כפר קמא קמה לחיים

חשבו שיקחו את הליגה בהליכה, אז חשבו, בית"ר עפולה הקבוצה שהתחזקה עם מסע רכש מטורף על מנת לקחת את האליפות ולעלות לליגה ב' בסוף העונה אירחה במגרש במסילות את מ.ס כפר קמא- אחת מן הקבוצות הכי צעירות ומהמוכשרות בליגה, משחק שהבטיח הרבה- וקיים,בסיום 2:1 לכפר קמא שמוכיחה שהיא תדבר חזק בליגה ג יזרעאל.

כבר שבוע לפני המשחק היה ניתן להרגיש את ההתלהבות של שחקני מ.ס כפר קמא באימונים והציפייה לפתוח את העונה ברגל ימין וכבר במשחק הראשון לנצח את הקבוצה שכביכול הכי טובה בליגה, ההתלהבות הזו נשמרה עד לשריקת הפתיחה של המשחק אחרי ששחקני מ.ס כפר קמא פתחו בלחץ אינטנסיבי של שחקני בית"ר עפולה, במשך דקות ארוכות בית"ר עפולה לא הצליחה לייצר שתי מסירות מדוייקות ברצף ולעבור את חצי המגרש ומנגד כפר קמא המשיכה ללחוץ על שערה של עפולה ולסכן פעם אחר פעם את השער.

בדקה ה-20  אסאי לבאי הדביק את הכדור למשקוף אחרי שפרץ מצויין מהאגף הימני ומקצה הרחבה הקשית את הכדור לעבר השער אך מזל גדול של עפולה מנע ממנה את ספיגת השער הראשון של המשחק.

כבר אחרי שתי דקות שוער בית"ר עפולה נועם לוי התעופף והציל כדור חזק שנבעט מרגלי אנדי תחאוכו אחרי עבירה כ-20 מטר משערה.

שחקני כפר קמא לא הירפו והתחילו ללחוץ עוד יותר על מנת להשיג את השער הראשון ובדקה 30 נראה כאילו הם יצליחו לעשות זאת אחרי משיכת חולצה ברורה של מגן עפולה בתוך הרחבה שקבעה בעיטת עונשין מ 11 מטרים.

אסאי לבאי שהצטיין במשחק לקח את על עצמו את הבעיטה ולרוע מזלו הכדור לא התלבש לו נכון על הרגל והוא שלח בעיטה חלשה ששוער עפולה לא התקשה לעצור.

המחצית השנייה היה העתק מדוייק של הראשונה שכפר קמא לוחצת ועפולה לא מבינים מה מתרחש על כר הדשא וסוף סוף בדקה 53  עלתה ליתרון מוצדק לאור מה שמתרחש על המגרש אחרי שאסלאן נתאכו שלח כדור גאוני בין שחקני הגנת עפולה והגיעה לנאלבי שובש שמול השוער לא התקשה לגלגל את הכדור בהילוך איטי לתוך השער של עפולה 1-0 מוצדק לכפר קמא!

 

מחמד חדיש מטופל אמש לאחר שפתח את הראש.(צילום:אסלאן אבגנה)

 

אחרי השער הראשון של כפר קמא שחקני עפולה התחילו לעבור בפעם הראשונה את מחצית המגרש ולשלוח כדורים ארוכים לעבר החלוצים בתקווה שיתלטו על הכדור ויעשו עם זה משהו, ואז בדקה ה 64 בלי שום קשר למה שקורה על המגרש מצליח שחקן בית"ר עפולה אורי דוד לעבור את נתי תחאוכו בתוך הרחבה ובועט כדור חזק לפינה הרחוקה הימנית של השער - 1-1 מפתיע.

שחקני עפולה קיוו שאחרי השער השיוויון מהלכי המשחק ישתנו והלחץ מצד שחקני כפר קמא יירד אחרי שיסתגרו בהגנה אך מאמן כפר קמא שהבין שעפולה היא לא קבוצה כל כך חזקה כמו שנדמה ושאפשר להכריע את המשחק שלח למערכה עוד חלוץ בדמותו של מחמד חדיש ,אך כבר אחרי 10 דקות התנגשות חזיתית של מחמד חדיש ושחקן עפולה אילץ את מאמן כפר קמא להחליף את השחקן המחליף הטרי שפתח את הראש ונזקק לשלושה תפרים, ובמקומו להכניס את יימאף חאכו שעד לפני שתי עונות היה מבוקש בנוער של מכבי נתניה.

וכבר אחרי 4 דקות בדקה ה 81 חאכו קיבל כדור כ-30 מטר מהשער ושיחרר פצצה אדירה שנתקעה בחיבורי השער של עפולה 2-1 ענק לכפר... ליימאף חאכו!!

אחרי השער האדיר שחקני כפר קמא לא רצו לקחת סיכונים מיותרים שגם ניצחון מינימלי של הפרש שער אחד מספיק להם, ירדו להגנה ושמרו על התוצאה הזאת עד לסיומה.

הצהרת כוונות ברורה לכפר קמא?? או שעפולה היא לא פקטור למאבקי העלייה העונה?? התשובות בסוף העונה:)
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
כמה טעויות קטנות.
(המתקן: 10:38 27-09-2009)
את השער הראשון בישל דוד רמזי ששלח כדור ארוך לנאלבי אחרי שהוא עשה דאבל פס עם נאתכו. מחמד עלי נחתך באורך של יותר מ-3 כתוצאה מהתנגשות הראשים עם ג'אמיל חאדר (אצלו המצח התנפח בצורה קשה), אבל למזלו לא היו צריכים תפרים והדביקו לו את הפצע.
2
שכונה
(אוהד שרוף: 11:52 27-09-2009)
עים כל הרכש לא מסוגלים לנצח בית זקנים תדעו לפרוש בכבוד עמוס אעידאן תפרוש לא מסוגל להבקיע בליגה ג
3
קצת אוביקטיביות ושיפור בכתיבה לא יזיק לך
(אחד שהיה במגרש..: 16:13 27-09-2009)
4
הכתבה מאוד אובייקטיבית
(אייבק: 20:12 28-09-2009)
כנראה שאתה היית במגרש בעפולה,אז קבל עדכון,המשחק נערך במסילות. עפולה באו עם ציפיות לדרוס את כפר קמא,אך בפועל כפר קמא היו טובים בדרגה אחת מעל עפולה והתוצאה משקרת (להזכיר לך שכפר קמא החטיאו מהנקוה הלבנה) וזה יכל להיגמר בתוצאה יותר גדולה .
5
שתיי קבוצות חלשות
(אום אל פחם: 17:19 29-09-2009)
השנה עלייה שלנו ביתר אום אל פחם
6
מי שלא טוב,שילך לשחק בבית"ר
(מ.ס.כפר קמא: 18:46 01-10-2009)
אתה יודע מי אמר את זה?מאמן הפועל עפולה . בטח זה גם מה שקורה באום אל פאחם,מי שלא מציית להפועל מראים לו את הדלת לבית"ר. לצערך ולשמחתנו,מעולם בכפר קמא לא ספרו את בית"ר,החל מירושלים דרך אום אל פאחם ועד עפולה. נצרת עלית וכפר קמא הן שתי הקבוצות שתעלנה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?