ גדול שהולך לאיבוד

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?