איזור חיוג 08

בני יצ'אלאל רחובות שהייתה קרובה לעלות לליגה ב אשתקד הביסה אמש ללא רחמים את אליצור יהוד 0:8 כשאילן טפרה שחקן הרכש החדש מככב עם רביעיה נהדרת,אורי פסחה הוסיף שלישיה משל עצמו ויצ'אלאל בקלילות בשלב הבא.

בני יצ'אלאל מצהירה כבר בשלב מוקדם זה של העונה על כוונותיה לשנה הקרובה שאמש בתצוגת תכלית הביסה ללא קושי את אליצור יהוד 0:8.

יצ'אלאל הראתה בהופעת בכורה את יעקב קיברט מגן הרכש ממכבי יבנה,את אפרים אינברום הקשר הנודד ואת אילן טפרה שהראה שמץ קטן מיכולותיו.

יצ'אלאל פתחה בטירוף את המשחק כשאליצור בקושי מגיעה לרחבת ה-16 של אבי בן שושן שממשיך לעמוד בשער למרות הבאתו של דוד טזזט מקריית מלאכי שנפצע באימון המסכם.

 

פטריק לאזמי,נצחון מצויין למאמן יצ'אלאל.(צילום:לירן דורף)

 

אורי פסחה כבש בדקות ה-15 וה -23 והעלה את יצ'אלאל ליתרון מוקדם של 0:2 ויהוד שנשברה לחלוטין לא הצליחה להגיב עד המחצית וספגה עוד צמד שערים מרגליי שמעון אברהם ואורי פסחה שהשלים עוד לפני ההפסקה שלושער פרטי.

במחצית השנייה הגיע זמנו של אילן טפרה שלעיני 200 אוהדים נלהבים כבש רביעיה פרטית שכל השערים מגיעים לאחר הנעת כדור מסודרת ומספר רב של מסירות.

מנגד אליצור יהוד שצירפה את אורי בייקר מבני שפי ואת אבי מימון מהפועל יהוד שכזכור התפרקה יכולה כעת להתרכז בליגה אך כנראה תמשיך את העונה החלשה אשתקד ולא תהווה איום בצמרת הליגה.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
כפיר כהן
(שי: 00:53 13-09-2009)
כפיר כהן תפרוש בעודך בשיא חבל על ההשפלות שאתה עובר.חוג אוהדי שירותי מיון ארציים דואר ישראל
2
כניראה שבגלל סיבות אישיות , יאלץ לעזוב
3
לא קלה הדרך
(משה כבדה: 20:47 13-09-2009)
מחזור ראשון הם מארחים את אור יהודה שירדה מליגה ב', ובמחזור השני הם בבית דגן. אם יצאו אחרי שני המשחקים עם 6 נקודות - סימן שהם באמת עולים ליגה
4
בהצלחה לבני יצלאל מאוהדי מכבי יפ, קיבלנו מיכם את השחקן טקלה, אחלה שחקן

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?