התחלקו בנקודה אחת קטנה

מכבי קרית מלאכי ממרכז הטבלה, התארחה אצל צפרירים חולון מה"צמרת" והצליחה לחלץ ממנה נקודה והייתה גם קרובה לכל הקופה. משחק גדול אמנם לא היה, אך הזדמנויות רבות שבגללן עוד אחת מהקבוצות תצטערנה עליהן בעתיד היו גם היו.

במזג אוויר קודר משהו אך מצוין לכדורגל נפגשו מכבי קרית מלאכי וצפרירים חולון באצטדיון צפרירים כשלשתי הקבוצות מגמה זהה: צבירת כמה שיותר נקודות כדי להימנע בהמשך ממאבקי התחתית.
אוהדי קרית מלאכי (כ-50 במספר) המקפידים באדיקות להגיע לכל משחק של קבוצתם, העלו זיכרונות מהמשחק האחרון של הקבוצה לפני שנתיים באותו אצטדיון בו הובסה 4:1 כשאחד הכובשים לצפרירים היה לא אחר מאשר שחקן הקבוצה, מוטי שורש, היום במדי קרית מלאכי.

 

מוטי שורש,שיחק לראשונה מול קבוצתו לשעבר.(צילום:גיא גולדפרב)


קרית מלאכי התייצבה למשחק עם סגל שחקנים דליל במיוחד, כאשר לא פחות משלושה שחקני בית התגייסו השבוע לצה"ל. במצבת הפצועים יכולנו למצוא שחקנים שעלו לשחק רק במחצית השנייה כשאחד מהם היה אלי מזוז.
אבירם אלקיים ששוחרר השבוע ממלאכי עקב מגבלות התקציב, החליט ללכת לקראת המערכת, התגמש בדרישות הכספיות ונשאר בסופו של דבר בקבוצה.
צפרירים מצידה עלתה בהרכב זהה לזה שניצח לפני שבועיים את עמישב למעט דור בן לולו שתופקד בעמדת המגן הימני במקומו של רועי מזרחי הפצוע.
כפי שהיה בכל משחקי הבית הקודמים של צפרירים הקבוצה שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה כשמעל כולם בלט, ארז ללוז. ללוז עשה ככל העולה על רוחו והביך לא פעם את הבלם הוותיק שרון רפאל ורק ערנות מצד אוהד יוסף וטום גלברט מנעו מחולון לסיים את הסיפור במחצית הראשונה.
כבר בדקה ה-6 עלו המקומיים ליתרון. להב בר ששת שלח כדור עומק לתוך הרחבה, שרון רפאל איבד את הצפון ויוסי פליקר מצא את עצמו לבד מול גלברט שהדף את בעיטתו אולם על הכדור החוזר עט ארז ללוז שהיה לו זמן להשתלט על הכדור ולבעוט פנימה, 0:1 לחולונים.
אוהד יוסף מחה בפני השופט על אישור השער וטען כי ללוז היה בעמדת נבדל פסיבי שהפך לאקטיבי וספג בתגובה כרטיס צהוב.
צפרירים המשיכה לשלוט במשחק אך ההזדמנות הבאה הייתה דווקא של מלאכי. בדקה ה-15 הצטרף עומרי זראי שפתח לראשונה בהרכב, להתקפה, קיבל כדור מצוין מאבירם אלקיים שהשאיר אותו במצב נוח לבעיטה אך זראי שיגר את הכדור סנטימטרים מהמשקוף.
בדקה ה-22 ניסה שרון רפאל, בלמה של מלאכי לכדרר מול נוי ויצמן אך הכדור ברח, הגיע לארז ללוז שפתח בריצה מהירה לעבר השער אך התמהמה בבעיטה ורפאל הספיק לגלוש לעבר הכדור ולכפר על טעותו.
שתי דקות מאוחר יותר נתפסה שוב מלאכי במצב מביך. כדור ארוך ופשוט חלף מעל ראשו של מוטי שורש ונחת היישר על רגליו של ללוז שהחל להתקדם מול שהער כשהפעם היה זה אוהד יוסף שהושיט רגל ארוכה והציל את מלאכי משער בטוח. בהמשך התחמם מעט המשחק ולשופט אבי קונסטנטיני לא הייתה ברירה אלא לשלוף כמה צהובים חלקם לא ממש מוצדקים כדי להרגיע את הרוחות.

 

האווירה מתחממת אמש בחולון.(צילום:גיא גולדפרב)


בדקה ה-37 הזדמנות נוספת לצפרירים בתוך הרחבה. ללוז השתלט על הכדור מ-10 מטר ובעט לכיוון השער אך דני משען שעמד לפני השוער בלם בדרך את הבעיטה וסחט קריאות מהקהל שזה לא הכיוון הנכון. בדקה ה-40 הייתה זו מלאכי שחיפשה את השוויון. כדור קרן של יניב אופיר הגיע לחנן אלקיים שירה לכיוון השער, אך הכדור פגע בשחקן הגנה חולוני והורחק. 0:1 קטן ושביר לצפרירים במחצית.
בהפסקה שטף שוקי ממן מאמן קרית מלאכי את שחקניו שעלו אל המחצית השנייה כאילו יצאו מתוך לוע של תותח. שלושה חילופים מוקדמים ( יוני רביבו 46' , שרון עדני 60' ואלי מזוז 63' ) ייצבו את התקפת הקבוצה. יוסי גורדה מאמן צפרירים העלה מצידו בתחילת המחצית את רן עגייב במקומו של יוסי פליקר שהיה חלש אך זה לא מה שהביא את השיהוי ההתקפי וצפרירים הרבתה להסתבך בחלק הקדמי מול ההגנה של מלאכי בראשותם של אוהד יוסף ושרון רפאל.
חולון עשתה אמנם סימנים של שער שני. בדקה ה-50 כדור רוחב מצד ימין של התקפת חולון אך טום גלברט שוערה של מלאכי השתטח היטב וקלט.
בדקה ה-61 זכתה מלאכי בהזדמנות הכי גדולה שלה עד כה במשחק. כדור קרן קצר הגיעה ליניב אופיר שהיתל בשחקן הגנה והגביה היישר לראשו של מוטי שורש שמטווח אפס נגח החוצה.
בדקה ה-66 כדור קרן של יוני רביבו הגיעה כמעט עד לקצה השני של הרחבה לשרון רפאל שהכניס אותו לתוך הרחבה, עבר את כל תיבת ה-5 ושוב נחת על ראשו של מוטי שורש ששוב נגח החוצה.
שוער צפרירים, עדי בויטר עוד הספיק לקחת כדור שטוח של יוני רביבו בדקה ה-74 לפני שער השוויון, המוצדק יש לומר. כדור קרן של יוני רביבו מצד שמאל עשה דרכו אל ראשו של חנן אלקיים, האחרון הדביק את הנגיחה למשקוף משם ירד הכדור אל קו שער, שורש עט על הריבאונד, בעט אך בויטר בהצלה ענקית הדף היישר לעברו של אלי מזוז שבעט מ-3 מטר עם כל הלב פנימה, 1:1.
מלאכי לא ויתרה וחיפשה את הניצחון. בדקה ה-86 בעט רביבו כדור שטוח חד ומדויק ועדי בויטר היה במקום והדף לקרן שלא נוצלה.

 

שניר אסייג(בכחול)רודף אחרי נוי וייצמן מצפרירים.(צילום:גיא גולדפרב)


בדקה ה-90 היתל אלירן זראי בהגנת חולון, אלא שבעת מסירת הרוחב טענו שחקני מלאכי כי הכדור שיחקה בידו של אחד משחקני חולון בתוך הרחבה ודרשו כדור 11 אך השופט לא שעה לטענותיהם והורה להמשיך. אבירם אלקיים עוד הספיק לבעוט כדור מסוכן מעל למשקוף.
בסיום 1:1 מוצדק שחילק את הנקודות בדיוק כאותו אופן בו התחלק המשחק.
לאחר השריקה התגודדו אוהדי מלאכי ליד חדרי ההלבשה של צפרירים חולון ומחו בפני הנהלת הקבוצה על ההחלטה לגבות 30 ₪ עבור כרטיס. "אנשים מגיעים מרחוק כדי לראות משחק ליגה א', מדוע צריכים לשלם כל כך הרבה?", טען אחד האוהדים.

 

" מחצית ראשונה הגרועה ביותר העונה שלנו , בחצי השני כמעט וניצחנו " אמר יו"ר מכבי קרית מלאכי , שי סבן , והוסיף :  " החברה גילו אופי וזה חשוב שאם במשחק כזה חלש לא מפסידים זה אומר משהו , בסך הכל לא להיות חזירים אני  מרוצה "
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
מגרש בושה
(ז'לברטו: 18:06 05-12-2009)
רואים מהתמונות כי המגרש נראה איום ונורא.בושה וחרפה מתקן כזה לקבוצה בליגה שלישית! הדשא הזה ראוי שפרות יידרכו עליו לא שחקני כדורגל.
2
למה בושה....
(שמיל מקרית מלאכי: 19:17 05-12-2009)
ז'לברטו (איזה שם דפקת...)המגרש הוכן לשזרוע חורף ביום ראשון ולכן עבר גילוח, לכן זה לא בושה כל כך, בוא נקווה שאחרי השזרוע זה יראה יותר טוב. שבוע טוב
3
אני תמה איך יתכן בעיר שישנו אצטדיון כדורגל הקבוצה משחקת במגרש הישן והעלוב הזה.מדוע התאחדות לא פוסלת המגרש.
4
יחסית לקריית מלאכי , לא בושה...
(ז'לברטו: 12:54 07-12-2009)
הבנתי למה החתול שמיל רשם "למה בושה ?" כי אצלכם יש אורווה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?