הפועל אזור ממשיכה לנצח ונשארת צמודה לעמישב שבמקום השני

הפועל אזור שוב מנצחת אתמול במשחק הליגה מול הפועל מחנה יהודה, את הסנסציה במשחק סיפק לנו דווקא האמבולנס שהגיע לפנות שחקן פצוע וגרם להפסקה של דקות ארוכות במשחק שאחריה הצליחו שחקני אזור להכניס שלישייה לרשת של שוער מחנה ולגמור עניין. השחקן הפצוע שוהם צברי מנותח בשעות אלה בבית החולים בילינסון.

אם כן בליגה ב' דרום א' לאחר שהמקום הראשון כנראה כבר מובטח לבני טייבה שלא עוצרת בדהרה לליגה א' הרי שהקרב על המקום השני עדיין לא הוכרע והפועל אזור ממשיכה במומנטום החיובי שנעצר באמצע השבוע בהפסד האכזרי 2-0 לאורתודוכסים יפו .המחצית הראשונה עברה דווקא ללא אירועים מיוחדים כששתי הקבוצות מגששות אצל היריבה לבדיקת המוכנות לספיגת שערים ,מספר נסיונות למצבי אחד מול אחד אצל אזור ומחנה אבל ללא מימוש לשער ברשת.

במחצית השנייה התנהל המשחק שוב ללא יתרון ניכר למי מהקבוצות אך כפי שנאמר הסנסצייה שכנראה גרמה בסופו של דבר להכרעת המשחק הייתה פציעתו של אחד משחקני מחנה יהודה שוהם צברי שעשה גליץ' במגרש  ונפגע קשה  בידו ונאנק מכאבים עד שהגיע אמבולנס לחלצו ולפנותו מהמגרש מה שעיכב את המשך המשחק בדקות ארוכות והוציא את שחקני מחנה יהודה מהריכוז  מתוך דאגה ומחשבות על החבר הפצוע.מספר שחקני הקבוצה לא יכלו להמשיך לשחק ורבים לא ראו ערך ספורטיבי להמשך קיומו .השופט התייעץ עם מאמן מחנה יהודה טל לוי לשאול אם יש ערך ספורטיבי להמשיך אך בסופו של דבר החליט בכל זאת לחדש את המשחק . שחקני אזור הבינו כנראה שעם כל הצער שבדבר נוצרה הזדמנות ללחוץ על הדוושה ולנסות להכריע את המשחק ואכן בדקה ה 68 קובי בן לולו מקבל כדור מצויין ברחבה מעמוס זרוג קובי נוגח נכון לרשת וקובע 0-1 לאזור בהמשך עוד התקפה מתפרצת של המקומיים ואילן אוהל מקבל מציון רחמים בועט נכון ומעלה את אזור ל 0-2 בדקה ה 83 . לפני שריקת הסיום עוד הספיק בן לולו לקבל עוד כדור טוב לבעיטה והוא לא מתבלבל ועושה את מה שהוא יודע והגול השלישי ברשת של מחנה שיצאה גם בלי נקודות וגם עם שחקן בבית חולים, כאמור 0-3 בסיום לאזור. אגב השחקן הפצוע שוהם צברי  מנותח כרגע בבית החולים בילינסון במחלקה האורטופדית ושחקני הקבוצה והמאמן טל ולוי ביקרו אותו בבית החולים וישובו וייבקרו אותו לאחר הניתוח .

אנו נאחל לו מכאן רפואה שלמה וחזרה מהירה למגרשים.

 

שוהם צברי(מימין)הסיפור הטראגי של המשחק(צילום:לירן דורף)

 

קובי בן לולו ממשיך לתת גולים אתמול צמד מול מחנה יהודה    (צילום:בועז רביד)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
קובי המלך
(אדום מאזור: 19:56 07-03-2009)
קובי בן לולו השחקן הכי טוב בארץ עד ליגה ארצית!
2
קובי מי ? לא ראיתי אותו בטייבה
(אדום מטייבה: 20:14 07-03-2009)
לאן נעלם במשחק ההוא ?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?