תיקו 0: 0 למלאכי בנתיבות

במשחק אימון נוסף שנערך בחמישי בערב בנתיבות, סיימה מלאכי בתיקו 0: 0 והייתה קרובה לניצחון. מאמן הקבוצה שוקי ממו:"יש שיפור מהמשחק בקרית גת, שיחקנו מול קבוצה שתתמודד חזק על העלייה ". ביום שני משחק אימון נוסף והפעם מול מכבי קרית גת.

במשחק אימון נוסף שנערך בחמישי בערב בנתיבות, סיימה מלאכי בתיקו 0: 0 מול קבוצתו של אהוד כחילה. מלאכי פתחה בהרכב כמעט זהה, להרכב שפתח בניצחון מול מ.ס קרית גת, כאשר השינוי היחיד היה שיתופו של אבירם זגורי שהגיע להיבחן מהפועל באר שבע והחליף את שמוליק טטרו (חופשה באילת) בעמדת המגן הימני. זגורי הרשים במשחקו הראשון והוא צפוי להגיע לאימון הקבוצה ביום ראשון. נתיבות פתחה חזק את המשחק וביקשה להגיע להכרעה מוקדמת, אך הגנת מלאכי בראשותם של שרון רפאל ואוהד יוסף מאחור, סיכלה כל אפשרות להבקעה. 3 דקות מפתיחת המשחק וחוסר מזל משווע לבלם עוז אשרף שזוכה למרפק בגבת העין , עוזב את כר הדשא ובסיום המשחק נלקח לטיפול בבית החולים 'ברזילי' באשקלון. במהלך המשחק הגיעה מלאכי ללא פחות משלושה מצבים בטוחים להבקעה, כאשר באחד מהם ניצב משה (מצ'יליק) דסטה בודד מול שוער נתיבות, אך ידו של אלחרר הייתה על העליונה. עד לסיום התנהל במגרש משחק דו צדדי, כך שהתוצאה המאופסת בהחלט משקפת את המהלכים בשדה. מאמן הקבוצה, שוקי ממו, נשמע מעודד בסיום המשחק:"שיחקנו הרבה יותר טוב מהמשחק באמצע השבוע בקרית גת ובהחלט אפשר לדבר על שיפור במשחק הקבוצה. אסור לשכוח כי שיחקנו מול קבוצה שתתמודד חזק השנה על העלייה . בנוגע לשחקנים שהרשימו, אז שרון רפאל היה טוב מאחור כמו תמיד וגם אבירם זגורי עשה רושם של שחקן כישרוני". ביום שני הקרוב תקיים מלאכי משחק אימון נוסף והפעם מול מכבי קרית גת.

 

שרון רפאל,ממשיך ביכולתו הטובה במרכז ההגנה של מלאכי.(צילום:שמיל איובי)

 

בקרית מלאכי מרוצים גם מיכולתם של שחקני הנוער ( משה דסטה מראה יכולת מרשימה מתחילת העונה וכך גם שלומי צלח ) אשר השנה עלו לבוגרים , ומאמינים כי עד לתחילת הליגה השתלבותם תהווה פקטור למשחקי הבוגרים .
גם טום גלברט , השוער הצעיר של קרית מלאכי מראה כי הוא בנוי לעמוד בשער כשוער ראשון , ומול נתיבות הצליח לשמור על שער נקי .

יושב ראש קרית מלאכי שי סבן נשמע בסיום המשחק מרוצה : " בסך הכל הקבוצה עוברת תהליך של הצערת הסגל , ובמה לשחקני הבית בהשוואה לשנים קודמות שבהם ראינו שחקני חוץ בעיקר , וזה הזמן להראות כי לקרית מלאכי יש מחלקת נוער בין הטובות באיזור הדרום . הוכחה לכך היא שבמהלך השנתיים האחרונות עלינו ליגה , וסיימנו במקום השני . זה הזמן של הצעירים בשיתוף שחקני הבית הבוגרים ושחקני רכש בעמדות הנחוצות לבסס את מעמדה של קרית מלאכי בכדורגל לשנים הבאות "
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
הרוח של סבן ממו תדביק את כולם
(הצלחה הצלחה ב"ה: 09:37 29-08-2009)
הקריה מתחילה להזכיר את ימי הפועל העליזים , ימי המלחמה והנשמה , מי יתן ובעזרת השם הדרך הזו תצלח - אמן .
2
שוקי מאמן מס' 1
(יורם עידן: 09:52 29-08-2009)
3
כמו יין טוב
(החפרפרת: 10:16 29-08-2009)
שרון רפאל הוא כמו יין טוב שמשתבח עם השנים וכעת הוא מסכל כל הסתננות, הן במגרש והן בעירייה... בהצלחה
4
יום שני יש משחק ?
(אלמוג: 15:15 29-08-2009)
באתר קסטינט כתוב ביום רבעי מלאכי מארחת את מבשרת
5
כל הכבוד למלאכי
(אוהד מ.קריית גת: 15:21 29-08-2009)
נתיבות מסתמנת כקבוצה הכי חזקה בליגה ואם עמדתם מולם שווים בשווים אז אתם קבוצה טובה. חשוב שקריית גת ומלאכי יצליחו השנה. ולאתר למה אתם לא מעלים כבר איזה חודש וחצי כתבה על מכבי קריית גת?
6
מספר אחד מעל כולם
(פיל: 18:05 29-08-2009)
אין עליך אתה שחקן ברמה וטוב שאתה כאן ולא במקום אחר אנחנו רק לומדים מימך אתה מספר אחד
7
רק שוקי יעלה אותנו
(רוני בן דוד: 21:42 29-08-2009)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?