בזכות האינטרנט עלו שלב בגביע

עידן האינטרנט. הפועל בית שאן-מסילות פתחה את העונה ברגל ימין, כשניצחה 3:1 את בני בקה במשחק שהתקיים ביום שישי שעבר בדלית אל כרמל במסגרת הגביע. אולם סיפור המשחק הוא לא הניצחון אלא קשר הקבוצה, עמוס קלס, שמתאמן מזה שלושה שבועות במגדל העמק.

הקשר הצעיר התבקש על ידי ראשי הקבוצה המאוחדת, שמחזיקה בכרטיסו לבוא ולעזור לה במשחק פתיחת העונה. קלס, הגיע למשחק והיה מיועד לפתוח בהרכב, אך למרבה הפתעתו הוא גילה כי ההנהלה שכחה את כרטיסו, ולכן הוא לא הורשה לעלות למגרש והוא נאלץ לחזור לספסל.

מנהל הקבוצה, מוריס אוזן לא אמר נואש ונסע לאחת המסעדות הסמוכות למגרש שיש בהן גישה לאינטרנט. במקביל, אימו של קלס, שלחה לו במייל את תעודת הזהות המצולמת, ועשר דקות לתום המחצית הספיק אוזן לשוב למגרש כשבידו הדף המיוחל עם תעודת הזהות של השחקן.

המאמצים של ההנהלה כנראה לא היו לשווא, מכיוון שבמחצית השנייה, כשהתוצאה הייתה שוויון 1-1, קלס עלה לשחק, הציג יכולת מרשימה, וכבש צמד שערים שהוליך את הקבוצה המאוחדת לשלב הבא בגביע.

בסיום המשחק פנו אנשי בקה לשחקן וביקשו ממנו לבוא לשחק אצלם בעונה הקרובה. יצוין כי, השחקן, שסגור עקרונית במגדל העמק עדיין לא הצליח להשיג את השחרור המיוחל מקבוצת האם שלו, שבינתיים לא ממהרת לשחרורו, וכנראה שגם בצדק.

 

עמוס קלס,מבוקש במספר קבוצות צפוניות.(צילום:אורי דוד)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
תודה על כל המידע
(לונדון: 09:58 20-09-2009)
הנני תושב הצפון שחי בחו"ל כבר 12 שנים.תודה על כל המידע מעפולה והסביבה טוב להשאר מעודכן איכשהו גם מפה
2
אורי איזה פירגון!!!
(קלס: 13:05 20-09-2009)
אח שלייי שיחקת אותה עם הכתבה!! איזה פירגון עוד יחשבו שאני שווה יותר מדי... :@) שחק אותה על הכתבות! תמשיך ככה, חולה עליך!!
3
גיבוב של סיפורים לילדים
(שגיא ח.: 09:11 19-10-2009)
הכתבה הכי ילדותית והכי מטופשת שקראתי באתר זה... כל קשר בינה למציאות מיקרי בהחלט..ו...תקנו אותי אם אני טועה. שגיא ח.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?