קבוצה עם אופי

העולה החדשה לליגה ב' מ.ס. קריית גת הוכיחה אתמול כי היא קבוצה עם הרבה אופי. בהרכב חסר מאוד היא הצליחה לחזור מפיגור 0-2 מול מ.ס. באר שבע לניצחון ענק שכל כולו קונצרט אישי של מושיקו בן סעדון. מאמן הקבוצה, אייל שדה,"יש לנו קבוצה עם אופי, התחלנו רע סיימנו טוב עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה למבחן האמיתי".

פתיחת המשחק הייתה שייכת כל כולה למ.ס. באר שבע, הקבוצה הזו שסיימה בעונה החולפת במקום טוב באמצע שלטה בדקות הראשונות ללא עוררין ואף ניצלה את חולשתו הגדולה של שוער קריית גת כדי לעלות ליתרון ראשון כבר אחרי שש דקות ועשר דקות מאוחר יותר אף להכפיל את התוצאה.
קריית חסרה במשחק שניים משחקני ההרכב הראשון, הקשר דודו ארואס שהשתתף באותה עת בכנס מרכז פרס לשלום לקראת יציאתו לאיטליה בעוד כשלושה שבועות וכן הקשר אבי שאול המחלים מפציעה (יחזור למגרשים בעוד כחודשיים י.ק.) שתי עובדות אלו גרמו לכך שב"ש השתלטה על מרכז המגרש וכמעט סגרה את הסיפור כבר במחצית הראשונה.
בדקה ה-30 ביצעו צמד מאמני קריית גת שינוי טאקטי על המגרש, משה לגיסה הוחזר מעמדת החלוץ לעמדתו הטבעית בהגנה הימנית, סבג וליאור ז'אנו מוקמו במרכז השדה והתוצאה לא אחרה לבוא, חמש דקות לסיום המחצית הראשונה חדר ליאור סודמי מקריית גת למרכז רחבתה של באר שבע, שוער ב"ש הכשילו ולשופט לא נותר אלא לסמן על הנקודה הלבנה, אותה ניצל מושיקו בן סעדון לצמק את התוצאה ל-2-1. תוצאה שנשמרה עד לסיום המחצית הראשונה.
השער המצמק הפיח רוח חדשה בקרב שחקני קריית גת ובמחצית השנייה נראה היה כי למגרש עלתה קבוצה אחרת לגמרי, לא זו שזכרנו מהמחצית הראשונה, סבג, סודמי, ז'אנו, כנפו ובן סעדון השתלטו על מרכז המגרש, בסמוך לדקה ה-55 שלח בן סעדון את סודמי לאחד על אחד מול השוער וסודמי כמו חלוץ גדול היתל בשוער ושלח את הכדור פנימה כדי להשוות את התוצאה ל2-2.
המהפך הגיע 10 דקות מאוחר יותר, לשדה המשחק הוכנס דודו ארואס שבשלהי המחצית הגיע בכוחות עצמו לבאר שבע, ארואס נכנס למרכז המגרש ומאותה העת נראה היה כי על כר הדשא בבירת הנגב משחקת קבוצה אחת בלבד-מ.ס. קריית גת, חמש דקות למן כניסתו למגרש שלח ארואס את שלומי כנפו באגף הימני זה בחילופי מסירות עם משה סבג מצא את עצמו חופשי כדי להגביה את הכדור למרכז המגרש שם חיכה לו המאסטרו מושיקו בן סעדון כדי לנגוח מכל הלב פנימה והעלות את קבוצתו ליתרון 3-2.
עד לסיום נראה היה כי באר שבע ויתרה על המשחק ואילו קריית גת הגיעה לעוד מספר מצבים אך חלוציה לא השכילו להבקיע.

 

מ.ס קריית גת חוגגת,ביצעו מהפך מדהים.(צילום:ירון קדוש)


החגיגה בסיום המשחק בחדר ההלבשה של קריית גת הזכירה את ימי העלייה שלה לליגה ב' בדיוק לפני שלושה חודשים.
בסיום המשחק נראה היה מאמן הקבוצה, אייל שדה מרוצה מאוד ממה שהוא ראה על כר הדשא,"אין שמחה יותר גדולה מלפתוח את העונה בניצחון אפילו אם מדובר במשחק גביע. שחקני הקבוצה גילו אופי גדול, לחזור מפיגור 2-0 אחרי 1 דקות לניצחון זה לא דבר של מה בכך, הכי אני מרוצה מהכושר הגופני של השחקנים שהשקיעו מאמץ לא קטן במשחק, היינו חסרים כמה שחקנים אבל אני מאמין שלמשחק בעוד שבועיים מול באר יעקוב הסגל יהיה מוכן בשלומותו".
חלוץ הקבוצה, ליאור סודמי אמר בסיום המשחק,"למרות שפיגרנו בהתחלה 2-0 ידעתי שאנחנו קבוצה טובה יותר, גילינו אופי גדול וזה חשוב מאוד להמשך, הפעם בניגוד למשחקים רבים בעונה שעברה ידענו לחזור מפיגור ולהוכיח לעצמנו שבכדורגל הכל אפשרי", על היכולת שלו ושל מושיקו בם סעדון שלמעשה הביאו למהפך אמר סודמי,"אנחנו לא קבוצה של שחקן אחד כזה או אחר, אנחנו קבוצה של 11 שחקנים ויום אחד זה טוב ויום אחר מישהו אחר טוב".
בסיבוב הבא תפגוש קריית גת את המנצחת בין אילת למעלה אדומים
בקבוצה מחפשים אחר שוער וחלוץ כדי להשלים את הסגל לקראת משחק פתיחת עונה בעוד שבועיםי מול באר יעקב.

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
על המשחק
(משה: 21:46 12-09-2009)
תקשיב ממש ברור שלא היתה במשחק השוער הציל אותם מ5 גולים בטוחים .הגול הראשון היה באשמתו אבל הוא עזר להם עם לא הוא אנחנו קורעים אותם.גם הפנדל היה במחצית השניה ככה שברור שלא היתה במשחק.יאללה ביתר
2
שמח בשבלכם
(אביאור: 23:44 12-09-2009)
חברה אני ממש שמח שנצחתם כל הכבוד קשה לחזור מפגור של 2-0 ל 3-2 בהצלחה בהמשך
3
איזה כתבה לאנכונה ומצחיקה!!
(מוטי השרוף!!: 15:23 15-09-2009)
קודם כל רואיםשמי שהעביר לך את הנתונים מטעה אותך..קרית גת פתחו טוב וקיבלו 2 שערי באאשמת השוער..לקראת סוף המחצית הראשונה קרית גת לא נתנו לב"ש לנשום כך גם המשיך המחצית השנייה..אז קדוש לפני שאתה כותב משהו תשאל מי שהיה במגרש יכתב שכונה..

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?