שדרות נוצחה בביתה ע"י מעלה אדומים

בעונה שעברה הייתה מכבי שדרות הקבוצה הביתית הטובה בליגה, שלא נחלה אפילו הפסד בית אחד. היא גם הייתה קרובה במרחק נגיעה לעלות ליגה. אם בקבוצה קיוו לבנות קבוצה שתיאבק גם העונה על כרטיס העלייה, הרי שכבר במחזור הראשון של העונה החדשה שיצאה לדרך ביום שישי, היא נחלה הפסד ביתי(1:0 למעלה אדומים) בתצוגה חלשה מאוד, שלא מזכירה במעט את זו של אשתקד.

בקיץ עברה שדרות מספר שינויים כשהבולט שבהם היה עזיבתו של המאמן דורון ממן לקבוצת עירוני בת-ים מהלאומית. במקומו הובא דרור אלמלם ממכבי קרית-גת.

בנוסף, חמישה שחקנים שהיו שותפים לעונה המוצלחת אשתקד עזבו בהם השוער והקפטן גינדי וולקוב, הבלמים יבגני גופמן וגלעד גרנדש, הקשר המקומי רותם מיטב והחלוץ אלכס סלטיקוב. במקומם צורפו חמישה שחקני חיזוק די אנונימיים.

לעמדת השוער הובאו שניים -אבי לוי ושניר סעדה שבוודאי אינם משתווים לרמתו של וולקוב המנוסה.

המצוקה של שדרות כרגע זה עמדות הבלמים לשם לא הצליחו להביא בלמים טבעיים מנוסים. בשל כך הוזנק לעמדה זו הקשר אביאל בן זיקרי שגם צפוי לשמש קפטן הקבוצה. הבלם הנוסף הוא אדיר הרוש -חייל בשירות סדיר שהצטרף מאשקלון.

מה שכן, מלבד הבעיות בעמדת הבלמים, אפשר לומר ששדרות היא אותה קבוצה של העונה שעברה שכן 2 המגנים תומר נגאוקר ומרק מרקביץ ממשיכים עונה נוספת.

 

דרור אלמלם,פתיחה לא טובה לשדרות בליגה ב.(צילום:אורי גבאי)

 

בקישור יש לקבוצה מספיק שחקנים מוכשרים כמו ישראל בוארון, עמוס עזריה, ג'ניה רפפורט שהמשיכו עונה נוספת וכן תמיר ארז שחזר הביתה. בחלק ההתקפי המשיך מתן סבג ואילו עם אנדרי קייטמאזוב התגלו חילוקי דעות באשר לשכרו והשחקן ביקש לעזוב לצעירי רהט,שדרות בינתיים מסרבת לשחררו,

אליהם בהתקפה הצטרפו רן מזל האשקלוני, ומאור גוזלן המקומי שיצטרך סוף סוף לתרגם את הכישרון שיש לו ברגליים- על המגרש.

אם מישהו בשדרות עוד גילה אופטימיות, הרי שעל המגרש כבר היה בולט חוסר הארגון ומספר שחקנים חסרי ניסיון שהלכו לאיבוד.

בפתיחה עוד שלטה שדרות והגיעה למצבי כיבוש בעיקר דרך האגפים שם שיחקו ג'ניה רפפורט ומתן סבג, אבל בהמשך נעלמה והאורחת ממעלה אדומים החלה להשתלט על המשחק והגיעה ללא קושי למצבי כיבוש.

בדקה ה-40 ניסיון יציאה לנבדל העמיד את חלוץ מעלה אדומים איתמר יחיא מול שוער שדרות שניר סעדה, האחרון לא הצליח למנוע את היתרון לאורחים 1:0.

 

תמיר ארז משדרות(בתכלת)אמש מול שרון סבג ממעלה אדומים.(צילום:אורי גבאי)

 

במחצית השנייה עוד ניסה מאמן שדרות אלמלם להחזיר את קבוצתו למשחק באמצעות שינויים בהרכב. גם כניסתם של הקשר שחזר לקבוצה תמיר ארז והחלוץ מאור גוזלן לא הועילו ובסיום ירדה הקבוצה מנוצחת אחרי שנתיים לא הפסד ביתי.

האוהדים המקומיים לא אהבו את מה שראו על המגרש וביקשו לבצע כבר כעת בדק בית. בשדרות הצהירו על התברגות בפליאוף העליון. על פניו, כרגע בשדרות צריכים לקוות לא להגיע לפליאוף התחתון.
 

יניב זיגמון,שחקן רכש נוסף לשדרות שלא בלט אמש.(צילום:אורי גבאי)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
תנו זמן לדרור...
(מוטי השרוף!!: 22:31 26-09-2009)
שדרות קבוצה טובה ותתחזק בטווח הקרוב..דרור מאמן גדול ואישיות שיביא דרך ורוח חדשה בשדרות תנו לו שמן והכל יהיה בסדר..בקרית גת הוא עשה קבוצת צמרת מכלום אז תבטחו במאמן הזה..
2
מסכים איתך מוטי
(דורון מ.קריית גת: 23:29 26-09-2009)
דרור מאמן גדול ובאמת הוא עשה אצלנו דברים יפים בקריית גת אני בטוח שאם יתנו לו לעבוד בשקט ויביאו לו קצת חיזוק עירוני שדרות תעלה למעלה. דרור שיהיה לך בהצלחה בקבוצה החדשה ותודה על העונה האחרונה בקריית גת!!
3
רמלאי
(רמלאי שרוף: 18:46 28-09-2009)
מעלה אדומים רמלה תחנך אותכם יום שישי אם חמש כדורים לרשת
4
לרמלאי
(שלמה שרף: 23:25 28-09-2009)
רמלאי,רושמים עם ולא אם בהבטחה שרמלה יצאו ממעלה אדומים עם הזנב בין הרגליים,אחד שמבין ויודע.
5
כמה יצא מעלה אגומים רמלה?
(אדום: 16:53 02-10-2009)
מישהו יכול להגיד לי כמה יצא מעלה אדומים - רמלה?
6
לאדום
(שלמה שרף: 15:25 03-10-2009)
מעלה אדומים ניצחו 2-1 את רמלה שהיה צריך להיגמר 5 בלי להגזים
7
פסד למעלה אדומים ניצחון ברהט ועוד הפסד בבית לשיכון מיזרח פשוט בושה מה שהיה שם 4-0 גועל נפשש מקווה שיתחילו לשחק !!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?