הכפר הגיע אל הנחלה

הפועל כפר שלם מליגה א' דרום ממשיכה בשרשרת משחקי האימון שלה ולאחר שבתחילת השבוע הובסה בתוצאה 5-2 ע"י אחת הטוענות העיקריות לעליית ליגה ,קבוצת השקמה רnת חן,התארחה הערב בנחלת יהודה ונראה שחזרה לעצמה והצליחה לנצח את הקבוצה המקומית 2-1 .

במשחק אימון הערב בנחלת יהודה נפגשו קבוצות הפועל נחלת  ראשון  וכפר שלם  למשחק שהיה בו גם מבחן ליחסי הכוחות בין הקבוצות כמדד מסוים לצפוי העונה בליגה א' מחוז דרום. הפועל כפר שלם שחקה עם מספר קבוצות בליגה ,ניצחה בצורה מרשימה את העולה החדשה צפרירים חולון ,סיימה בתיקו עם מכבי יבנה והובסה ע"י השקמה רמת חן הפועל נחלת ראשון לעומת זאת ,קיימה משחק אימון אחד עם צפרירים חולון ונצחה בו . האורחים מכפר שלם פתחו חזק את המשחק ושלטו יותר בעיקר במחצית הראשונה , הם הצליחו לסכן יותר את שערה של נחלת בעוד שמנגד השוער החדש של הכפר משה והבה שהגיע מיבנה ,הרשים בעמדתו וסגר היטב את השער , כפר שלם מימשה את היתרון במגרש לשערים כשרולי מוצפי ואלירן מגול העלו אותה ליתרון 2-0 כבר במחצית הראשונה.

 

דוד קנבסקי מנחלת (מימין ) לא מבין איך הכדור הגיע לשער וכפר שלם ביתרון (צילום:בועז רביד)

 

הפועל נחלת ראשון ניסתה לשנות את המצב במחצית השנייה והפעילה לחץ רב יותר על הגנת כפר שלם ,שרון מרציאנו הוותיק שעלה לשחק במחצית ,הוסיף מחץ להתקפת המקומיים והצליח לצמק את התוצאה ל 2-1 . בהמשך היו עוד נסיונות משתי הקבוצות לכבוש שער אולם הם לא צלחו. אין ספק שהפועל נחלת ראשון צריכה להעמיד סגל יציב וחזק שיעזור לה להתמודד עם היריבות , בינתיים שוחרר אבי דבח סופית מהקבוצה ונראה שיש צורך בבלם וגם בחיזוק ההתקפה . בכפר שלם לעומת זאת יש שביעות רצון מסוימת מהיכולות עד כה . אביחי יחיא המאמן על הקווים אמר לנו היום :" אנחנו עדיין לא בסגל מושלם חסרנו היום את יוסי בורוכוב הפצוע ,כידוע צרפנו את משה והבה בשער ואת אסי אסולין בהתקפה והשבוע הצטרף משה משען (המגן השמאלי מהפועל בת ים) אני צריך לחזק בשלושה שחקנים לפחות בעמדות בלם קדמי קשר ומגן ימני .לגבי העונה הקרובה ,אני מאמין שנוכל להציג יכולת טובה יותר כדי שלא נצטרך שוב להיות במאבקי התחתית ונתברג במקום סביר בליגה ".

 

ריקוד בשניים וכדור היום במגרש נחלת ראשון  (צילום :בועז רביד)

 

דוד קנבסקי (בכחול לבן) מנסה לסגור את אלירן מגול בדרך אל הגול (צילום:בועז רביד)

 

אלירן מגול מכפר שלם עם  אמיר סולרסקי  השחקן הנצחי של נחלת ראשון במאבק על הכדור

 

דוד קנבסקי בלם נחל ראשון מאמין שגם לידיים יש תפקיד (צילום :בועז רביד)

 

אחד הצופים הצעירים עוקב בסקרנות  רבה אחרי מהלך המשחק היום בנחלת(צילום:בועז רביד)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
עמישב
(עמישב: 13:14 03-09-2009)
תיסלחו לי כולם אבל הדבר היחיד שמענין במשחק הזה זה הילד החמוד הזה בידים של אמא שלו תהיה בריא חמוד
2
למה שיחררתם את אורן דיין
3
אחלה אביחי ואחלה בורוכוב
(כפר שלםםםםםם: 02:14 05-09-2009)
לפי דעתי בורוכוב שחקן מצויין שחקן נשמה
4
רק הכפר !!!!
(תומר: 22:13 10-09-2009)
בשבילי רק הכפר !!!!
5
כפר שלם מ י ל ח מ ה
(אילן: 15:43 11-09-2009)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?