קבוצה כארז

במפגש גביע המדינה בסיבוב ה בגביע המדינה נפגשו בשישי בצהריים בית"ר כפר סבא והפועל מבשרת ציון שנפרדה מקטמון ויצאה לדרך חדשה.מחצית שנייה טובה של כפר סבא וחילוף נהדר של מאיר כהן מאמנה(ארז קורן)סידרו לבית"רים נצחון 1:2 ומעבר לסיבוב הבא.

בית"ר כפר סבא בזכות מחצית שנייה משופרת גברה על הפועל מבשרת ציון 1:2 בבית, זאת לאחר שפיגרה במשחק. אבי סנדור שאיחר לאימון המסכם ופתח את המשחק על הספסל, תומר עיואן שחזר רק השבוע לקבוצה וארז קורן, נכנסו מחליפים במחצית השנייה ועשו את השינוי החיובי עבור הצהובים. המאמן, מאיר כהן, זעם על השחקנים בהפסקה כשצעקותיו נשמעו עד לכר הדשא.

כהן לא חסך בביקורת, ובצדק, כלפי השחקנים כשצעק לעברם: "אתם חבורה של פחדנים שלא רצים על המגרש. אפשר לחשוב נגד איזה קבוצה אתם משחקים. חסר לכם שאתם לא מנצחים את המשחק". דברי המאמן חלחלו לאוזניהם של השחקנים שעשו בליץ מוצלח ב-20 הדקות האחרונות שהספיק להם לניצחון ועלייה לשלב הבא, שלב אחד לפני השתתפותן של קבוצות מהליגה הלאומית ומליגת העל.

בדקה ה-13 הגנת בית"ר נפרצה כאשר אלעד יעקובי ניצב לבדו מול שוער בית"ר, חיים קאופמן שהציל שער בטוח ביציאה מתוזמנת. כעבור דקתיים חן חג'ג', הפעיל בשורות הצהובים, הכניס כדור עומק לאורן דיין שבמקום לבעוט לשער, ניסה לפרגן לחברו להתקפה, משה אסולין, שלא הצליח להדביק את הכדור שיצא החוצה. בדקה ה-25 חג'ג' ניסה את מזלו בבעיטה חופשית אלכסונית מצד שמאל, אבל שוער הפועל מבשרת ציון הדף לקרן. בדקה ה-30 דיין הוריד כדור לדודי בכר שבעט מחוץ לרחבה כדור חזק לפינה הימנית, אך סחט הדיפה מהשוער הירושלמי.

 

ארז קורן,שער נצחון דרמטי לזכות כפר סבא.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-36 בית"ר ספגה שער לא מחויב במציאות, כששימי ברוכיאן ניצל תנומה קלה של ההגנה המקומית כשבעט מ-25 מטרים כדור שהפתיע את קאופמן, שזינק באיחור וספג, 0:1 לאורחים.

עד לסיום המחצית הראשונה שחקני מבשרת ציון הגיעו למצב טוב מול השער, אך הפעם ברוכיאן בעט מחוץ למסגרת. כאמור אחרי השטיפה שקיבלו השחקנים בהפסקה נראתה התעוררות קלה אצל המקומיים.

כמו גם, החילופים המתוזמנים (עיואן במקום דיין, סנדור במקום גבאי וקורן במקום יוסף) ושינוי עמדות השחקנים במחצית השנייה הועילו רבות לשיפור במשחקה של בית"ר. יאמר לזכותו של כהן שהימר על התקפה ושיחק החל מהדקה ה-72 עם שלושה חלוצים, דבר שהשתלם לו בסופו של דבר. בדקה ה-77 בכר בכדור עומק נהדר השאיר את עיואן לבדו מול שוער האורחים והחלוץ שחזר מבני אילת (בדרך התאמן בקבוצות נוספות) לא התבלבל ובעט לפינה הרחוקה פנימה, שוויון 1:1. קורן שהכניס מחץ רב להתקפה היה רשום על הניצחון כשבדקה ה-82 קיבל כדור וראה את שוער מבשרת ציון במיקום לא טוב והקפיץ מעליו באומנות ברגל ימין. בית"ר שמרה על היתרון בזכות תפקוד טוב של מרכז ההגנה ושל קאופמן שהיה עירני בשער.
השופט ערן ישראלי, אחד השופטים היותר מנוסים בליגה א', העביר את המשחק בצורה טובה ושקטה יחד עם שני עוזריו, יניב אבידן ואלי קספו, שעשו את עבודתם על הצד הטוב ביותר.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
ללמד בבתי ספר
(הרצל: 23:01 26-09-2009)
ארז קורן כובש שער שחלוצי ליגת העל צריכים לראות וללמוד מה זה קור רוח ומגע קסם בכדור ... עם הקפצה גאונית מעל השוער !!!! יאללה בית"ר כפ"ס ...
2
לפטר את המאמן דחוף
(אוהד כפר סבא: 00:13 27-09-2009)
למרות שניצחו צריך לפטר אותו,אין לו מושג,אין שיטה,אין דרך,אין סגנון... בכל מיקרי בקיצור כפר סבא יאבקו בתחתית חזק למרות ארז קורן
3
כולה משחק ראשון מה לפטר?
(בית''ר כפ''ס: 12:34 27-09-2009)
יש סגל ברמה והרבה יותר טוב מהעונה שעברה. מקווה שיהיה בסדר
4
יאללה ביתר כפר סבא
(אסף: 13:35 27-09-2009)
השנה זו קבוצה לעליה צריך רק לאמין וליתמוך בקבוצה יש סגל שחקנים מצויין
5
ל-3 כשמנצחים לא רואים את הטעויות..תלמד
(אוהד כפר סבא: 13:55 27-09-2009)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?