קבוצת מכבי לוד בדר בהפסקת פעילות

קבוצת מכבי לוד בדר מליגה ג' מחוז מרכז עלולה לסיים את פעילותה העונה לאחר שבהתאחדות לכדורגל החליטו על השעיית פעילות עד להודעה חדשה בתגובה הודיעה הקבוצה שהיא מתכוונת לערער על ההחלטה.

המשך פעילותה של קבוצת מכבי לוד בדר מליגה ג' מרכז מוטל בספק וזאת בעקבות החלטת ועדת המשמעת של ההתאחדות . מר אבי לוי  יו"ר האגף לליגות נמוכות בהתאחדות אמר לי שמדובר בקבוצה שכבר יש לה רקע בעברות משמעת שונות כגון שיתוף שחקנים שלא כדין ונראה שמדובר שוב במקרה דומה אולם רק לאגף המשפטי יכולת לתת את הפרטים הנוגעים למקרה הספציפי. הערב שוחחתי עם מר נביל ווחיד מנהל קבוצת מכבי לוד שמסר את גרסתו לעניין.

לדבריו הוא זומן לועדת המשמעת השבוע בעקבות אירוע שהתרחש במשחק בין קבוצות מכבי לוד בדר והפועל מצליח .

לדברי נביל כבר מההתחלה שופט המשחק התנהג מוזר "אני הגעתי עם עשרה שחקנים אבל בטופס רשומים היו 12 ,הסברתי ששני שחקנים מאחרים אבל השופט אמר לי שכמו שאתה עולים (עשרה שחקנים) כך תשארו ואני לא מצרף אף אחד במחצית הגיע שחקן שלי אבל השופט לא הסכים להכניסו בדקה ה 74 במצב שהיינו בפיגור 2-0 במצליח נגד הפועל מצליח החליט השופט להוציא כרטיס אדום לקפטן הקבוצה אברהים עטייה ומיד אח"כ שרק לסיום המשחק בטענה שהשחקן ירק עליו. שלחו לי ולשחקן אחר זימון לועדה מדובר בשחקן שבכלל לא בארץ ומושעה מפעילות אני באתי לבד ואז שאלתי מה פתאום מזמנים את מוסטפה ווחיד לועדה הוא לא משחק ולא בארץ הבורר שאל את השופט מי רשום בדוח ואז השופט נקב בשמו של שחקן שלישי נאסר אבו רביע שנשאל למה הוא רשום הוא אמר  בתגובה שהתבלבל ביקשתי מהועדה שייבדקו שוב כי הכל לא תקין בדוח בתגובה אני מגלה שהוחלט על השעיית פעילות של הקבוצה אני מתכוון לערער אפילו ייקח שלושה עורכי דין כי זה ממש שכונה מה שהולך פה עם כל הועדות משמעת האלה".

לדאבל פס נודע שקבוצת מכבי דינמו חולון מליגה ג'  מחוז תל אביב אמורה אף היא לקבל זימון לועדת המשמעת של ההתאחדות בגלל מקרים של עבירות על התקנון.



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?