חמישיית באלי ודים

בני שפי יהוד הגיעה היום למשחק חוץ בבית דגן וניצחה אותה 5-3 לאחר שכבר במחצית הראשונה הובילה 3-0 . על קונצרט השערים אחראי בעיקר הצמד באלי את ודים ,אלעד באלי עם רביעייה שכולה בישולים של ודים שמאילוב המושאל לשפי עד סוף העונה שהתכבד בעצמו גם בגול החמישי. בית דגן הצליחה רק לצמק ובני שפי מאותתת שהיא מכוונת ברור לצמרת הליגה.

 

 

צפו באלעד באלי ,שחקן בני שפי מתייחס לנצחון במשחק

 

 

 



במשחק ליגה ג' מרכז שנערך היום בבית דגן ארחה עירוני בית דגן את בני שפי יהוד. לשתי הקבוצות יומרות לכבוש את צמרת הליגה ולהתמודד על העלייה עוד מהעונה הקודמת ובד"כ מתקשה בני שפי לנצח במגרש בית דגן אולם היום היה זה נצחון מתוק שכן בני שפי כבשו בו חמיישייה על אף שנותרו בעשרה שחקנים ברבע האחרון של המשחק.

הייתה זאת דווקא בית דגן שפתחה בסערה את המשחק במטרה להשיג יתרון מוקדם ,מספר הזדמנויות ברחבת האורחים לא הניבו שערים והתקפות שאותם ניהלו בעיקר אילן כהן ורון נחמן הסתיימו ליד השער אולם לא בתוכו. מהדקה ה 15 החל שינוי במגמה כשבני שפי לוקחת את היוזמה ומניעה כדורי עומק לכיוון רחבת בית דגן , השחקן ודים שמאילוב –שהיה ללא ספק המצטיין-הוכיח שהשאלתו לבני שפי מהכח ר"ג עד סוף העונה ,הייתה מהלך משתלם בהחלט שכן הוא היה מעורב בכל חמשת השערים שכבשה בני שפי.

 

ואדים שמאילוב מבני שפי (בצהוב) בדרך לעוד שער היום בבית דגן (צילום:בועז רביד)

 

הצמד אלעד באלי וודים שמאילוב הוכיח שהוא קלף מנצח. במשך כעשרים דקות לערך הבקיע אלעד באלי שלושה שערים כולם במהלכים די זהים , כדורי עומק הגיעו לרחבת בית דגן וודים שמאילוב מתמקם נכון משתלט על הכדור ומוסר נכון לאלעד באלי שבועט לרשת כאמור שלשוה כדורים בהפרשים של דקות ספורות ללא שום תגובת נגד ,שחקני בית דגן ובראשם השוער אשר כהן צדק נותרים המומים כשבדקה ה 32 התוצאה היא כבר 3-0 לאורחים מיהוד ,תוצאה שקשה מאוד לחזור ממנה.

 

 

אלעד באלי (מימין) חוגג עם החבר'ה עוד שער ברשת בית דגן (צילום:בועז רביד)

 

היתרון של בני שפי במגרש נמשך ועד לשריקת המחצית האורחים המשיכו במומנטום החיובי ובית דגן כמעט ולא נראתה במשחק.

במחצית השנייה ,חל מפנה מסוים כשבית דגן מנסה לחזור למשחק ותופסת שוב את היוזמה בהתקפות על שער האורחים ,אולי שינוי הכיוון עזר ואכן בדקה ה 50 אילן כהן מוליך התקפה ומניע כדור טוב בתוך הרחבה היישר לרגליו של רון נחמן שלא מהסס ובועט נכון ,מכניע את ליאב צבאג שוער יהוד ומצמק את התוצאה ל 3-1 .

 

 

אילן כהן,מעורב במרבית ההתקפות  של בית דגן היום (צילום:בועז רביד)

 

בני שפי לא מתרגשת במיוחד מהשער וממשיכה בלחץ שלה כאילו שהיא הקבוצה הנמצאת בפיגור , בדקה ה 55 שוב הצמד באלי ודים מוצא עצמו מעורב בשער כשודים מתקדם לכיוון רחבת בית דגן ומכניס כדור לרחבה שם נמצא אלעד באלי שבועט לשער וכובש את הרביעי שלו והתוצאה כבר 4-1 לבני שפי . בדקות אילו היה היתרון של שפי בולט במיוחד השחקנים המשיכו במומנטום ההתקפי ולעומתם שחקני בית דגן שוב ניסו במתפרצות לצמק שוב את התוצאה מה שהוביל למתפרצת של שני שפי וודים שמאילוב בעצמו מנצל בילבול בהגנת בית דגן וכובש את הראשון שלו והחמישי של בני שפי והתוצאה בדקה ה 63 כבר 5-1 לבני שפי .

עזרה מכיוון בלתי צפוי קיבלה בית דגן דווקא משופט המשחק שבדקה ה 65 מחליט להוציא את הכרטיס האדום לשחקן בני שפי אריק דודי ,דבר שנראה מוזר במידה מסוימת שכן אמנם השחקן נגע בידו בכדור אולם הפעולה לא נעשתה במתכוון והוא אף לא היה ברחבה אלא שלטענת השופט משה בוטראשוילי הוא השחקן האחרון שמנע בידו את ההתקפה על השער ,למרות תחינותיהם של שחקני בני שפי ובקשתם להפעיל שיקול דעת ,החליט השופט להרחיק את אריק ולהותיר את האורחים בעשרה שחקנים.

 

השופט בוטראשוילי במרכז הסערה לאחר ההחלטה על הרחקת שחקן בני שפי (צילום:בועז רביד)

 

שחקני בית דגן ניצלו את היתרון המספרי והחלו ללחוץ על הדוושה במטרה להבקיע עוד שער ויותר ואולי אף להשוות . בדקה ה 72 מהלך יפה של עירוני בית דגן שמסתיים בשער . התקפה של בית דגן והכדור נבעט לשער מטווח של 15 מטרים אך נהדף ע"י שוער בני שפי לקרן , ארז טליאס בועט אתת כדור הקרן לרחבה אולם הכדור נהדף שוב וחוזר לשוקי ונטורה שחקן בית דגן שמשתלט עליו ובועט חזק מטווח של 20 מטרים ממש מול השער היישר פנימה ומצמק ל 5-2 . המומנטום של בית דגן נמשך ובני שפי עוברת למגננה ,אולם המקומיים ממשיכים לנסות להבקיע ורון נחמן מקבל שוב את ההזדמנות שלו בדקה ה 80 מקבל כדור טוב שמוגבה מראשו בנגיחה היישר לשער בני שפי ,ליאב צבאג השוער לא יכל לו והתוצאה כבר 5-3 אבל עדיין לבני שפי.

 

 

רון נחמן עם צמד היום לבית דגן שלא הספיק לה לחזור למשחק (צילום:בועז רביד)

 

בדקות האחרונות נסיונות של שתי הקבוצות להבקיע כשבני שפי רוצים להבטיח נצחון ואילו בית דגן מקווה עדיין להשוות אולם השעון התקדם ולא נותר זמן שריקת הסיום נשמעה ,בני שפי שומרת בגאווה על ראשות הליגה ובאה מוכנה לדרבי בשבוע הבא מול אליצור יהוד ואילו עירוני בית דגן תצטרך לעשות חושבים ולחפש את הנקודות במשחק אחר.

 

 

ליאב צבאג שוער בני שפי בתמונת נצחון אחרי שריקת הסיום (צילום:בועז רביד)

 

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בא לי על באלייייי אלעד קרנבלללל היווםםם
(חבר נערץ של אלעד המלך!!!!!!: 18:07 06-11-2009)
אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה אומנם קיבלנו 3 גולים לא מחוייבים במציאות אבל נצחון ענקקקק יאלההה יהודד שלום לך ליגה ב'
2
אללה יהוד!! איזה משחק!!!
(יהודניק: 22:13 06-11-2009)
עולים ליגה בעזרת השם, ולאדי אתה תותח יופי של משחק כל הכבוד לאלעד גם על הרביעייה היה תענוג לראות אותכם היום..אוהבים אותכם.
3
אין לכם מושג
(סתםם..: 23:13 06-11-2009)
חמש טעויות בהגנה של בית דגון חמש גולים יותר מזה יהוד לא עשו כלום..
4
יופי של רכש של אילן סמרה שהביא את השחקן, למי שלא יודע ואדים הוא שחקן של הכח עמידר ר''ג והוא עדיין מקבל מהם משכורת! השחקן נפצע ושבר את הרגל ועד שהוא החלים הוא מושאל ליהוד, כל הכבוד לאותם 20 אוהדים שבאו להמשיך לבוא אפילו יותר!!! לתמוך.
5
הוא לא קשור לליגה הזאת! זה רק לפאן, איך הם הצליחו להביא אותו אני לא יודע
6
יהוד עולה
(דור: 20:07 07-11-2009)
יהוד אתם קבוצה גדולה כל הכבוד לאילן סמרה שהוא בא אליכם כמו מלאך מהשמיים
7
יהודי
(כל הכבוד יהוד: 01:46 08-11-2009)
יששש יהוד אימפריה יש בליגה הזאת 5 שחקנים שיכולים וצריכים לשחק בליגה לאומית לפחות החמישה הם ואדים עמרי ודן משפי רועי אסייג מראשון וגיא אהרון אבל הוא עכשיו פצוע מגלי כישרונות לא יתאכזבו מהם יאאלה יהוד
8
תגובה למס' 7
(אלון: 09:38 08-11-2009)
אז בוא תיראה את יניב אבדר מביתר עזרא מזה שחקן לא לליגה הזו מגלה כישרונות דחוף ליראות
9
בעזרת השם יהוד עולה השנה
(יאלה יהוד: 12:01 08-11-2009)
חייבים כבר לעלות ליגה, אין לנו יותר מה לחפש בליגה ג' נמאס כבר. זו ליגה שכונה צריכים כבר לעלות לשחק עם קבוצות חזקות יותר עם אוהדים ודרמות. ואז תראו שגם ליהוד יש אוהדים רבים!!
10
יהוד קבוצה מצוינת
(אלון בורבסקי: 09:49 25-11-2009)
בכל חלק אפשר במגרש מהשוער ליאב צבג שהוא שוער מדהים ביכולתו ממש חתול ועד ואדים שמיאלוב החלוץ האימתני ממש מכונת שערים עלו והצליחו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?