הראשון ברשן

חילוף ענק בדקה ה-62 של דודו חלף מאמן הוד השרון שהכניס לשדה המשחק את גל ברשן הצעיר העניק לו נצחון בכורה על הקווים,ברשן בישל פעמיים וכבש שעבר בכורה בעצמו כדי להעניק להפועל הוד השרון נצחון ענק של 0:4 על עלייה כפר סבא בדרך לסיבוב ג של גביע המדינה.דודו חלף מאמן הוד השרון:"לא מפחד לשחק התקפי,אנו נדבר חזק בליגה."

בדקה ה-56 עמד דודו חלף מאמן הפועל הוד השרון על הקווים וקרא לגל ברשן הצעיר מן הספסל,חלף טפח על כתפו ושאל את השחקן הצעיר,אתה מסוגל לתת לי גול? זה משחק שאתה מסוגל להבקיע אמר לו,ברשן השיב שהוא מרגיש מוכן ויכול להבקיע ונשלח לנקודת החילופים,שש דקות לאחר מכן הוא נכנס לכר הדשא אבל לא הוא ובטח לא דודו חלף האמינו שכעבור 28 דקות עם שריקת הסיום התפוקה של החלוץ הצעיר תהיה שני בישולים ושער נהדר אך כך קרה.

כבר בדקה התשיעית עלתה הוד השרון ליתרון מוקדם כשבר בלומברג לקח בעיטה חופשית מ-22 מטרים אלכסונית משער עלייה ישירות לרשת וקבע 0:1 להוד השרון.

 

מור זאבי(באדום)ורפי כהן מעלייה עצבנים משהו אמש בכפר סבא.(צילום:לירן דורף)


המקומיים(שאירחו דווקא בכפר סבא)המשיכו ליזום ובדקה ה-32 הגיעו למצב נהדר שבן אברהם חדר לרחבה ניצב מול שוער אך ניסה להתחכם,עבר את המגן ובעט חזק,בעיטתו ניתזה ממגן לניר צורף שעמד שמונה מטרים מהשער,צורף בעט שטוח ומדוייק אך משה כהן שוער עלייה בזינוק נפלא הדף בקושי לקרן שלא נוצלה.

 

בן אברהם מחמיץ מצב נהדר להוד השרון.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-39 רגע של מחלוקת שבאמצע התקפה מתפרצת של עלייה כפר סבא הרים הקוון דגל לנבדל שספק גדול אם היה ומנע שער שוויון שלפחות נראה היה חוקי לגמרי.
בדקה ה-44 מבצע קבוצתי נאה של עלייה כמעט נגמר בשער שוויון כשאבי איסייה מצא בכדור מדוד את לירן צברי חופשי ברחבה,צברי בעט מהאוויר וולה נהדר שחמק סנטימטרים מעל המשקוף ובהפסקה 0:1 קטן להוד השרון.

 

בני מסיקה(באדום)מנסה לחלץ את הכדור מאבי איסייה מעלייה.(צילום:לירן דורף)


את המחצית השנייה פתחה עלייה מעט טוב יותר ובדקה ה -51 אבי איסייה היתל בשני שומרים חדר לרחבה אך בעיטתו ניתזה מאחד המגנים לקרן.
לאט לאט החמצן בעלייה החל להגמר ושחקניה הפסיקו לנוע על המגרש,בדקה ה -62 כאמור החילוף של המשחק כשגל ברשן נכנס במקומו של איתן טיקר שלא התאמן שבוע שלם עקב מחלה.
חמש דקות חולפות וברשן כבר פורע שטרות כשבכדור עומק מצויין הוא מוצא את ניר צורף לא מכוסה והאחרון לא מתקשה בכדור חצי קשתי לקבוע 0:2 להוד השרון.

 

צורף כובש את השני של הוד השרון.(צילום:לירן דורף)

 

הלו נתקעתי,אישטה(באדום)מסתבך מול אלפרין ופרטוק מעלייה.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-76 פריצה נאה של המחליף עדי אישטה בסיומה כדור הרוחב שלו מגיע לגל ברשן שמחמיץ מקרוב.
בדקה ה -79 מצב טוב לעלייה כשרפי כהן המחליף בועט נהדר כדור מהאוויר מ-16 מטר אך איציק חדד שוער הוד השרון בזינוק נפלא הודף בקצות האצבעות לקרן.
בדקה ה-82 עלייה חשבה שהיא חוזרת למשחק כשמוטי אלפרין נגח משני מטרים פנימה אך הקוון הניף דגל לנבדל שגם במקרה הזה ספק גדול אם היה.
בדקה ה-85 נגמר המשחק סופית כשברשן מבשל לצורף שער נוסף בתעתיק די דומה לשער השני והוד השרון כבר ביתרון 0:3.

 

ניר צורף חוגג את השלישי של הוד השרון.(צילום:לירן דורף)

 

בן שאבי(באדום)מוציא לשון לאיתי אשכנזי מעלייה.(צילום:לירן דורף)


שחקני עלייה שכבר ויתרו על המשחק חיפשו דרך לסיים אותו בכבוד אך בדקה ה -87 הגיע הבונבוניירה של המשחק כשהפעם היה תורו של ניר צורף להחזיר לברשן טובה ולבשל לו את הרביעי כשמצא אותו בכדור גובה לאחר שכבר עבר את השוער וברשן מחמישה מטירם מהאוויר בוולה נהדר קבע 0:4 ורץ להודות למאמנו חלף על האמון שנתן בו.

 

ברשן כובש את הרביעי של הוד השרון.(צילום:לירן דורף)

 

דודו חלף מאמן הוד השרון בסיום:"אני מרוצה,תכנית המשחק שלי עבדה,אין לי פחד לתקוף גם במצב של יתרון 0:1 ואני שמח שניצחנו בתוצאה מרשימה,זוהי רק ההתחלה ואנחנו עוד נדבר חזק בליגה."

 

ניר צורף ומור זאבי בחיבוק עם המאמן דודו חלף.(צילום:לירן דורף)


הרכבי הקבוצות:

 

הוד השרון:

איציק חדד,בלומברג,מור זאבי,בן אברהם(אישטה),טיקר(ברשן),רע אשד(שאבי),מאור כהן,צורף,מסיקה,ברכה,עידן אדלר.

 

עלייה כפ"ס:
משה כהן,צח אשר,ברנשטיין,איסייה,אלפרין,צברי(קפליאן),כביר,אשכנזי,יואב דלל,אביטן(כהן),פרטוק(סטולפר).

 

לירן צברי מעלייה(בלבן)ובועז ברכה מהוד השרון במאבק.(צילום:לירן דורף)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
להוד השרון היו חסרים כמה שחקנים שעדיין אין להם כרטיס.. קבוצה מצויינת יש השנה למרות שגם עלייה יכלו לתת כמה גולים
2
הוד השרון בינונית לא משהו בכלל
(מבין בליגה: 10:49 12-09-2009)
לא ראיתי מהם כלום אתמול שחקנים בינוניים בכל עמדה.
3
למרות הניצחון היפה יש להדגיש כי להוד השרון היו חסרים שחקנים משמעותיים כמו אורן גבריאלי איתן טיקר ששיחק חולה יומי נחמן שפצוע ועוד הרבה שחקנים שיכולים להרכיב קבוצה שנייה לעליה הרכש מקונגו התברר כבינגו עדי אישטה כוח עולה איזה קבוצה עשה דודו חלף תותח
4
עליה או ירידה?
(צופה מהצד: 19:22 12-09-2009)
עליה קבוצה בינונית מינוס עם מאמן חלש ושחקנים פושרים,עליה כפר סבא תצאו מהסרט שלכם,אלפרין תתלה את הנעלים חוץ מלכסח אתה לא יודע לעשות שום דבר ומי זה פרטוק??תעשה דיאטה יא מגעילל ויוסי עופר..איך אתה מתעלם מהקפטן הכל יכול שלך רונן סטולפר??? חבורה של כלום
5
יאללה הוד השרון
(שחקן: 23:18 12-09-2009)
יאללה דודו תעביד אותם קשה יש לך סגל מצוין ניצחת בהילוך שני ועוד שחקנים חסרים.
6
שחקן גדול
(יובל: 18:19 13-09-2009)
חבר'ה ביום שישי באתי לראות את הוד השרון משחקים למה?? כי שמעתי שיש שחקן שלא קשור לליגה הזאת ניר צורף חבר'ה איזה שחקן מסירות, כח, דריבל, איזה כיף שבאתי תמשיך ככה צורף אתה גדול על הליגה הזאת.
7
בלוף
(בן זבל: 19:59 13-09-2009)
הפועל עליה זה בלוף אחד גדול כולם שם זבלים
8
חלןץ גדול
(אוהד: 22:41 13-09-2009)
אורן גבריאל היה המצטיין 2 שערים ובישול חלוץ גדול של נבחרת ים המלח
9
ברשן הביא משחק מעולה
(אוהד: 23:56 15-09-2009)
אחרי הרבה שנים נראה שיש כוכב צעיר (הבנתי שהוא בן 19). שחקן מעולה רק שימשיך איתנו
10
גל...תגיד גל...
11

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?