סיכום המחזור בליגות א,ב,ג

כמעט שליש עונה מאחורינו וניתן כבר להבחין באופן ברור במגמות במחוזות השונים. הפועל דליית אל כרמל דוהרת לליגה א', מכבי יפו סוגרת פערים מאזור ואילת מנצחת את חיים סירוטקין ועירוני רמלה.אז מה היה לנו בסוף השבוע האחרון? 14 מי יודע?, רביע בריבוע, עשה את העוביידה, וורקו הוליק ועיד אל פיטר. סוף השבוע מזווית אחרת ומעט משעשעת.

הפעם החלטתי לא לדבר על השופטים, הם ספגו מעל דפי האתר בשבוע האחרון מספיק ביקורת.

מזל טוב לאלאהלי א.א. פאחם שהעפילה למקום הראשון בליגה א' צפון על חשבונה של היריבה העירונית.

 

רביע בריבוע: רביע עדאווי חלוצה של צעירי טורעאן בלט בניצחון קבוצתו על דיר אל אסד כשהרשית רביעייה לרשתה של היריבה. ברביעייה התכבד גם אייל כהן מתל מונד לרשתה של ניבראס כפר קאסם האומללה.

סלאלום עם מועלם: גילי מועלם שעבר מהפועל אורנית לבני רעננה לא יכול היה לצפות לבכורה יותר טובה מזו כשבישל לא פחות מ-4 שערים בניצחון קבוצתו, 1:6 על בית"ר טוברוק. חשוב לציין כי מועלם כלל לא פתחת במשחק ונכנס בדקה ה-24 רק בשל פציעה של דודי סטולפר.

צורף זהב: ניר צורף שהצטרף לבני ג'לג'וליה ממשיך לפרוע שטרות כשכבש שלושער בניצחון 0:9 על מ.ס. אריאל שהשאיר את ג'לג'וליה בין השתיים היחידות בליגה שלא איבדו נקודות.

עשה את העוביידה: עוביידה איסמעיל, מנהל מחלקת הנוער בכפר קרע מונה בתחילת השבוע למאמן החירום של הקבוצה הבוגרת. איסמעיל שקיבל את המושכות במשחק הכי חשוב של קבוצתו: הדרבי האזורי מול המוליכה עירוני א.א. פאחם, לא התרגש מגודל המעמד, הכין את שחקניו היטב והפתיע את השועל הוותיק, סמיר עיסא כשניצח אותו 0:1 והדיח את עירוני מהמקום הראשון.
הניצחון לא העניק לו תפקיד של קבע כשכבר אתמול (יום ראשון) מונה עדי לוי למאמן הקבוצה.

 

עוביידה איסמעיל(בשחור)מעודד את שחקני כפר קרע בחימום בשבת,למרות הנצחון פינה את תפקידו.(צילום:לירן דורף)

איברהים אבו-קוסם: לא ברור איך מצליח מאמן בני אילת להחזיק את קבוצתו בראש טבלת מחוז דרום ב'. כסף אין, תנאים ככה ובכ"ז אבורקיק מצליח לשמור על מסגרת והקבוצה רצה כשגברה בשישי האחרון 0:1 על השנייה, עירוני רמלה.

קרובים קרובים: פינה גדושה מאד השבוע. ראשית האחים לבית דבש אלי ומתי. הבכור, אלי שעבר לאחרונה מהפועל רהט למ.ס. ב"ש כבש את הראשון לזכות קבוצתו בניצחון 0:3 על באר יעקב. מתי הצעיר ממנו בשנה עשה זאת במדי צעירי רהט כשכבש גם הוא את הראשון בדרך למהפך מפיגור 2:0 לניצחון 2:4.
גם האחים לבית חביבאללה כבשו השבת במדי מכבי עין מאהל שנצמדה לכפר קמא בראש טבלת מחוז יזרעאל. חאלד כבש צמד ואדהאם הוסיף עוד אחד בניצחון 1:5 על בית"ר עפולה.
בניצחון של בני מג'אר על בית"ר כפר קנא כבשו לא פחות משלושה קרובי משפחה: האחים היית'אם ופיראס שיני ובן דודם רביע שיני. צבי גרינברג שכבש צמד היה יוצא הדופן במשחק... גם בבני ירכא כבשו קרובי המשפחה דוחי ונור מולא את השערים בניצחון 0:2 על טובא.

 

בסימן 9: 9 ניצחונות רצופים השיגה הפועל ד.א. כרמל מפתיחת העונה ובמחזור האחרון הגדילה את הפער ל-9 נקודות מהשנייה, רמות מנשה לאחר ניצחון 2:4 על בני ג'סר שהייתה ערב המחזור עוד במקום השני לפני העונש שהוטל עליה.

אין שוער בשער: אלתיאחד נצרת הופיע למשחק הבית עם הפועל כעביה עם שוער אחד בלבד כיוון שזה הראשון חלה. בחימום נפצע השוער ובלית ברירה נאלץ המאמן, חטיב נזיה להציב בין הקורות את הקשר, זיאד הווארי שספג צמד בהפסד המפתיע, 2:1.

חגגו יובל: ניבראס כפר קאסם בדרך להדיח את הפועל רמלה מהתואר הקבוצה הכי חלשה בליגה ג'. לאחר שספגה במחזור הקודם 15 שערים מהוד השרון לא הייתה רחוקה "מלשחזר" את ההישג המפוקפק כשהפעם הסתפקה ב-14 בלבד שהציבו אותה עם 50 שערי חובה ב-8 משחקים. ממוצע של יותר מ-6 למשחק.

הדרבים של הפועל: לאחר שנים ארוכות של שליטה של מכבי הוכיחה בשבת הפועל כי ההגמוניה העירונית עברה אליה שעה שהביסה את יריבתה 0:5 והתבססה בראש הטבלה. למי שלא זוכר, את הפועל שפרעם מאמן לא אחר מאשר חלוצה האגדי של מכבי, זאהי ארמלי.
קבוצת הפועל נוספת שניצחה בדרבי היא הפועל אורנית שגברה 0:1 על בית"ר אורנית. בשל שזרוע במגרש המקומי נערך המשחק במגרש לזרוס חולון. גם הפועל בני נצרת ניצחה בדרבי הקטן את בית"ר אל עמל, 2:8.
 

 

 הפועל שפרעם חוגגת נצחון בדרבי על מכבי.(צילום:בשארה חייק)


אדמת נגיפית: שיאן ההרחקות הזמני לפחות של הליגות הנמוכות הוא ללא ספק לירן איטח מהפועל מרחבים. שימו לב: הבחור הספיק להיות מורחק העונה באדום ישיר שלוש פעמים (!!), פעמיים בליגה ופעם בגביע. הפעמיים האחרונות, כולל זו ביום שישי האחרון מול האורתודוכסים לוד, היו לאחר ששב מ...עונש הרחקה.

חלוץ ביטון: חלוצה של מכבי יפו, דודו ביטון הוכיח זה השבוע השני ברציפות כמה הוא חשוב לקבוצתו כשכבש שוב שער ניצחון במשחק צמרת והפעם מול אור יהודה. בזכות אותו ניצחון העפילה יפו למקום השני בטבלה, שתי נקודות בלבד מאזור. אגב, 700 יפואים הגיעו לצפות במשחק מה שהכניס למארחים כ-10,000 ₪ ממכירת כרטיסים.

וורקו הוליק: מהרט וורקו מהשרון נתניה היה כוכב המשחק בניצחון הדרמטי והחשוב של קבוצתו, 2:3 על בני יפו. במחצית הראשונה נראתה הקבוצה מפורקת כשפיגרה 2:0. וורקו נכנס בתחילתה של המחצית השנייה, תוך דקה כבש את השער המצמק ו-3 דקות לאחר מכן גם את שער השוויון שהפיח בחבריו המון כוח רצון בדרך למהפך.

 


 מהרט וורקו(בלבן),עשה את השינוי בשרון נתניה והביא לנצחון בכורה בליגה.(צילום:לירן דורף)


המהפך (הכמעט) מושלם: שייך השבת למכבי ג'סר א-זרקה שמצאה עצמה בפיגור 4:0 במחצית מול הפועל יוקנעם אולם שערים של פתחי עמאש, אחמד זחלקה, טועמה עמאש וחאלד ג'וואברה (שני האחרונים בדקות הסיום של המשחק) כפו תיקו מדהים של 4:4.

 

חזר מהקפאה: כמעט שלוש שנים לא שיחק עזרא בוזגלו מצפרירים חולון כדורגל. העונה חזר וביום שישי האחרון התכבד בכיבוש השער השלישי בניצחון קבוצתו 0:4 על עמישב.
ואם בצפרירים עסקינן, נוי ויצמן נתן את משחק חייו כשבישל צמד, כולל את הראשון והתכבד בכיבוש האחרון.

 

הכי עכו: קבוצת אחי עכו פתחה את העונה ללא יומרות ואט אט מייצבת את עצמה כקבוצת צמרת לגיטימית. תמיר ברשישת ממשיך להוכיח את עצמו כנכס לקבוצה כשמעבר ל-7 שעריו שורף הרבה שטחים ומטריד את ההגנות היריבות. בשבת היה זה שהוכשל ברחבה והביא לפנדל ממנו נכבש שער הניצחון של הקבוצה.

 

עיד אל פיטר: ס.כ. מעלות נראתה מפורקת אם כי למשחק הביתי נגד בית"ר נהריה עלתה עם הרבה מוטיבציה וניצחה בסיום 1:2 לאחר שהאורחים עוד הצליחו להשוות עם 9 שחקנים. מובאדה עיד היה זה שכבש את שער הניצחון חמש דקות מתוך תוספת הזמן.

 

נאה דורש – נאה (לא) מקיים: בראיון שערכנו בסוף השבוע שעבר עם שלומי ביטון מבית"ר חיפה טען האחרון כי מקומה של הקבוצה אינו משקף. בשבת מול הפועל סכנין הוא אמנם כבש צמד והביא לפנדל שהוחטא אך הקבוצה עצמה נוצחה 3:2 וירדה למקום הלפני האחרון. המשבר בחיפה נראה רחוק מסיום.

 

טבעו בביר מכסור: הלחץ באחווה חיפה עושה את שלו. הקבוצה ספגה שער מוקדם במשחק הבית עם ביר מכסור, נלחצה ולא הצליחה להשוות עד לסיום. למחרת הודיע המאמן, אמיר אולברג כי הוא מתפטר מתפקידו.

 

אגף הסיעודיים: השוער אבי לוי, שיחגוג השבוע 41 חזר לקבוצת נעוריו, אלפא צפת וכבר במשחקו הראשון עצר כדור 11 במשחק עם כאבול (במצב של 0:1 לכאבול). בהמשך השוותה צפת.
אגב, בעונה שעברה עצר לוי לא פחות מ-5 בעיטות 11 כששיחק בהפועל כפר סמיע.
אריאל אנקורי בן ה-42 מרמת ישראל עלה לשחק במחצית במשחק עם עוצמה חולון והוכיח כי טרם נס לחו כשהצטיין בהגנה והיה בין האחראיים הישירים לנקודה החשובה.

 

לא לעולם חוסן: עירוני חדרה ספגה ביום שישי את הפסד הבכורה שלה העונה, 1:0 בבית למכבי יבנה. גם כפר קמא שמטה נקודות ראשונות כשסיימה רק בתיקו 0:0 את משחק החוץ שלה עם נצרת עילית.

 

 צחי תייר,מאמן חדרה ספג הפסד בכורה בליגה א העונה.(צילום:לירן דורף)

 

ביתי אינו מבצרי: בשל העובדה כי מגרש עמישב אינו מאושר למשחק נאלצות עמישב ובית"ר פ"ת לנדוד לסינטטי של מכבי פ"ת. עמישב שקיימה על המגרש הזה 3 משחקים השיגה בהם רק תיקו אחד (1:1 עם מבשרת). גם במשחק הבית הנוסף אותו קיימה באורווה נוצחה הקבוצה.

 

חילוף מנצח: באמצע המחצית השנייה במשחק עם הפועל כפר סמיע הבין יעקב טל מאמן כפר מנדא כי קבוצתו לא תוכל לכבוש. אז הורה לבלם, אחמד זידאן, להחליף תפקידים ולהפוך לחלוץ. בדקה ה-72 פרע זידאן את השטר כשכבש את שער השוויון.

 

שתהיה לכולנו פגרה נעימה והצלחה במשחקי הגביע!!
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד
(מיסטר פיסטר: 11:42 23-11-2009)
לגיא ולמערכת דאבל פס כל הכתבים הצלמים והעושים במלאכה שעושים עבודה מקצועית וכמעט בהתנדבות למען הליגות הנמוכות..למרות שבאתר של מכבי יפו לא יודעים להעריך את זה וחבל
2
ישר כוח ותמשיכו כך. פשוט אין מילים. שאפו ענק על היחס, העידוד, התמיכה והפרגון לכוווולם.
3
ל1
(יפואי: 14:36 23-11-2009)
אני מבקש לא לעשות סתם אש באתר,יש הרבה אוהדים יפואים שנכנסים לדאבל פס ומפרגנים,תמיד יש יואים מהכלל.היידה יפו לעולמים.
4
כפר שלם
(דודו: 15:18 23-11-2009)
אם חלוץ טוב היה עוד 6 נקודות.
5
הפועל רמלה אין דברירם כאלה בעולם
6
כפר שלם
(אוהד שרוף: 20:50 23-11-2009)
מס4צודק אביחי.
7
אי התיחסות
(אבו עבד אללה: 21:50 23-11-2009)
איחוד צעירי רהט עשתה מהפך כדורגל וניצחה את שדרות 4-2 ואפילו מילה אחד לא נזכרת על הקבוצה הזאת למרות שהיא עכשיו במקום השני אחרי אילת אני מבקש מהנהלת דאבל פס שישכחו הקבוצה צעירי רהט ולא רוצים ממכם טובות אל תכתבו עלינו תמשיכו לכתוב רק על קבוצות שלכם
8
אי התיחסות 2
(אבו עבד אללה: 21:56 23-11-2009)
נראה שאתם עושים מקבוצות שלא מהמגזר הערבי ברצלנות וצלסיות די עם הגזענות המיותרת בספורט אנו הקבוצה הערבית היחידה המובילה בדרום ואין שום כתבה על הקבוצה תתבישו לכם הנהלת דאבל פס ( פאס) הקבוצה הגיעה ממקום 9 עד מקום שני לדעתכם. עוד פעם אל תעשו לנו טובות ב
9
נמאס
(dudu: 22:01 23-11-2009)
למה אתם לא מסקרים את הפועל עפולה ועוד יום שישי היה דרבי ממש בושה.
10
קביליו יפו זה מעניין,רואי חשבון זה מעניין,אתם פשוט לא מעניינים כמעט אף אחד-זו הסיבה
11
אהלי
(נביל: 09:17 24-11-2009)
מתבקשת כתבה על אהלי מוליכת ליגת א צפון.איכות הסגל מתאים לליגה לאומית ועם זרים טובים מועמדת לליגת על.השאלה היא האם ימצא מי שימשיך להשקיע היה ויעלו והאם הקבוצה תצליח לסחוף קהל פחמאווי.אני בספק...
12
אוהד
(אוהד: 09:25 24-11-2009)
שמעו אני חושב שאי אפשר לסקר הכל כל הזמן,באופן טבעי אזור המרכז יותר קל ויש יותר חבר'ה שמתנדבים לסקר משחקים באוזר המרכז והסביבה, אתם יכולים לדבר עם המערכת ולשאול אם אפשר לסקר (אוביקטייבית) ולצלם ולשלוח למערכת וככה יהיה סיקור גם בליגות הרחוקות יותר.
13
לא יאומן עבר שבוע
(רועי: 10:19 24-11-2009)
ויפו לא החתימה עוד שחקן או שניים פשש יש הפוגה בהחתמות בקצב הזה רק סגל של 64 איש יסגרו את העונה יאללה אזור תוכיחו לנו של הכל כסף כסף כסף מזומני
14
רועי, אתה מאבד סבלנות
(יפואיקו: 16:20 24-11-2009)
חכה שיתחילו השיחרורים. אגב, אריק בן-אדרת מתעקש על מענק חתימה, אז אולי לא נחתים אותו
15
ל13 כנס דחוף
(עוד יפואי: 17:10 24-11-2009)
עכשיו צא היידה יפו!
16
צחי תייר לא נסלח לא נשכח
(יור חוג האוהדיםהטבריני: 19:10 24-11-2009)
17
גבעת אולגה אמפריה....
(ארצי: 22:21 24-11-2009)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?