הסיבוב השני בגביע המדינה יוצא לדרך

היום ומחר הסיבוב השני בגביע המדינה יוצא לדרך,קבוצות נוספות מצטרפות למפעל,רק אתר "דאבל פס" ייצא כהרגלו למגרשים ויביא לכם את המשחקים המרכזיים מהשטח.במוקד מכבי יפו יוצאת לקריית אונו ולמפגש עם האקס עמרי כהן ודרבי שרוני בין עלייה כפר סבא להוד השרון,גם קבוצת הכוכבים של חיים סירוטקין,עירוני רמלה יוצאת למשחק חוץ לא פשוט מול שיכון המזרח.

היום ומחר יתקיימו ברחבי הארץ משחק הסיבוב השני בגביע המדינה.

במוקד המשחקים מכבי יפו עמוסת הכוכבים(אך עדיין ללא יוסי אבוקסיס)שתצא למפגש חוזר מהעונה שעברה בקריית אונו אצל הפועל המקומית שהתחזקה השבוע בבלמה עד לפני שבועיים של מכבי יפו עמרי כהן ואמש גם בחלוץ אוהד רון(שלא ישחק היום),יהיה מעניין לראות את חניכיו של אביבי זוהר במבחן כח רציני ראשון,אגב אשתקד הגיע יפו לקרייית אונו במסגרת הליגה וניצחה 1-0 קטן,בגומלין הסיפור היה פשוט יותר ונגמר בתבוסה 0:4 לטובת יפו.

אוהדי יפו מתנפלים על הכרטיסים למשחק ואמש נמכרו תוך שעתיים כל 200 הכרטיסים שהועמדו למכירה.

 

כפיר אגסי מיפו בגליץ' על דן לוי מקריית אונו במפגש הקודם בין השתיים,מה יקרה היום?.(צילום:לירן דורף)

 

במשחק מעניין לא פחות תתארח קבוצת הכוכבים של חיים סירוטקין למבחן כח רציני מול שיכון המזרח המתחדשת,סירוטקין התלוצץ במהלך השבוע שנראה כאן רביעייה לטובתו אבל גם הוא יודע שהמשחק היום הולך להיות קשה הרבה יותר מהמשחק בסיבוב הראשון מול מכבי שעריים המתפוררת.

הפועל הוד השרון עם איתן טיקר וניר צורף בחוד "תארח" בכפר סבא את עלייה וגם את הדרבי השרוני הזה לא נפספס.

כמובן שנביא את העדכונים והפרטים המלאים ממשחק הבכורה של גארי שפורקין ורמי צבי בהפועל אזור שתפגוש למשחק מסקרן ולא קל את הפועל בקעת הירדן שמגיעה בפורמה טובה לאחר החמישייה שבוע שעבר מול בית"ר רמת גן.

לא נשכח את הדרבי החם של אורנית בין הפועל לבית"ר עם הופעת בכורה על הקווים לאוהד בוזגלו ולמספר שחקני אריאל אשתקד שהגיעו עמו יחד לקבוצה וגם משם נביא את כל הפרטים.

נרחיק גם לבאר שבע שם תתארח מ.ס קריית גת אצל מ.ס באר שבע ולא נוותר גם על הופעת הבכורה של הפועל קטמון בליגה ג כשהיא "תארח" בתל שבע את הפועל המקומית.

 

יתר משחקי היום:

מכבי בני ג'לג'וליה-מ.ס תל מונד,בית"ר מעלה אדומים-בני אילת,מכבי בית שאן-מכבי אור עקיבא,עירוני נשר-בית"ר חדרה,גדנ"ע תל אביב-ברית ספורט מעוף,מ.ס בני יפו-מכבי השרון נתניה,צעירי אלהושלה-עירוני בית שמש,מ.כ מחניים רמת גן-אליצור יפו,הפועל מרחבים-מועדון צעירי רהט,מכבי אחי איכסל-עירוני ברטעה,עירוני מודיעין-מכבי שגב שלום,א.ס חולון-מ.ס ראשון לציון,בני יצ'אלאל רחובות-אליצור יהוד,בני שפי יהוד-הפועל מצליח,מ.ס גבעת אולגה-מכבי ג'סר א זרקה,בית"ר נהריה-איחוד בני מג'דל כרום,בני בקה-הפועל בית שאן מסילות.

 

כאמור כל התוצאות והפרטים היום בערב באתרנו.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד
(שחקן: 09:02 11-09-2009)
לירן דורף כל הכבוד לך אנחנו השחקנים מעריכים מאוד את מה שאתה עושה ... המשך כך... נהנה כל יום מחדש להכנס לאתר ולראות את הכתבות והעידכונים...
2
מחניים ר"ג נגד אליצור יפו ת"א
(האולטראס של מחניים: 10:59 11-09-2009)
שווה לבוא היום לנווה גולן ולראות את הצעירים של מחניים במשחק הבכורה. האדומים שחורים של מחניים שיגיעו עם קהל רב למשחק יראו לכולם היום מי הקבוצה מספר אחת בעיר!!!!!!!
3
רמלה .. אתם חייבים לנצח....
(אוהד עמישב: 11:35 11-09-2009)
קבוצת הכוכבים של רמלה לא לאכזב ... אתם חייבים לנצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
יאללה בקעה
(בקעתי: 15:27 11-09-2009)
שיהיה בהצלחה אל תאכזבו..!!
5
ניצחון יפואי
(srul: 16:32 11-09-2009)
מכבי יפו גברה היום בתוצאה 3-1על הפועל קרית אונו משערים של ביטון ירימי וביטרן קדימה יפו לליגה א
6
יפו לעולמים! ניצחנו 3-1 ויכולנו גם לנצח יותר אם היינו מנצלים יותר מצבים!
7
איזה שחקן עומרי כהן
(דוויקו: 17:37 11-09-2009)
חבל שעומרי עהן עזב את יפו ועבר לקרית אונו
8
המנכ"ל המפואר שלנו. תתפטר כבר!
9
עירוני בית שמש
(אוחנה: 18:20 13-09-2009)
למה לא רושמים על הקבוצה המתוקה שנתנו בראש 7 0

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?