הסתיימו משחקי יום שישי

במוקד משחקי שישי עמד הדרבי של כפר קנא שהסתיים בניצחונה של הפועל 0:1. חדרה גברה 0:2 בחוץ על מבשרת, אזור ויפו ניצחו, אילת הביסה והמשיכה לברוח ורו"ח ת"א נזקקה להרבה מזל כדי לנצח את ספורט מעוף. אולגה המשיכה לדרוס בליגה ג' שומרון.

לאחר פגרה בת שבוע שבו הליגות הנמוכות לפעילות מלאה וכמות משחקי יום השישי הייתה בהתאם.

במוקד משחקי היום עמד הדרבי הקצוות של כפר קנא שהתקיים בבית שאן עקב שזרוע במגרש בכפר קנא. מכבי הגיע ממרומי הטבלה ואילו הפועל מהמקום האחרון ובכ"ז הייתה זו שניצחה 0:1.

תוצאת השבת הייתה של אסי גלבוע מאותו מחוז שדרסה 2:9 את טירת הכרמל האומללה. עירוני א.א. פאחם שבה למקום הראשון לאחר שהביסה בחוץ, 0:3 על בני טמרה.

בדרום פתחה שוב עירוני חדרה פער מהמקום השני לאחר שגברה בחוץ, 0:2 על מבשרת ציון. הפועל הרצליה שבה למקום השני לאחר שגברה בבית 0:2 על עמישב פ"ת.

נחלת יהודה השיגה ניצחון בכורה, 0:2 בבית על כפר שלם אך לא נחלצה מהמקום האחרון. מבשרת ירדה אל מתחת לקו האדום לאחר שבית"ר כפ"ס עם המאמן החדש, צחי חרמץ גברה 0:1 על כפר יונה.

בצפון א' התאוששה בית"ר חיפה על חשבונה של חלת אל שריף כשהביסה אותה 1:4. בצפון ב' הובסה אור עקיבא 3:0 בבית ע"י מכבי בית שאן. 

בדרום א' ניצחו שלושת המוליכות: מכבי יפו הביסה 0:5 בבית את מחנה יהודה, אזור גברה 0:1 על אור יהודה וקרית אונו ניצחה בחוץ את הצופים האורתודוכסים. בדרום ב' הגדילה בני אילת את הפער בפסגה ל-5 נקודות לאחר שהביסה 0:5 את מרחבים וצעירי רהט הסתפקה רק בתיקו 0:0 על מעלה אדומים.  

בגליל עליון התקיים משחקה של המוליכה, הפועל שפרעם היום בו לא התקשתה להביס 0:3 את בני נחף. בשומרון ממשיכה גבעת אולגה לדהור בדרך לליגה ב' לאחר שדרסה 0:8 בבית את הפועל יוקנעם. בשרון גברה בני ג'לג'וליה במשחק העונה 1:2 על תל מונד ושמרה על מאזן מושלם. בת"א היה מחזור מטורף בו ניצחה רו"ח 1:2את ספורט מעוף בקושי, 1:2 בדקה ה-94, הפועל אורנית השמיטה נקודות יקרות כשסיימה רק בתיקו 1:1 עם בית"ר עזרא ואילו גדנ"ע נעצרה בנווה גולן שם נוצחה 3:2.

במרכז ניצחו המוליכות בקלילות. בני שפי גברה 0:2 בחוץ על מצליח, בני יצ'אלאל יצאה מהלם הגביע עם 1:3 ביתי על מ.ס. ראשל"צ ואילו בית דגן הביסה 0:3 את מכבי רחובות.

בדרום מחקה קטמון פיגור 2:0 לתל שבע וניצחה 2:6, אלהוזייל עצרה את בית שמש בתיקו 2:2 ביתי, שגב שלום הביסה 0:3 בחוץ את בית"ר אשקלון.

 

ליגה א דרום:

 

הפועל ערד-נתיבות: 3:2 (0:1)

המחצית הראשונה הייתה של ערד כששחקני נתיבות נראו כאילו הם לא הגיעו למשחק. למרות זאת המקומיים הסתפקו בשער אחד בלבד של נועם פרץ בדקה ה-19.

את המחצית השנייה פתחו שחקני נתיבות בסערה ובדקה ה-50 השווה ערן בן הרוש. לא חלפו 5 דקות ואיציק פרץ השלים את המהפך. ערד לא ויתרה ובדקה ה-76 היה זה אשר ברוך שהשווה.

נתיבות שהתעוררה לא רצתה לשוב הביתה רק עם נקודה ובדקה ה-90 היה זה שוב איציק פרץ שכבש והעניק את הניצחון השלישי ברציפות לחניכיו של אהוד כחילה.

מכבי יבנה-מכבי קריית גת: 2:1 (1:0)

משחק גדול לא היה אך זה הספיק לקרית גת כדי לקחת את מלוא הנקודות. עומר אבוהדובה קבע 0:1 לאורחים כבר בדקה ה-16. יוסי יונה השווה בדקה ה-58 ואת הניצחון לקרית גתים העניק מי אם לא נתנאל בן אבו חמש דקות לסיום. 

השקמה רמת חן-בני טייבה: 0:0

משחק חלש בין שתי קבוצות לחוצות שלא הניב שערים.

עירוני כפר יונה-בית"ר כפר סבא: 1:0 (1:0)

שער מוקדם של ארז קורן בדקה ה-20 הספיק לצחי חרמץ כדי לנצח את בני לם בדרבי המאמנים החדשים של הליגה.

הפועל נחלת יהודה-הפועל כפר שלם: 0:2 (0:1)

שער של קובי אבדייב החזיק מהדקה ה-13 ועד לדקה ה-86 אז זכתה כפר שלם בכדור 11 ויכלה הייתה להשוות אולם דודי ליברמן שיגר את הכדור לשמיים. בתוספת הזמן היה זה יוסי זאנה שהבטיח את ניצחון הבכורה גם לקבוצה וגם למאמן החדש, משה טליאס.

הפועל מבשרת ציון-עירוני חדרה: 2:0 (1:0)

חדרה התאוששה מההפסד הקודם בליגה ליבנה. מבשרת החזיקה מעמד כמעט מחצית שלמה אולם בדקה ה-44 היה זה וואסים אגברייה שכבש את הראשון לחדרה. לירון וילנר הבטיח את הניצחון בדקה ה-55.

צפרירים חולון-מכבי קריית מלאכי: 1:1 (0:1)

המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של צפרירים שעלתה ליתרון מוקדם משער של ארז ללוז בדקה ה-6 לאחר ששוער קרית מלאכי גלברט הדף ניסיון כיבוש של יוסי פליקר.

המחצית השנייה הייתה של קרית מלאכי שהצליחה להשוות בסופו של דבר בדקה ה-84 משער של אלי מזוז שכבש מתוך ערבוביה ברחבה.

הפועל הרצליה-מכבי עמישב: 0:2 (0:0)

יוסי אליהו מעמישב היה הדמות הטרגית במשחק. בתחילה היה זה שכבש לשערו הוא בדקה ה-65. בדקה ה-88 קבע טל שטח 0:2. אליהו שהיה יכול לצמק עת שנפסק פנדל לזכותה של עמישב בדקה ה-90 אולם שוער הרצליה הדף את בעיטתו.

 

ליגה א צפון:

 

מכבי צור שלום-מכבי טמרה: 0:2 (0:2)

שערים במחצית הראשונה של יוסי ואנונו ואורן זילכה הספיקו לצור שלום שהשיגה ניצחון שני רציפות.

אסי גלבוע-עירוני טירת הכרמל: 2:9 (0:5)

ללא ספק תוצאת היום. חניכיו של טל בניה שטפו את המגרש והוליכו 0:5 כבר במחצית משערים של יניב דרעי, אורן עידו (צמד), טארק ארמלי ואפי סבג. בשנייה קבע ארמלי 0:6, שימי פרץ צימק בפנדל, סבג קבע 1:7, חן קקון בפנדל קבע 1:8 ואת התשיעייה חתם דרעי. פרץ בשערו השני במשחק צימק ל-9:2.

מכבי כפר קנא-הפועל כפר קנא: 1:0 (1:0)

דרבי הקצוות היה של הפועל שהגיע נחושה יותר שיחקה עם הרבה התלהבות וכבשה את השער היחיד במשחק בדקה ה-38 מרגליו של אמיר גדיר.

מכבי כפר קרע-הפועל עפולה: 0:1 (0:1)

שער ניצחון של עלא רביע עם פתיחת המחצית השנייה הספיק למארחים כדי להשיג ניצחון שני ברציפות. גם הרחקה של הבלם שלהם, מועייד לוואבנה בדקה ה-88 בצהוב שני לא העיבה על השמחה בסיום.

בני טמרה-עירוני אום אל פאחם: 3:0 (2:0)

ניצחון קליל לחניכיו של סמיר עיסא ששבו זמנית למקום הראשון. וואהב ברכאת ורעאד ג'ברין כבשו במחצית הראשונה. רפי כהן שעלה כמחליף הבטיח את הניצחון בשנייה.

מכבי אום אל פאחם-בני ג'דידה: 1:2 (0:1)

קובי טרקה בטיל מ-30 מטר הוליך את מכבי פאחם ליתרון בדקה ה-17, תאופיק אסעד בשער נדיר ביופיו במספרת לאחור קבע 0:2 בדקה ה-60. ג'דידה חזרה למשחק עם שער מצמק של מוחמד שעבן בדקה ה-86.

דקה לאחר מכן הורחק ראמי שאוקאת ודקה אחריו התאזנו המספרים בשדה כשגם וואהיב כיאל האורח ראה את האדום.

 

ליגה ב דרום א':

 

הפועל בקעת הירדן-הפועל פרדסייה: 2:1 (2:1)

הפסד מאד מפתיע לבקעה ודווקא בבית. אורי לומניץ העלה את פרדסיה ליתרון, רותם משעלי השווה אולם ממש על סף השריקה קבע יאן סולימנוב 1:2 לפרדסיה כשלאחר כיבוש השער השופט כלל לא חידש את המשחק.

במחצית השנייה ניסו המקומיים להשוות אך ללא הצלחה.

בית"ר פתח תקוה-עוצמה חולון: 0:1 (0:1)

שער של שלומי קצר בדקה ה-28 העניק לפ"ת את הניצחון החשוב במשחק שנערך דווקא במגרש האימונים של הפועל כפ"ס.

אורתודוכסים יפו-הפועל קרית אונו: 2:1 (2:0)

בשל שזרוע במגרש צעירי יפו נדד המשחק לנווה גולן השכן. קרית אונו לא הייתה טובה אך עלתה בכ"ז ליתרון 0:2 במחצית מצמד של חנן אסור (השני בפנדל). הצופים לחצו במחצית השנייה אך הצליחו רק לצמק משער של רמי אשקר.

בית"ר רמת גן-בני יפו: 1:1 (1:0)

בני יפו עצרה את רצף ההפסדים. עיסא ערכן כבש לזכותה שער יתרון במחצית. יהודה בכר מר"ג השווה בפנדל בדקה ה-80. בשל שזרוע בר"ג נערך המשחק בכפר שלם.

הפועל אזור-מ.כ אור יהודה: 0:1 (0:1)

עושה רושם כי אור יהודה איבדה את המומנטום. שער מדהים של אורן סממה בדקה ה-28 כשפרץ מחצי המגרש, עבר בסללום 4 שחקנים ומול השוער גלגל פנימה הספיק למוליכה כדי לנצח את המשחק.

דקה לסיום הורחק גילי ג'נח האורח ובתוספת הזמן פסל השופט שער של גילי מזרחי מאזור בטענת נבדל.

מכבי יפו-הפועל מחנה יהודה: 0:5 (0:2)

מחנה עוד החזיקה במהלך המחצית הראשונה מעמד אך נכנעה בדקה ה-33 לשער של דודו ביטון. שער של יוסי אבוקסיס על סף המחצית סגר מעשית את המשחק.

רן פוליקר העלה ל-0:3 עם פתיחת המחצית השנייה, דודו ביטון בשערו השני קבע 0:4 בדקה ה-84 ואת התוצאה חתם גיא סבח בדקה ה-88.

 

ליגה ב דרום ב':

 

הפועל טירת שלום-מ.ס. שיכון המזרח: 2:0 (1:0)

צמד של ברק מתניה, אחד בכל מחצית הספיק לקבוצה המשתפרת של עופר טלספפא כדי לנצח ולהיצמד היטב למקום השני.

מ.ס קריית גת-מכבי שעריים: 0:4 (0:1)

במצב של 0:0 נפגע בלם שעריים, צחי קורדובה בהתנגשות ראשים ופונה כשהוא זב דם לבית החולים. לירן מואס העלה את קרית גת ליתרון כבר בדקה ה-13, אלעד ג'מיל הדביק כדור לקורה והתוצאה החזיקה עד לסיום המחצית.

במחצית השנייה קרסה שעריים. שלומי כנפו קבע 0:2 בדקה ה-47, ליאור סודמי קבע 0:3 בדקה ה-74 ואת התוצאה חתם מושיקו בן סעדון בדקה ה-78. 

אלון קטוזה השערים הורחק עשר דקות לסיום לאחר שקילל את חברו לקבוצה, השופט שסבר כי השחקן קילל אותו שלף לעברו את האדום. 

עירוני רמלה-מ.ס דימונה: 1:1 (1:1)

עם מאמן חדש על הקווים ולאחר שבוע סוער המשיכה רמלה לא לשכנע. את שני השערים כבשו שחקניה. אוהד רון היה זה שהעלה אותה ל-0:1 אולם שער עצמי של דניאל בוארון עוד לפני ההפסקה קבע את חלוקת הנקודות.

בית"ר גבעת זאב-הפועל רהט: 0:1 (0:1)

ניצחון חשוב מאד לגבעת זאב שרוצה לברוח מהתחתית. עמי ועקנין כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-42.

צעירי רהט-בית"ר מעלה אדומים: 0:0

משחק חלש ומשעמם שהסתיים עם אכזבה מאד גדולה לרהט.

מכבי באר יעקב-מכבי שדרות: 4:1 (2:0)

באר יעקב ממשיכה להיראות רע. שדרות הוליכה 0:2 בצית מצמד של מתן סבג. בשנייה היו אלו כפיר יוסף ורן מזל שקבעו 0:4 לאורחים. שי זעפרני שהיה מלך שערי באר יעקב בעונת העלייה מליגה ג' צימק ל-4:1.

אורתודוכסים לוד-מ.ס באר שבע: 0:1 (0:0)

שער של אסי אסולין בדקה ה-51 קירב שוב את הלודאים לחלק העליון של הטבלה. ב"ש שערב המחזור הייתה רחוקה רק 2 נ'קודות מרהט שמחה לקבל את הידיעה על התיקו של האחרונה.

בני אילת-הפועל מרחבים: 0:5 (0:1)

מי יעצר את בני אילת ואת אבי מלכה? הוא היה זה שכבש את הראשון במחצית הראשונה. לי זליאט קבע 0:2, מלכה כבש את השלישי והרביעי ובכיבושו של החמישי התכבד ניקיטה פרייברג. דקה ה-89 התעמתו מנהל מרחבים ושחקן אילת, עידו אליהו והורחקו. בעקבות התוצאה הזו ויתר התוצאות הגדילה אילת את הפער בפסגה ל-5 נקודות.

 

ליגה ב צפון א':

 

מכבי עכו-הפועל כאוכב: 5:0 (3:0)

כאוכב מהצמרת פרקה את יריבתה מהתחתית. חוסאם שלעטה היה הראשון ששבר את הקרח אחריו היה זה חוסאם חג'וג' ואת התוצאת המחצית קבע עמאר עוואלי. בשנייה כבש נביל עלי ואת התוצאה חתם בתוספת הזמן חג'וג' בשערו השני במשחק.

בית"ר חיפה-הפועל חלת אל שריף טמרה: 1:4 (0:1)

שלומי ביטון כבש את הראשון על סף השריקה למחצית. עם פתיחתה של השנייה קבע ביטון 0:2 (שערו ה-7 העונה), שי סבג כבש את השלישי מבישול של ביטון. חלת אל שריף צימקה בפנדל ואת התוצאה חתם שי סבג.

 

ליגה ב צפון ב':

 

מכבי אור עקיבא-מכבי בית שאן: 3:0 (0:0)

לאחר מחצית ראשונה מאופסת בה גם החטיא אושרי רוטברג המקומי כדור 11 הורחק בני מוגולובסקי מה שהפך את המשחק לזכות האורחים. אחמד זועבי, זיו סוויסה ואודי מלול היו הכובשי ם של בית שאן.

 

ליגה ג תל אביב:

 

הפועל אורנית-בית"ר עזרא: 1:1 (0:0)

בית"ר עזרא הוכיחה שוב כי היא אחת מהקבוצות היותר עקשניות בליגה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת זכתה אורנית בדקה ה-50 בפנדל. ארז ביאלה כבש אולם השופט הורה על בעיטה חוזרת בשל כניסתם של שחקני אורנית לרחבה. גם הפעם דייק ביאלה וקבע 0:1. בית"ר עזרא לא ויתרה ובדקה ה-68 היה זה מי אם לא יניב אבדר שהשווה.

אורנית הלחוצה ניסתה להשוות עד לסיום אולם ללא הצלחה.

מ.ס רואי חשבון-ברית ספורט מעוף: 1:2 (0:0)

דרמה גדולה בסיומו של משחק הקצוות. 85 דקות החזיקה ספורט מעוף מעמד הרבה בשל יכולת טובה של שוערה, מאיר מועלם. חמש דקות לסיום הצליח שי בהרי לשבור את הקרח ולהעלות את רואי חשבון ליתרון שנראה גם ניצחון אולם דקה בתוך תוספת הזמן הצליח קפטן מעוף, שגיא אנטמן להשוות. נגמר? ממש לא.

בדקה ה-95 קיבל גדי סלומוביץ' כדור בתוך הרחבה, בעט מכל הלב והעניק את הניצחון למוליכה.

הפועל כפר קאסם-אליצור יפו: 2:2 (2:1)

מוחמד עאמר העלה את כפר קאסם ליתרון מוקדם בדקה ה-10 אולם נועם ירושלמי ועומר גורן הפכו את הקערה על פיה עוד לפני המחצית. ג'אודאת סרסור השווה עשרים דקות לסיום מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק. בדקת הסיום הורחק וואסים סרסור מכפר קאסם אולם זה לא עזר ליפואים לנצח את המשחק.

הפועל קריית שלום-בית"ר אורנית: 2:1 (1:1)

בית"ר אורנית ממשיכה לנצח וקרית שלום להפסיד. איתי יפת העלה את אורנית ליתרון לפני סיום המחצית אולם יובל עופרי היחיד שעוד מסוגל להבקיע בקרית שלום השווה על סף המחצית.

למרות הרחקה של עדי קטן בפתיחת המחצית השנייה בצהוב שני היה זה תומר חדד שכבש את שער הניצחון. אגב, היה זה הניצחון החמישי של בית"ר אורנית העונה, כמות אותה השיגו בכל העונה שעברה...

הפועל נווה גולן-גדנ"ע יהודה: 2:3 (1:2)

נווה גולן נתנה אולי את המשחק הכי טוב שלה העונה. גדנ"ע אמנם הוליכה משער של עוז מלאך בדקה ה-20 אולם ערן סייג (27) ותאופיק בטישון (45) דאגו למהפך עוד לפני סיום המחצית.

בדקה ה-58 ביסס ליאור ירחי את יתרונה של נווה גולן אולם מאיר דרעי החזיר את הגדנ"עים למשחק בדקה ה-63 מה שלא הספיק בסופו של דבר. בסיום היו לאנשי גדנ"ע טענות קשות כלפי השופט.

 

ליגה ג שרון:

 

מ.ס תל מונד-מכבי בני ג'לג'וליה: 2:1 (1:0)

ניצחון ענק לבני ג'לג'וליה שיחד עם גבעת אולגה ממשיכה לשמור על מאזן מושלם. במחצית הראשונה היה זה סאיל ראבי שבישל לאריק מליחי את הראשון. מליחי החזיר בישול לניר צורף בדקה ה-66 וזה קבע 0:2.

תל מונד הצליחה לחזור למשחק משער מצמק של רז יפת אולם עד לסיום הצליחה ג'לג'וליה לשמור על הניצחון ולעלות לראש הטבלה עם מאזן של 8 מ-8.

עלייה כפר סבא-הפועל הוד השרון: 1:2 (0:2)

צמד של רפאל כהן במחצית הראשונה הוליך את עלייה ליתרון מבטיח של 0:2. מרום בן שמע אמנם צימק בשנייה אך לא יותר מזה. לאחר המשחק הורחק שוערה של הוד השרון לירון נוסובסקי לאחר שפלט מילים מיותרות לעברו של השופט.

מ.כ בני רעננה-בית"ר אריאל: 0:4 (0:4)

ניצחון קליל לבני רעננה שהוכרע עוד במחצית הראשונה בה הובקעו כל השערים.אלי שפיאן כבש צמד ואת היתר הוסיפו אמיר שמש ואלי צורף.

 

ליגה ג מרכז:

 

עירוני בית דגון-מכבי רחובות: 0:3 (0:1)

אילן רוסו (במחצית הראשונה), רון נחמן ואור שדה כבשו לבית דגן שעדיין לא ויתרה על חלום העלייה.

אליצור יהוד-הפועל רמלה: 2:6 (1:2)

תום יהב ואבי מימון העלו את יהוד ליתרון 0:2 לפני שרמלה צימקה בפנדל עוד לפני המחצית. בשנייה הוסיף יהב שער נוסף ואת השישייה השלימו כפיר כהן, אביחי אמסלם, ועידן אזולאי.

הפועל מצליח-בני שפי יהוד: 2:0 (1:0)

דן ברוקלין כבש במחצית הראשונה. בשנייה בישל ודים שמיאלוב לאלעד בלי שסגר עניין.

א.ס חולון-בית"ר יפו: 1:2 (1:1)

בית"ר יפו הוליכה משער של ליאור מיארה אולם צמד של אביטל פרדוני (אחד בכל מחצית) העניק את הניצחון לקבוצה של דדה אלגרבלי ששיחק כ-10 דקות סיום.

בני יצ'אלאל-מ.ס ראשון לציון: 1:3 (0:3)

ההפתעה הנעימה של הגביע נזקקה למחצית טובה אחת כדי לנצח את היריבה שהייתה זו שהיא ניצחה גם בגמר גביע המחוז. דוד טסמה, אורי פיסחא ושמואל אברהם כבשו לבני יצ'אלאל. ראשל"צ רק צימקה במחצית השנייה.

 

ליגה ג דרום:

 

צעירי אלהוזייל-עירוני בית שמש: 2:2 (1:0)

כפיר סלמי העלה את בית שמש ליתרון בדקה ה-43 אולם מוחמד אלהוזיי השווה בדקה ה-70 בבעיטה חופשית. שער עצמי אומלל של נידאל אבוענזה בדקה ה-75 שעה שביקש להרחיק אך בעט מעל שוערו החזיר את היתרון לבית שאן אך אחמד אלהוזייל דאג לחלוקת הנקודות בדקה ה-83. 

הפועל תל שבע-הפועל קטמון: 6:2 (1:2)

תל שבע שהייתה הקבוצה היחידה שניצחה את קטמון עד היום (בגביע באותו מגרש) הדהימה את האורחים כשהוליכה 0:2 כבר בדקה ה-8 מצמד שלאלי אברהמי. עד למחצית צימק ג'וני צ'יברטוק ועם פתיחת המחצית השנייה סלל שימי דוידיאן את הדרך למהפך.

בהמשך הורחק חאלד אלעאסם ובאותו מהלך זכתה קטמון בפנדל שהוחטא. בדקות האחרונות הכריע הכושר הגופני העדיף של האורחים שסגרו עניין משערים של כפיר מלול, יאן חנוכייב, טל זקן ולירן ועקנין.

מ.ס חבל מודיעין-צעירי אלהושלה: 0:8 (0:2)

מודיעין פרקה את יריבתה כשהבולט במשחק היה משה שוקרון עם רביעייה פרטית. אלון אלמקייס הוסיף צמד ואת השניים הנותרים כבשו אודי זרדב וחיים חזיזה.

בית"ר אשקלון-מכבי שגב שלום: 3:0 (1:0)

שגב שמרה על מרחק סביר מהצמרת. עללי סעדה כבש צמד, פאדל אבובילאל כבש את השלישי.

 

ליגה ג שומרון:

 

מ.ס קרית ים-בית"ר חדרה: 0:3 (0:2)

ניצחון קליל לקרית ים לה כבש אפי אברבנל את כל השערים. בית"ר חדרה סיימה את המשחק עם 8 שחקנים לאחר ששלושה משחקניה ראו את האדום.

מכבי נווה שאנן-עירוני נשר: 1:0 (0:0)

נשר ירקה דם בדרבי הקטן אך ניצחה לבסוף משער של אלי בן חמו בדקה ה-85.

מכבי ברקאי-בית"ר פרדס חנה: 0:4 (0:1)

ניצחון חלק לברקאי על פרדס חנה החלשה.

מ.ס גבעת אולגה-הפועל יוקנעם: 0:8 (0:3)

עוד חגיגה לאולגה שלא ריחמה על יריבתהאבירם תורג'מן ואפרים טקה (2) כבשו במחצית הראשונה. בשנייה השלים טקה שלושער פרטי, חן ותורי וחיים גבאי כבשו צמד כ"א. גבעת אולגה יחד עם ג'לג'וליה ממחוז שרון הן הקבוצות היחידות בליגה ג' שטרם איבדו נקודות.

מכבי דליית אל כרמל-מכבי פרדיס: 0:4 (0:1)

חנא פרהוד כבש את השער היחיד במחצית הראשונה. בשנייה הוסיף חנן אסד צמד ואת הרביעי כבש סטו יעקוביאן.

 

ליגה ג גליל עליון:

 

מכבי בני נחף-הפועל שפרעם: 3:0 ( 1:0)

ניצחון קליל למוליכת הטבלה. צמד של חוסיין בושנק סגר למעשה עניין, עיזאלדין קסאסי חתם את תוצאת המשחק. 

 

ברכאת ווהב(באדום)ועירוני אום אל פאחם חזרו לפסגת ליגה א' צפון היום.(צילום:לירן דורף)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
מה אתם לא מעדכנים יותר בלייב?
2
עדכונים
(קובי: 11:32 04-12-2009)
אין אפשרות לעדכן לייב השבוע ??
3
אונו
(אונו: 12:28 04-12-2009)
כמה קרית אונו ? כבר עוד מעט נגמר ואין עידכון ! איפה הלייב?
4
למה רק בסוף
5
יאלה מ.ס דימונה..
(ישראל: 13:41 04-12-2009)
למה אין יותר שידורים ישירים???
6
למה אין עידכונים חיים
(שבי: 13:56 04-12-2009)
מה זה רק מארבע מה קורה לכם דאבל פס
7
היום אין עדכונים ?
(המודאג: 14:28 04-12-2009)
דאבל פס אתם לא מעדכנים היום את תוצאות המשחקים ב live מה יהיה , אני מודאג .
8
אזור - אור יהודה
(חנן: 15:11 04-12-2009)
אזור מנצחת 2-1 משני שערים של חנן אסור.
10
חדרה נשארת בפסגה!!!!
(חדראווה: 15:34 04-12-2009)
נצחון 2-0 על מבשרת! עוד מחזור בפסגה! בדרך ללאומית! אינשאללה גם נעבור קבוצה מהלאומית בגביע ונוכיח שאנחנו ברמה מספיק טובה!
11
קטמון פיגרה 2-0 בדקה השמינית, ו 2-1 עד הדקה ה-65 בערך, אבל שמה חמישייה ב-25 הדקות האחרונות כדי לחזור עם נצחון ענק מתל שבע. ארבעה מהשערים הובקעו ע"י מחליפים!
12
יאללה חדרההההה!!!!
(חדראווה: 16:02 04-12-2009)
חשבתם שתעצרו אותנו עם פנדלים שלא היו ומשחק בונקר מסריח?! אין על ההתקפה של חדרה ועל שיטת המשחק המסודרת! 22 נקודות ופער של 5 נקודות מהדולקת, זאת רבותיי א-ל-ו-פ-ה! שבוע הבא משחק העונה אסור להפסיד, אש באצטדיון הפועל כולם לבוא!!!!
13
למה יא אפשר לראות את כל התוצאות מזה אתר
(משה מקרית אונו: 16:02 04-12-2009)
למה יאפשר לראות את התוצאות הרי כבר יסתימו אמשחקים
14
אזור-מ.כ.אורי יהודה תוצאה סופית 0-1
(מ.כ.יעקב תתפטר: 16:05 04-12-2009)
15
מ.ס גבעת אולגה 8-0 על יקנעם!
(גבעתי: 16:12 04-12-2009)
שורפים את הליגההה!
16
ביתר פ"ת
(מה ביתר פ"ת: 16:29 04-12-2009)
ביתר פ"ת ניצחו? עים כן אז באמת כל הכבוד
17
ביתר כס חיה ובועטת
(אסף: 16:44 04-12-2009)
כל הכבוד לשחקני הקבוצה על הניצחון משחק הלחימה ומילה טובה לאורן דיין על הבשול וארז קורן הכובש הליגה התחילה עכשיו
18
19
איזה גועל נפש של מגיבים יש פה באתר.. תגידו תודה שקיים כזה אתר מדהים שנותן לכולם את כל התוצאות של הליגות הנמוכות ישר אחרי שנגמרים המשחקים.. יש עוד אתר כזה? כי אני לא מכיר..
20
אשר בן דוד תפרוש !
(נווה גולני !: 17:34 04-12-2009)
ניצחון ענק של הנווה עם הרבה לחימה והקרבה של כול השחקנים , נווה גולן פשוט העלימה את גדנ"ע מהמגרש ועם קצת יותר ריכוז היינו כובשים עוד שער או שניים , יאללה נווה גולן !
21
ביתר עזרא מלחמההה
(ביתר עזרא בדםם: 17:35 04-12-2009)
פעם אחת עוד לא ראיתי פרגוןןן לביתר עזראא היום עצרו את הפועלל אורנית לא בושה לפרגןן
22
הדדי תחזור אוהבים אותך
(אושרי: 18:08 04-12-2009)
23
אתם סתם....
(גדנע: 18:28 04-12-2009)
חבורה של חובבנים חוץ מחלוץ אין לכם מושג זה שהגולים היו בפוקס זה המזל שלכם...
24
יעקב טל תתפטר ! יעקב טל נכשל בגדול צריך זעזוע בעמדת המאמן מבלי לראות את הרכב המשחק מול אזור אני יודע שיש שחקנים שיש להם פריבלגיה מהמאמן וגם אם הם יהיו גרועים הם ישחקו,יעקב טל כבר לא משפיע על השחקנים בגלל הדברים האלה זה כמו בומרנג חוזר עכשיו אליו
25
יאללה מכבי קרית גת
(קרית גת: 18:44 04-12-2009)
26
חברה היום ראיתי את מכבי יפו פשוט קבוצה מעולה צמד המאמנים עושים עבודה ענקית כול הכבוד
27
חבל על הכסף 7 פור מעלייה
28
זהו, נגמרה העונה
(אוהד אור יהודה: 19:28 04-12-2009)
עכשיו יפרקו גם פה את החבילה. אין סבלנות. דיברתי לפני איזה חודש עם אוהד יפו. הם רגועים, לא נלחצים. עשו שינוי, הביאו חיזוק, לא הרימו ידיים ותראו מה זה
29
ביננו אלא במגרשים הקשים כמו בנווה גולן,עכשיו גם אם נפסיד לכם שבוע הבא(מה שלא יקרה)ראינו אתכם היום באתם עם האף למעלה ונווה גולן שלחו אתכם עם הזנב בין הרגליים הביתה
30
קטמון קבוצה עם אופי
(קטמוני: 19:36 04-12-2009)
התאוששות מדהימה אחרי שני השערים של תל שבע. משחק קבוצתי נחוש, מחליפים חזקים שהבקיעו 4 שערים. והיה שופט איטלקי, דובר אנגלית.
31
נחלת יהודה אתם גדולים
(יניב: 20:06 04-12-2009)
32
תיתפטר
(שי: 20:40 04-12-2009)
יעקוב טל ניכשלתה בגדול כל הרכש שלך שילכו הביתה בן לולו השמן. חוץ מהשוער והמגן ימני אף אחד לא שווה כלום. כדאי לבדוק עים סירוטקין פנוי כי ליעקוב אין לו השפעה על הקבוצה
33
בושה של קבוצה. כסף ורכש, רכבים ודלקנים ומשכורות עתק. יאללה תתפזרו לי מהעיניים יא נמושות. אני לא בא יותר זה בטוח.
34
איזה שידרוג לאתר!
(חולה על האתר הזה: 21:58 04-12-2009)
איזה תותחים דאבל פאס! לא רק תוצאות יש אלא גם סיקורים על כל משחק ומשחק רק תמשיכו ככה :]
35
יאללה תתחילו לשחק עם הנוער
(רמלאי ריאלי: 22:07 04-12-2009)
תשחררו את כולם. שבע פור בליגה ב' זה גמור
36
ראיתי אותם משחקים קבוצה חלשה זו קבוצה שרוצה לעלות ליגה חחחחחחחחחחחחחחח................הצחקתם אותי
37
די נמאסתם. תנו לילדים לשחק. לא רוצים עלייה. רוצים עתיד. חומר של מליונים ולא מנצח את דימונה מקום 9 בליגה ועוד בבית וניצלים בנס מהפסד
38
גבעת אולגה אגדה!!!!
(משה: 08:22 05-12-2009)
39
לכל הרמלאים תנו שקט למערכת אתם תעלו ליגה.מספיק אימון אחד להבין שהגיע אלכם מאמן מקצועי חכו ותראו
40
שלוש יחלשלוש
(אוהד רמלה: 22:16 05-12-2009)
41
שלוש
(אוהד רמלה: 22:19 05-12-2009)
זה מה שקורה ששחקן מעל המאמן במיוחד שזה שחקן של שלוש מה אתה אומר שלוש
42
דחוף
(אוהד רמלה: 22:21 05-12-2009)
לא בושה לחזור לסירוטקין ליפני שגם 2 5 לא היה לנו
43
ל 39
(אוהד רמלה: 22:23 05-12-2009)
סירוטקין במינוס 5 ממקום ראשון בבית על היזה זמן אתה מדבר
44
שופטים מהמרים ומושחתים
(איציק: 23:10 05-12-2009)
לבדוק את מעורבות הקוון ארז מיטרני בשחיתות. הרים דגל בדקה 94 לגול חוקי של השקמה שכנראה היו לו סיבות אחרות לפסול אותו. יש להרחיק אותו מהאיגוד ולהושיב אותו בכלא.
45
כולם לבוא יום שבת שעה 8 בערב כרטיס 10@
(חדרתי בנשמה: 16:24 10-12-2009)
כרטיס 10 שקל תבואו בשעה 8 בערב כולם לעודוד יאללה חדרה דוהרים ללאומית עוברים ת 1500 בעזרת השם כולם לבוא תתעדכנו באתר הרשמי של הקבוצה בפורם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?