ערד עברה בהארכה את קריית מלאכי

הפועל ערד העפילה לסיבוב ו של גביע המדינה אחרי נצחון קשה,בהארכה על מכבי קריית מלאכי 0:2.ניר חזות הבלתי נגמר וויקי בוכובזה כבשו את שערי הנצחון.שמעון ביטון מאמן ערד:"יש לנו עוד מה לשפר למרות הנצחון."

ביום יחסית חם החלה עונת הכדורגל בערד במשחק גביע מול היריבה הוותיקה מכבי קריית מלאכי, מלווה בקומץ אוהדיה הנאמנים. יריבות ספורטיבית ארוכת שנים ניטשת בין המועדונים מאז היו בליגה ב' ועד היום. וותיקי האוהדים אף זוכרים את גמר גביע ליגה ב' בשנת 2004, אז זכתה קריית מלאכי בגביע במגרשה של ערד. שתי הקבוצות התייצבו בהרכבים החזקים ביותר שלהן, כשבערד נשלח אחר כבוד ליציע הבלם נועם פרץ שרצה לעזוב לדימונה השכנה אך כנראה יישאר בסופו של דבר.

החום הרב השפיע על השחקנים, שבמחצית הראשונה לא סיכנו את שער היריבה אפילו פעם אחת בודדת. היחידים שהצטיינו היו הבלמים, הוותיק שרון רפאל מצד אחד, ומולו יבגני גופמן, שכבר אחרי מחצית אחת קנה לו אוהדים רבים ביציע.

 

אוהדי הקבוצות ביציע,סבלו כמו השחקנים מהחום הכבד.(צילום:רונן סגל)

 

עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה ביצעו שני המאמנים חילופים שהעירו את המשחק, ואז החלו לבוא לידי ביטוי גם היכולות הגבוהות של יוני רביבו, ששלח ללא הרף כדורים לחלוציו ואף סיכן בעצמו את שערו של גיא חיון המקומי.

בפעם הראשונה שנאלץ טום גלברט, השוער האורח, למתוח את איבריו היתה בדקה ה-71, אז בעט אלעזר לביא טיל למסגרת, אך גלברט הדף לקרן. 4 דקות אח"כ היה זה רביבו שבעט מדויק לשער, מאלץ את חיון לזנק ולהדוף.

עוד 5 דקות עברו ושוב בעט רביבו בעיטה חופשית, והכדור אך בקושי הורחקה מקו השער, פעם שניה היה זה משה דסטה, הצעיר המוכשר, שעבר את תומר טדסה ומזווית קשה ספק בעט ספק הגביה לרחבה, הכדור פגע בחיבורים, חזר לעבר שאוליאן המחליף ובמזל רב הורחק למקום מבטחים.

בדקת הסיום טעה מזוז האורח בשיקול דעת, כשבחר לבעוט מזווית קשה לשער במקום למסור לשרון עדני שעמד חופשי. חיון זינק והציל.

3 דקות בתוך ההארכה הגיע שובר השוויון: אשר ברוך המקומי הגביה כדור לעבר ויקי בוכובזה, שניצל אי הבנה בין גלברט לאוהד יוסף, השתחל בניהם ודחק מקרוב פנימה. דקה 93, 0:1 למקומיים.

רק 7 דקות עברו, מלאכי הפקירה את ההגנה למתפרצת, אשר ברוך שוב הגביה, ויקי בוכובזה משך את רפאל וניר חזות לבד מול השוער לא מחמיץ. דקה 100, 0:2 לערד.

מלאכי לא חשבו להיכנע, והמשחק נראה רחוק מלהיות גמור, אך רק חוסר ריכוז של חלוצי שתי הקבוצות מנע הגדלת התוצאה, 0:2 בסיום.

 

ויקי בוכובזה,שער חשוב בנצחון ערד.(צילום:רונן סגל)


שפט היטב ואליד אל הואשלה בעזרת הקוונים איימן אבו צעלוק ותייסיר אל קיעאן לעיני כ-250 צופים באצטדיון העירוני בערד.


הפועל ערד: חיון, טדסה, גופמן, שרף, שוקרון, לביא, אבוגזיר (72 בוכובזה), תנעמי (55 ברבי), ברוך, פרץ (65 סלטיקוב), חזות.

 

מכבי קרית מלאכי: גלברט, מזוז, רפאל, יוסף, וקנין (55 ביטון), אסייג, שורש (104 סוויסה), דסטה, רביבו, עדני, כהן (72 שאוליאן).


יורם(שוקי)ממו, מאמן מכבי קריית מלאכי: "בסך הכול אני חושב שהיה לנו משחק די טוב. דווקא בדקות הטובות שלנו קיבלנו את הגולים, שהיו לא מחויבי המציאות. זו הכנה טובה לליגה ואני מקווה שיהיה טוב בהמשך".


שמעון ביטון, מאמן הפועל ערד: "משחק ראשון טיפוסי. מזג אויר חם שלא מאפשר לשחק כדורגל, אבל זה לא תירוץ. יש לנו עוד הרבה מה לשפר למרות הניצחון, ובגלל זה אנחנו עובדים ועוד נמשיך לעבוד".


 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
שוקי תמיד יש לך תירוצים
(רוני בן דוד: 00:21 27-09-2009)
2
תילבושות
(dudu: 16:12 10-10-2009)
סאלאמתק על התילבושות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?