רביעיית פתיחה

ניצחון משכנע עם פתיחת משחקי הליגה לעירוני "ערן" חדרה/גבעת אולגה – 4:1 על מכבי עירוני קרית מלאכי,יכולת משכנעת לחניכיו של צחי טיאר ששלטו במשחק החל מן הדקה ה- 20 ללא עוררין במשחק שנערך באצטדיון העירוני לעיני 300 צופים.

בשעה טובה ומוצלחת נפתחה עונת המשחקים 2009/2010 ובמחזור הליגה הראשון במשחק בית באצטדיון העירוני
אירחה עירוני "ערן" חדרה/ג.אולגה את מכבי עירוני קרית מלאכי.

חניכי האקדמיה לכדורגל בשלוחת הפועל היו אלה הקטקטים הקטנים שליוו את שחקני הקבוצה לכר הדשא בכדי לתת את האות לפתיחת העונה החדשה.

 

שחקני הקבוצות עולים לכר הדשא.

 

המשחק החל בגישושים הדדיים מצד שתי הקבוצות והיו אלה דווקא האורחים מקרית מלאכי שהעזו בדקות אלו קצת יותר ואף לחצו את שחקני חדרה/ג.אולגה לשערם אך ללא מחץ בהתקפה וללא מצבים מסוכנים שממש איימו או סיכנו משמעותית את שערו של נמרוד כהן השוער המקומי המצוין.

החל מן הדקה ה- 20 היו אלו החדרתים שהשתלטו על המגרש כשאיציק זעפרני, אבישי אטיאס, אמיר טמניו, ועידן דוד מניעים את הקבוצה בצורה מצוינת עם משחק סבלני והעברת כדור מאגף לאגף כשמרכז המגרש נתון לשליטה מוחלטת שלהם.וכך החלו לוחצים את האורחים לשערם ואף החמיצו מס' הזדמנויות לכיבוש, שמנגד נתנו את הסימן כי הבקעת שער האורחים היא שאלה של זמן,מ ואכן כך היה .

 

מחפשים כדור בשישי בחדרה.

 

בדקה ה- 30 היה זה אמיר טמניו המצוין שהעלה את החדרתים ל- 1:0 כשכבש מקרוב והצדיק את יתרון יחסי הכוחות במגרש, כך היה גם כרבע שעה מאויר יותר בדקה ה- 44 כשעידן דוד העלה ל- 2:0 תוצאת המחצית.

עם פתיחת המחצית השניה המשיכו המקומיים לשלוט בנעשה בר הדשא ובדקה ה- 55 היה זה יוני אוחיון הרכש המצוין שהעלה ל- 3:0 ואבי כהן שהחליף את עופר סער העלה בדקה ה- 70 ל- 4:0 קטלני!

רק חבל שממש עם כיבוש השער הורחק אמיר טמניו המצוין בצהוב שני והותיר את החדרתים בעשרה שחקנים , מה שאפשר לאורחים לצמק בדקה ה- 85 ל- 4:1 משער של חנן אלקיים.

 

 מאמן חדרה צחי טיאר: "התחלה לא רעה, אנו כרגע בשלב של הרצה וברור שאנו לא יכולים רוצים או מרשים לעצמינו לצאת באיזושהי הצהרה,אצלי עובדים במגרש ולא מדברים, אנו כרגע כבר עם המבט למשחק הבא בטייבה, ומקווים להמשיך כמו שהתחלנובמידה ונגיע למצב שנייצר מס' רצוף של ניצחונות שיגיעו ברצף ובהצגת יכולת טובה נוכל גם לומר שאנו קבוצת צמרת ומבטינו למעלה,כרגע יש עדיין זמן והרבה זמן".


 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
התלבושת של חדרה, כמו של טבריה!!!
(אוהד טבריה: 22:09 04-10-2009)
2
מלחמה
(אלי: 22:24 06-10-2009)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?