מכבי יפו מחזיקת גביע ליגה ב מחוז דרום א'

מכבי יפו התקשתה מעט בדרבי מול בני יפו אך חילוף נהדר של צוות המאמנים עופר ראובן ושי מאור בדמותו של אורן יחזקאל הביאה לזכייה שנייה ברציפות בגביע המחוז לאחר 1:4 על בני יפו כשיחזקאל מככב עם שלושער וירימי מוסיף שער נוסף.

500 צופים באו היום לאצטדיון העירוני בחולון לצפות במכבי יפו מביסה 1:4 בדרבי את מ.ס בני יפו ומניפה גביע שני ברציפות לאחר שגם אשתקד זכתבה הקבוצה בגביע מחוז ליגה ג' תל אביב.

הפתיחה הייתה דווקא שייכת לבני יפו שבדקה החמישית עלתה ליתרון מפתיע לאחר שסעיד גרבוע דחק מקרוב פנימה לאחר כדור רוחב מצויין שקיבל וקבע 1:0 מדהים לאורחת.

 

יוסי אבוקסיס(בלבן),חזר להרכב יפו והיה מצויין.(צילום:שובל ירושלמי)


המארחים לא נבהלו מהפיגור המוקדם והחלה לתקוף כאשר חיים ירמיהו שחקן הרכש החדש שהגיע רק אתמול ממכבי כפר קרע פתח בהרכב ובדקה  ה-14 ניסה את מזלו אך מצא את יוסי כהן דרוך בשער בני יפו.

בדקה ה -20 יפו משווה כשארז ירימי מקשית כדור קשתי שמוצל ע"י יוסי כהן מהקו אך הקוון והשופט סימנו שהכדור עבר במלוא היקפו את הקו ומכבי יפו משווה ל 1:1 שהייתה גם תוצאת המחצית.

 

חיים ירמיהו(בלבן)הופעת בכורה ביפו היום במאבק עם סכחפי.(צילום:שובל ירושלמי)

 

המחצית השנייה עמדה בסימן קבוצה אחת על המגרש,מכבי יפו שעשתה כל העולה על רוחה אך הכדור סירב להכנס פנימה.

בדקה ה -62 הגיע רגע המפנה במשחק כשצמד המאמנים החדש ישן על הקווים,עופר ראובן ושי מאור הכניסו למגרש את אורן יחזקאל במקומו של זוהר קמינסקי.

שתי דקות חולפות והחילוף פוגע בינגו כאשר יחזקאל בנגיעתו הראשונה בכדור עובר שחקן ומ 22 מטרים בועט טיל שנעצר רק ברשת הגבוהה,1:2 למקומיים.

 

אורן יחזקאל(בלבן)במאבק עם איברהים גרביע מבני יפו,שלושער נהדר ליחזקאל היום.(צילום:שובל ירושלמי)

 

בדקה  ה-74 כבר 1:3 לאחר שיאיר כהן צדק המחליף שלח כדור אלכסוני לעברו של יחזקאל שבאומנות הקפיץ כדור קשתי פנימה ויפו חוגגת.

בדקה ה -82 נחתם הסיפור כשדודו ביטון מבשל נפלא ליחזקאל שמתקדם ובאחד על אחד מכניע את יוסי כהן,קובע את תוצאת המשחק 1:4 ומשלים שלושער פרטי.

 

צמד הקפטנים,כפיר אגסי(בלבן)והשוער גבי בורשטיין מקבלים את גביע המחוז.(צילום:שובל ירושלמי)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
מאמן
(אוהד יפו: 20:43 27-10-2009)
שי מאור מברוק תמיד ידעתי שאתה מאמן ענק....
3
יאללה גדנ"ע
4
ל3
(קביליו: 00:48 28-10-2009)
א. אתם לא מסוגלים לנצח אותנו, שנה שעברה ניצחנו אתכם 2-0 ו3-0... ב. לא נוכל לבדוק את זה כי כנראה בשלב הבא יפו תשחק בבית נגד בני יצ'אלאל רחובות בסוף ולא נגד גדנ"ע...
5
אוהדי יפו
(אור: 15:43 28-10-2009)
6
אוהדי יפו
(אור: 15:44 28-10-2009)
אני מקוה שזו פעם אחרנה לעונה הזו שמגיעים כמות כה עלובה של אוהדים
7
דודי ביטון החלש הבייתה
(דיגמי: 20:23 28-10-2009)
עבד עלינו לוקח חבילה כל חודש שלחו אותו הבייתה כבר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?