היום בן לולו ואור יהודה מגיעים לאזור

בשישי משחק צמרת מסקרן בליגה ב מחוז דרום א' כשמוליכת הטבלה הפועל אזור תארח למשחק גורלי את מ.כ אור יהודה שגם לה שאיפות עלייה.קובי בן לולו קשרה של אור יהודה חוזר הביתה לפגוש את אזור ואמר:"לא אחגוג אם אכבוש,זו תהיה שמחה מהולה בעצב".

בשישי משחק צמרת פיקנטי בליגה ב מחוז דרום א' כשמוליכת הטבלה הפועל אזור תארח את מ.כ אור יהודה שחייבת נצחון כדי להשאר בתמונת העלייה מהמקום הראשון.
הפיקנטריה היא כמובן חזרתו של קובי בן לולו כוכבה הבלתי מעורער בשנים האחרונות של אזור שחוזר למגרשו האהוב במדי אור יהודה שיודעת שהפסד כאן ופער של 7 נקודות יפתח מהמקום הראשון,פער כמעט בלתי מחיק בליגה החזקה של השנה.

 

מי ינצח בדו קרב השוערים?,פלמנבאום מאור יהודה(מימין)או אוהב מהפועל אזור.(צילומים:לירן דורף)


אור יהודה תגיע בהרכבה החזק כולל גיא סרוסי המגן השמאלי שהגיע היום מהשקמה רמת חן,מנגד אזור תחסר את קפטן הקבוצה ובלמה,כפיר שנסי המוצהב.
רגע לפני המשחק החשוב שוחחנו כאן ב"דאבל פס" עם מאור מרציאנו מגנה השמאלי של הפועל אזור ועם קובי בן לולו שלא מכחיש שיש התרגשות מיוחדת לפני המשחק הטעון מבחינתו.

 

מאור,משחק צמרת חשוב על שש נקודות,אתם באים בפייבוריטים?
"בהחלט,הטבלה מראה זאת ובל נשכח,אנו משחקים במגרשנו הביתי בו אנחנו עולים עם בטחון ועם שאיפה לתקוף ולנצח כל משחק,פייבוריטית זו מילה גדולה אך אין ספק שאנו צריכים לנצח את המשחק הזה".

 

סיימתם במחזור הקודם בתיקו מאופס וחלש מול קרית אונו,סימן אזהרה או פשוט יום חלש?
"לא חושב שהיינו כל כך חלשים,מאוד קשה לשחק בקרית אונו וקבוצות רבות יאבדו שם נקודות,באנו לשחק על תוצאה והשגנו אותה,תיקו שם מבחינתי זו תוצאה סבירה בהחלט שלא נתנה להם לסגור מאיתנו פערים,אל תשכח שהם עוד צריכים להגיע אלינו וזה יהיה סיפור שונה,בכל מקרה זו כבר הסטוריה".

 

מה אתה יודע על היריבה,אור יהודה?
"ספציפית שחקן שחקן,לא הרבה,אבל אנו מודעים ליכולת הטובה שהם מפגינים עד כה והטבלה גם מראה זאת,אבל עם כל הכבוד לאור יהודה המשחק תלוי בנו,אנו קבוצה חזקה ואם נשחק את המשחק הרגיל שלנו אנחנו ננצח,אני מעודד מהעובדה שיש עוד הרבה מקום לשיפור אצלי באופן אישי ובקבוצה בכלל ולמרות זאת אנו עדיין מקום ראשון,זה אומר הרבה על הפוטנציאל הרב שטמון בקבוצה שלנו ואני מקווה שנראה זאת בשישי הקרוב".

 

מאור מרציאנו(בשחור),"יש עוד מקום לשיפור".(צילום:לירן דורף)

 

מהעבר השני שוחחנו עם קובי בן לולו קשרה של אור יהודה שחוזר למגרש אותו עזב רק לפני כחודשיים.

 

קובי,משחק מפתח בשישי הקרוב,הפסד ויצאתם מתמונת המקום הראשון.
"ברור שזה משחק חשוב אבל הוא סך הכל על שלוש נקודות,לדעתי גם אם נפסיד,מה שסביר להניח שלא יקרה לא נאבד את סיכויינו בצמרת הגבוהה,כל הקבוצות עוד יאבדו מספר רב של נקודות ואנו רק בשליש הליגה".

 

משחק מיוחד עבורך,חוזר הביתה אפשר להגיד.
"בהחלט,לא אכחיש שיש בי התרגשות ככל שמתקרבים למשחק,יהיה לי מאוד קשה לשחק נגד אזור אבל ב 90 דקות הללו אני מרוכז לחלוטין בהצלחת אור יהודה.
מה שבטוח שגם אם אכבוש לא אחגוג,זו תהיה שמחה מהולה בעצב,אני מאחל לאזור את כל ההצלחה העונה ומקווה שאם לא אור יהודה אז אזכה לראות את אזור מעפילה סוף סוף לליגה א".

 

שני הפסדים ברציפות לקבוצה אחרי פתיחת עונה טובה,מה השתבש?
"לא חושב שמשהו השתבש,פשוט לא השכלנו להבקיע במשחקים הללו,חוסר מזל משווע היה ליד השער,משקופים,קורות,הכל פשוט לא הלך,זה מקרי ולדעתי לא יחזור על עצמו,יש לנו קבוצה טובה מאוד ונוכיח את זה בשישי".

 

מה תחשב בעינך תוצאה טובה בשישי,תסתפק בתיקו?
"שמע,לא נבכה על תיקו אבל אנחנו הולכים בכל הכח על הנצחון,יש לנו את השחקנים לעשות את זה אך קבוצה כמונו ששואפת למקום הראשון בטבלה חייבת להשיג שלוש נקודות במשחק הזה ואני מאמין שגם נשיג אותן,יש לי המון כבוד לאזור ואני גם אלך לסיים את הריב שהיה לי עם מאמנם בלחיצת יד אך אין לי פחד,אזור בלי שנסי זה מכונית ללא מנוע ואנו ננצל זאת,אל דאגה".

 

קובי בן לולו,"לא נבכה על תיקו אבל הולכים על נצחון".(צילום:לירן דורף)

 

שישי ב 13:30 במגרש באזור,קרב על כל הקופה בצמרת ליגה ב דרום א',ישפוט אסעד ג'בארין,הקהל הרחב מוזמן להגיע לקרב מסקרן בפסגה.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
בן
(המומחה: 12:24 03-12-2009)
2
רק אונו
(קרית אונו: 13:00 03-12-2009)
מה ההיסטריה?סך הכל מדובר בדרבי השיפודים.סעיד נגד עזרא. אור יהודה ואזור סתם חורים ואנשיהם עארסים ואנלפבתים.קרית אונו זה המקום.אפשר להשוות?שיראו את הנפשות הפועלות בקבוצה ויווכחו לדעת.
3
תגובה לרק אונו
(יואב: 14:36 03-12-2009)
שב בשקט שחצן מגעיל עים אור יהודה לא יעלו מצידי שאזור ויפו יעלו רק לא אתם מגעילים שחצנים. אנחנו לא קבוצה גדולה אבל יש לנו הרבה לב לא כמוכם אוסף של סנובים שתי אוהדים וגם כלב אנחנו לא אמרנו את המילה האחרונה
4
תיקו בינכם טוב ליפו
(אבישי אוהד יפו מושבע: 16:42 03-12-2009)
אני אישית מעדיף שאור יהודה ינצחו או לכול היותר תיקו.... אנחנו ננצח ונעלה למקום הראשון ונישאר שם עד סוף העונה... אזור זהו נגמרה החגיגה שלכם במקום הראשון, הגיע הזמן לפנות את הבמה ליפו....
5
אבישי, די עם השחצנות
(יפואיקו: 17:23 03-12-2009)
אני לא רואה את אור יהודה לוקחים שם יותר מנקודה. אזור קבוצה חזקה והכי מתוק יהיה לקחת להם את המקום הראשון בוינטר במחזור ה-19.
6
אוהדי יפו
(יפואי: 17:41 03-12-2009)
אוהדי יפו תבינו כבר שאור יהודה תאבד עוד הרבה נקודות העונה. ואזור לא!!!! הלוואי ואור יהודה יביסו אותם ! אזור קבוצה אדירה ברמה של יפו לפחות
7
הלו ק אונו תרגע
(אוהד: 20:04 03-12-2009)
אור יהודה חייבים לחזור לתמונה חייבים לאוהדים למאמן להנהלה מלחמהמלחמה
8
אור יהודה עיר ללא הפסקה של קרית אונו לא יעלו
9
בן לולו ישמן
(מה זה משנה: 21:33 03-12-2009)
לך תוריד 8 קילו אחרי זה תבוא לשחק כדורגל
10
בן לולו
(שי: 22:10 03-12-2009)
קובי בן לולו הוכחת את עצמך באזור התשובה לא.ברגעי ההכרעה היית חלק מצוות שכשל.אז אתה רק רוצה לבוא ולקלקל בתור שחקן זו זכותך.אזור גם בלי שנסי תסתדר והמבין יבין.
11
מכבי יפו- החגיגה נמשכת
(שמעון כהן-רמת השרון: 22:20 03-12-2009)
מי שרוצה לחזות בכדורגל איכותי שיבוא לראות את מכבי יפו .אזור ואור יהודה יציגו שעמומון ומכבי יפו תתן תצוגת תכלית של קבוצת צמרת.
12
מחנה יהודה
(שי: 22:45 03-12-2009)
מחנה יהודה קבוצה בעלת מסורת לפני שנתיים היו במבחנים. השנה נחלשו.משחק קל לא יהיה שם ליפו.
13
ל5
(סתם אחד שקבוצתו תעלה למקום 1: 00:05 04-12-2009)
מול 5000 אוהדים ירעדו להם הרגליים!!!
14
לכל אוהדי יפו
(היידה: 00:07 04-12-2009)
גם אזור וגם אור יהודה ל שווים מאמץ אחד.. שמרו כוחות להמשך העונה! יאללה אור יהודה!!!
15
לכל אחינו היפואים
(יפואיקו: 09:24 04-12-2009)
כמנה מוקדמת כולם בנווה גולן ב-11.30. קרית אונו מגיעה למשחק נגד אורתודוכסים. בואו נקדם את לירון קסר - שיידע שהליגה השתנתה מאז שהוא היה בה. יש בה גיהנום בולגרי
17
קוקו יחלש
(חיים: 16:38 04-12-2009)
קוקו לא היה צריך לשחק נגד אזור הוא היה הכי חלש במגרש

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?