סיכום משחקי יום שישי

יום שישי מרתק נוסף בסיומו עלתה את מכבי יפו לראש הטבלה לאחר ניצחון ב"דרבי" על עוצמה 2:1 בעוד שיתר יריבותיה הפסידו נקודות. אלאהלי ניצחה את מכבי כ. קנא 0:1 בקרב הצמרת בליגה א' צפון, בני אילת מוליכת ליגה ב דרום ב' מאבדת שתי נקודות בבאר שבע. גדנ"ע ראשונה בת"א לאחר ניצחון על רו"ח 0:1. מ.ס גבעת אולגה ממשיכה לדרוס כל דבר שזז בליגה ג' שומרון.

יופי של יום שישי היה היום מבחינת מתח, הפתעות ומהפכים.

במרכז עמדו כמובן, משחקי דרום א' שם איבדו כל קבוצות הצמרת ששיחקו היום נקודות. אזור וקרית אונו סיימו בתיקו ללא שערים עם יריבותיהן מחנה יהודה ובקעת הירדן (בהתאמה) ואילו כפר קאסם נוצחה 2:1 בבית ע"י בית"ר פ"ת מה שהעלה את מכבי יפו לראשות הטבלה לאחר שגברה 1:2 בבית על עוצמה.

אור יהודה יכולה לחזור לתמונת הצמרת אם תנצח מחר את הצופים האורתודוכסים.

גם בדרום ב' נפלו כמה הפתעות. שיכון המזרח נוצחה בביתה 1:0 ע"י גבעת זאב, האורתודוכסים לוד קיבלו בראש בשדרות, 5:3 ואילו המוליכה בני אילת עצרה בוסרמיל כשסיימה רק בתיקו ללא שערים עם מ.ס. ב"ש. מחר יושלם המחזור עם הדרבי של רהט שעשוי להעלות את צעירי (אם תנצח, כמובן) למקום השני.

בליגה א' צפון השיגה אלאהלי א.א. פאחם ניצחון חשוב ביותר, 0:1 בבית על מכבי כפר קנא החזקה והתבססה בראש הטבלה. בדרום טיפסה לפחות זמנית צפרירים חולון למקום השלישי לאחר שגברה בחוץ, 1:2 על בני טייבה. הרצליה נותרה שנייה לאחר תיקו 1:1 עם קרית מלאכי. השקמה וחדרה תיפגשנה מחר בערב.

בליגה ב' צפון א' הסתיים הדרבי של חיפה שנערך בקרית אליעזר ללא קהל בתיקו מאכזב ללא שערים. גם הפוכעל כאוכב מהצמרת לא יכלה לכאבול ונפרדה עימה בתיקו ללא שערים.

 בליגה ג' המשיכה גבעת אולגה לדרסו את הליגה כשהקורבן התורן היא ספרטק חיפה שקיבלה 7:1 לאחר 6:0 (!!) כבר במחצית. בשרון זכתה בני רעננה בניצחון חשוב, 0:2 על הוד השרון. בת"א עלתה גדנ"ע למקום הראשון לאחר שגברה בבית 0:1 על רו"ח ת"א, נווה גולן נחלצה מפיגור וגברה 2:3 על בית"ר אורנית ואילו הפועל אורנית גברה בחוץ, 2:4 על אליצור יפו.

מחוזות מרכז ודרום היו חופשיים בסוף השבוע הנוכחי.

   

ליגה א' דרום 
סיום: מכבי עמישב-נחלת יהודה 1:0 (1:0)

לאחר מחצית חלשה ונטולת מצבים הגיעה הדקה ה-44. קובי אבדייב ניסה לנגוח לשער הכדור ניתז מההגנה היישר לרגליו של עידו ישראלי שמ-12 בעט טיל לפינה הימנית, 0:1 לאורחים במחצית.

עם פתיחת המחצית השנייה זכתה עמישב בכדור 11 לאחר שטל טובים ספק הוכשל, ספק הופל ע"י אבי דבח. יוסי אליהו שהחטיא גם בשבוע שעבר פנדל בעט וצחי שרון, שוער נחלת הדף מצוין. 

עמישב ניסתה להשוות ולשבור את הנאחס הביתי ובדקה ה-79 קיבלה יתרון מספרי כשכובש השער של נחלת, עידו ישראלי הורחק בצהוב שני. 
סיום: עירוני נתיבות-כפר שלם 0:2 (0:0)

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה והסתיימה ללא שערים. שמונה דקות בתוך המחצית השנייה עלתה נתיבות ליתרון משער של רומן חאוסטוב. בדקה ה-65 ביססה נתיבות את יתרונה משער של איציק פרץ, תוצאה שהחזיקה עד לסיום.
סיום: הפועל ערד-עירוני כפר יונה 2:0 (0:0)

כפר יונה הגיעה במטרה להוציא נקודה. המחצית התאפיינה במשחק ספורטיבי אך דל באירועים. בדקה ה-61 זכתה כפר יונה בבעיטה חופשית, שוער ערד עזב את הכדור ואופיר חלאווני הלא מכוסה נגח בקלילות פנימה, 0:1 לאורחים.

ערד ניסתה להשוות אולם כפר יונה שדיחקה חזק בהגנה. בדקה ה-91 בעט אלון לוי לעברו של אלברט נקש, זה בעט בסיבוב מבלי לראות את השער ושוער ערד, אביאור רחמים הדף פנימה.
סיום: מכבי קרית מלאכי-הפועל הרצליה 1:1 (1:1)

המשחק נפתח בסערה. כבר בדקה ה-5 הציל שוער מלאכי, טום גלברט הזדמנות גדולה של הרצליה כשזינק לאחור והדף לקרן נגיחה שאיימה לחדור לשער. את הקרן נגח שחקן הרצלייני ממטר החוצה. בדקה ה-14 מימשה הרצליה את יתרונה במגרש כשיניב דוד בבעיטה מ-20 מטר קבע 0:1.

בדקה ה-37 שלח יניב אופיר כדור גובה ארוך לעברו של אבירם אלקיים שהמשיך בנגיחה מעל שוער הרצליה היוצא, 1:1. 

בדקה ה-49 פסל השופט שער של יניב דוד בטענת נבדל.
סיום: בני טייבה-צפרירים חולון 2:1 (2:0)

כבר בדקה ה-11 עלתה צפרירים ליתרון כשיוסי פליקר נגח פנימה קרן של ניר דדון. צפרירים המשיכה במומנטום ובדקה ה-25 היה זה ארז ללוז שקיבל כדור מדדון ומתוך הרחבה קבע 0:2. מוחמד ראיק צימק לטייבה בדקה ה-75.
סיום: מכבי קריית גת-מבשרת ציון 0:3 (0:1)

בשל שזרוע במגרש בקרית גת נדד המשחק לאצטדיון הי"א באשדוד. בדקה ה-22 העלה קובי וקנין את קרית גת ליתרון ראשון. עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה נכנס לפעולה נתנאל בן אבו שכבש את השני. חמש דקות לסיום היה זה שוב בן אבו שסגר עניין. 
סיום: בית"ר כפר סבא-מכבי יבנה 0:1 (0:0)

כפ"ס המשיכה במומנטום ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-20 משער של קובי דומר בבעיטה מדהימה מ-35 מטר. יבנה המשיכה בתצוגה החלשה שלה במחצית השנייה מה שלא הקשה על הכפר סבאים לרשום ניצחון שני ברציפות בליגה ושלישי בעידן צחי חרמץ.

 

ליגה א' צפון:
סיום :הפועל כפר קנא-מכבי צור שלום: 2:1 (2:0)

כבר בדקה ה-15 העלה אורן זילכה את האורחים בנגיחה מבישול של אילן טל. בדקה ה-30 נכבש אחד השערים היפים שנראו העונה. יוסי ואנונו הגביה כדור חופשי וזילכה בבעיטת מספרת מ-16 מטר השכין את הכדור ברשת.

במחצית השנייה ניסתה כפר קנא לחזור למשחק ודקה ה-77 היה זה נאסים ארמלי שצימק בבעיטה חופשית אך זה הספיק רק למשחק מותח עד לסיום.

סיום: עירוני טירת הכרמל-קריית אתא: 1:0 (0:0).

האיל חשאן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-60 מבישול של מי אם לא שי דהן.
סיום : הפועל עפולה-בני טמרה: 1:2 (0:1)

אלמוג חזן העלה את המקומיים ליתרון כבר בדקה ה-30. כשנראה היה כי המשחק יסתיים בניצחון עפולאי היה זה עלי עראקי הצעיר שהשווה בדקה ה-88. עפולה לא ויתרה ואלמוג חזן היה זה שגם כבש את שער הנצחון בדקה ה-93.

סיום: ג'ת/אלאהלי-מכבי כפר קנא: 0:1 (0:1)

שער של עוז ברנדווין בדקה ה-40 הכריע את גורלו של משחק הצמרת. במחצית השנייה שלטה כפר קנא ללא עוררין אך לא הצליחה להשוות.

 

ליגה ב' דרום א':
סיום: הפועל קריית אונו-בקעת הירדן 0:0 

בשל שזרוע במגרש של קרית אונו הועתק המשחק לכפר שלם. רבע השעה הראשונה נפתחה בגישושים. ההזדמנות הכי טובה של המחצית הייתה של רודי אסטבן האורח שבדקה ה-26 הדביק כדור לקורת שערה של אונו. 

במחצית השנייה החזיקה אמנם קרית אונו יותר בכדור אך לא הצליחה לסכן בצורה משמעותית את שערה של הבקעה.
סיום: מחנה יהודה-הפועל אזור 0:0

למרות העדיפות של אזור מבחינת סגל השחקנים, ניצלה מחנה לטובתה את תנאי המגרש קטן המידות והחזיקה מעמד במחצית הראשונה. במחצית השנייה ניסתה אזור להכריע את המשחק אך ללא הצלחה.
סיום: מ.ס כפר קאסם-בית"ר פתח תקוה 2:1 (0:1)

חמיס עאמר העלה את כפר קאסם ליתרון כבר בדקה ה-2 אולם בדקה ה-20 הרחיק השופט את מאור קדוש ומגמת המשחק התהפכה.

חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה הוכשל רוני חזן ברחבה ואת הפנדל ניצל משה סורמלו כדי להשוות. עמוק בתוך תוספת הזמן היה זה שלומי קצר שכבש את שער הניצחון.
סיום: בני יפו-הפועל רמת ישראל 1:0 (0:0)

שער ניצחון יקר של טוני נוריאל בדקה ה-93 העניק לרמת ישראל את ניצחון הבכורה. 
סיום: עוצמה חולון-מכבי יפו 2:1 (1:1)

עוצמה הדהימה את היפואים כשעלתה ליתרון בדקה ה-9 משער שהובקע בבעיטה חופשית ע"י רפי עמרן. יפו לחצה ודודי ביטרן השווה ממש עם סיום המחצית כשהשופט אפילו לא חידש את המשחק. 

בדקה ה-48 הורחק אורן בן לוי מיפו. למרות הנחיתות המספרית היה זה ארז ירימי שהשלים את המהפך בדקה ה-64.

בתוספת הזמן נותרה גם עוצמה ב-10 שחקנים לאחר שאמיר סבן הורחק.
סיום: שיכון ותיקים-הפועל פרדסייה 3:1 (2:1)

חניכיו של זיו ראובני ממשיכים לעשות חיל. אורי לומניץ העלה את פרדסיה ליתרון. יאן סולימנוב קבע 0:2. אופיר מיארה אמנם צימק עד למחצית אולם המילה האחרונה הייתה של סולימנוב שהבטיח את הניצחון. 

**משחק הופסק **  השרון נתניה-בית"ר רמת גן 0:0

המשחק הופסק בדקה ה-12 עקב פציעה של חיים כהן בלם השרון נתניה. באותה הדקה גלשו הוא ושוערו לעבר הכדור במטרה לבלום חלוץ של ר"ג והשוער זינק במלוא משקל גופו על רגלו של הבלם וגרם לשבירתה לשני חלקים. למגרש באולגה הוזמן אמבולנס אולם חלפה כחצי שעה עד שהגיע. בעקבות העובדה כי המשחק עשוי היה לגלוש לתוך החושך החליט השופט שלא להמשיכו והוא יושלם במועד אחר.

 

ליגה ב דרום ב':
סיום: מ.ס דימונה-מ.ס קריית גת 1:3 (0:2)

ירון אסולין ששב השבוע לדימונה כבש צמד במחצית הראשונה. ליאור סודמי צימק בפתיחתה של השנייה אולם אלירן גבאי הבטיח את ניצחונם של המקומיים.
סיום: הפועל מרחבים-עירוני רמלה 2:0 (1:0)

מרחבים ממשיכה לשמור על חוסר יציבות. אוהד רון כבש כבר בדקה ה-1, איציק אבושדיד הבטיח את הניצחון הרמלאי דקה מפתיחת המחצית השנייה.  
סיום: מכבי שדרות-אורתודוכסים לוד 3:5 (1:3)

אחד המשחקים היותר מוזרים שנראו העונה. האורתודוכסים הגיעו עם הרבה ביטחון אולם ג'ניה רפפורט העלה את המקומיים ליתרון ראשון. לוד השוותה אולם עד למחצית היו אלה מרק מרקוביץ' ומתן סבג שקבעו 1:3 לשדרות.

עם פתיחת המחצית השנייה קבע סבג 1:4, תמיר ארז העלה ל-1:5 והמשחק נראה גמור כשגם צמד של הלודאים בדקות הסיום לא עזר להמתיק את הגלולה המרה.
סיום: בית"ר מעלה אדומים-באר יעקב 1:4 (1:3)

שרון סבג ויוסי מלכה העלו את מעלה אדומים ליתרון מהיר של 0:2 תוך רבע שעה. שי סבג צימק בפנדל אולם שוער מעלה, חגי ממן קבע 1:3 בפנדל משלו. במחצית השנייה היה זה כפיר פרץ שחתם את התוצאה.
סיום: שיכון המזרח-בית"ר גבעת זאב 1:0 (1:0)

הפסד מפתיע ביותר לשנייה בטבלה ערב המחזור. שער בודד של שי מזרחי בדקה ה-17 הספיק לאורחים כדי לנצח את המשחק ולצבור עוד 3 נקודות במאבקי התחתית.

סיום: מכבי שעריים-טירת שלום 0:3 (0:1)

בני ביינסון קבע 0:1 לשעריים בדקה ה-30. משה לאמה ביסס את היתרון בדקה ה-50 ואת התוצאה חתם ויטל דבח בדקה ה-85.
סיום: מ.ס באר שבע-בני אילת 0:0

במשך 73 נאבקו שתי הקבוצות זו בזו. בדקה הזו זכתה אילת בכדור 11 אותו לקח מלך שערי הליגה, אבי מלכה אולם שוער ב"ש, יוסי שושן הדף והשאיר נקודה אחת בבית.

 

ליגה ב צפון א':
סיום: סקציה מעלות תרשיחא-מכבי עכו 0:3 (0:2)

ניצחון שני ברציפות למעלות. מומי פזרקר ואליאס איוב כבשו במחצית הראשונה. יוסי פיטוסי ביסס את הניצחון במחצית השנייה.  
סיום: כפר מנדא-בני מג'דל כרום 1:0 (0:0)

המחצית הראשונה הייתה ירודה ברמתה והסתיימה ללא אירועים וכמובן גם ללא שערים. בדקה ה-58 עלתה מג'דל ליתרון כשנביל סאלח העלה את קבוצתו ליתרון שנשמר עד לסיום.

סיום: חלת אל שריף טמרה-הפועל כפר סמיע 5:0 (1:0)

הפועל סמיע לא התקשתה מול נועלת הטבלה. שפיק פלח כבש במחצית הראשונה, פאדי זיאדה, נאדר חסן, מוכלס פלח ופאדי בדארנה סגרו עניין במחצית השנייה.
סיום: אחווה חיפה-בית"ר חיפה 0:0

דרבי חם אך פושר ברמתו שנערך ללא קהל לאחר שלמארחת, אחווה חיפה לא היה ביטוח צד ג'. ההזדמנות הגדולה ביותר לכיבוש הייתה במחצית השנייה של זוהיר קזמוז שהדביק כדור לקורת שערה של בית"ר. בסיום תיקו ללא שערים ממנו יצאו מרוצים בעיקר הבית"רים.
סיום: הפועל כאוכב-מכבי כאבול 0:0

אכזבה גדולה לכאוכבים שסברו כי ידבקו יותר לצמרת. כאבול באה להוציא נקודה וניצלה משחק חלש של המארחים שקצת הלכו לאיבוד באצטדיון דוחא. 

 

ליגה ב צפון ב':
סיום: בני מוסמוס-מכבי אור עקיבא: 0:0

המחצית הראשונה התאפיינה בעיקר בלחץ של אור עקיבא שלא הצליחה להבקיע. גם במחצית השנייה המגמה הייתה דומה ובסיום 0:0 מאכזב לשתי הקבוצות.
סיום :הפועל עוספיה-הפועל בני ג'סר א זרקה: 1:1 (0:0)

איימן כיוף העלה את עוספיא ליתרון בדקה ה-70 אולם כמו במחזור הקודם, מוחמד אבו ערישה ההי זה שהבקיע את השוויון בתוספת הזמן. 
סיום: הפועל מגדל העמק-הפועל ערערה 0:2 (0:2)

צמד שערים של מיכאל שטריימך בדקות 30 ו-40 העניק את הניצחון למגדל העמק המתאוששת.
סיום: מכבי בית שאן-בית"ר משהד 1:2 (1:1)

מוחמד זועבי (סטף) העלה את בית שאן ליתרון אולם פארס דרוויש השווה עד למחצית. בשנייה היה זה מוטי אוחיון שהעניק בדקה ה-70 את הניצחון לבית שאן המשתפרת.
סיום: הפועל דליית אל כרמל-הפועל רמות מנשה 1:3 (0:1)

האדי נאסראלדין העלה את דלייה ליתרון מהנקודה הלבנה לאחר שהשופט טען כי אורי גפן נגע בכדור בידו בתוך הרחבה. במחצית השנייה ביסס ענאן נאסראלדין את היתרון אולם אורן קרמר החזיר את רמות מנשה למשחק עם שער מצמק. לאחר מכן, נותרה דלייה ב-10 שחקנים לאחר שאחד משחקניה הורחק. רמות מנשה לחצה אולם איחסן חלבי היה זה שהבטיח את הניצחון לפני סיום.
סיום: הפועל אום אל גאנם-הפועל בית שאן 0:1 (0:0)

שער ניצחון של וואסים ברכאת בדקה ה-70 העניק את הניצחון למקומיים במשחק התחתית החשוב.

 

ליגה ג' תל אביב:
סיום: מ.כ מחניים-הפועל כפר קאסם 1:1 (1:0)

כפר קאסם הוליכה במחצית משער של עלי אבו ג'עפר. שי פרדו השווה ממש בפתיחת המחצית השנייה. 

סיום: בית"ר אורנית-הפועל נווה גולן 3:2 (1:1)

ליאור ירחי העלה את נווה גולן ליתרון אולם אורנית השוותה עד למחצית ואף השלימה מהפך בתחילת המחצית השנייה. נווה גולן לא ויתרה, שלומי כהן השווה ואת הניצחון לאורחים העניק ערן סייג.
סיום: אליצור יפו-הפועל אורנית 4:2 (3:1)

שער מוקדם של יפו בדקה ה-5 נמחק עד למחצית משערים ניר טהר לב (35) וצמד של ארז ביאלה (40, 45). יפו צימקה ל-3:2 בדקה ה-46 אולם אביב זלצמן הבטיח את הניצחון חמש דקות לסיום.
סיום: הפועל ג'לג'וליה-מ.כ בינלאומי 4:9 (1:4)

ג'לג'וליה לא התקשתה למחוץ את התל אביבים החלשים. וואסים בני ג'מע כבש צמד במחצית הראשונה, מוחמד עודה וסאמח דאוד השלימו את הרביעייה. שי מיסאגיאן צימק ל-4:1 וחתם את תוצאת המחצית.

קייסר קורמטה, אמיר פרג', בילאל שמלי והשוער ראני עודה בפנדל קבעו 1:8 לג'לג'וליה. עדיאל סוויסה בשני פנדלים ושמואל סילברברג צימקו ל-8:4, קייסר קורמטה סגר עניין בדקת הסיום.
סיום: גדנ"ע תל אביב-מ.ס רואי חשבון 0:1 (0:1) 

דודי מרציאנו העלה את גדנ"ע ליתרון כבר בדקה ה-19. גדנ"ע אף המשיכה בלחץ . שער היתרון נשמר עד לסיום והחזיר את גדנ"ע לפסגה.
סיום: בית"ר עזרא-הפועל קריית שלום 2:1 (0:1)

יניב אבדר הגיע באיחור למשחק ושותף רק במחצית השנייה מה שלא הפריע לחברו, ברוך בנבנישתי להוליך את בית"ר עזרא ליתרון במחצית. ארז לוי השווה לזכות קרית שלום ואת שער הניצחון כבש יובל עופרי.

 

ליגה ג' שרון:
סיום: הפועל הוד השרון-בני רעננה 2:0 (0:0)

במצב של 0:0 במחצית השנייה החטיא איתן טיקר כדור 11 לזכותה של הוד השרון. אמיר שמש ואלי שפיאן כבשו את השערים לאורחים שיתמודדו בשבוע הבא במשחק העונה מול בני ג'לג'וליה המוליכה. 
סיום: הפועל כפר ברא-עלייה כפר סבא 3:1 (3:0)

מחצית אחת טובה של כפ"ס הספיקה לה כדי להכריע את המשחק. נדב אביטן כבש את הראשון ואת השניים הנותרים השלים קפליאן.

 

ליגה ג' שומרון:
סיום: בית"ר חדרה-מכבי נווה שאנן 5:0 (1:0)

במחצית הראשונה עוד התקשו האורחים והוליכו רק 0:1 משער של מוטי דואק אולם בשנייה הם התפוצו וכבשו עוד רביעייה מרגליהם של נתנאל לוי (2), איתי גרופר ולירן דדון. 

סיום : ספרטק חיפה-מ.ס גבעת אולגה 7:1 (6:0)

ספרטק חיפה היא "הנשחטת" התורנית של אולגה השבוע. אפרים טקה, שלומי סיבוני, אלי שבת, אבירן תורג'מן ואייל עמר כבשו לזכותה של המוליכה ב-30 הדקות הראשונות. אפרים טקה כבש את השישי וקבע את תוצאת המחצית.

עשר דקות בתוך המחצית השנייה קבע שי מאיר 0:7. סרגיי יורקביץ' צימק לקראת הסיום.
סיום: הפועל בני זמר-מכבי ברקאי 1:0 (0:0)

שער ניצחון של קלוד דהן הוותיק מבישול של אורן גולן בדקה ה-94 עצר את המומנטום של בני זמר.
סיום: בית"ר פרדס חנה-מכבי ג'סר א זרקה 0:5 (0:2)

פרדס חנה לא התקשתה להביס את מכבי ג'סר החלשה. יוסי חג'ג' בלט על שלושער, אמיר מנשה כבש צמד משלו.

 

ליגה ג' גליל עליון:
סיום: אלפא צפת-בני בענה 1:3 (1:1)

בענה הפתיעה כשהוליכה אולם אלרן ספ השווה עוד לפני המחצית. השנייה הייתה בשליטה של צפת שניצחה משערים של אלירן כהן וישראל עלוש. 
סיום: בני ראמה-מכבי בני נחף 2:1 (2:1)

נאשד וואקים העלה את ראמה ליתרון אולם עוד לפני ההפסקה הפכו את הקערה על פיה באקר איוב ודאקר חאג'. 

 

האם ניר חזות(בכחול)וערד יעברו את משוכת כפר יונה?.(צילום:לירן דורף)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
בתקווה לכבוש היום את המקום הראשון. בני שרקט יפרע היום שטר ראשון
2
יאללה נווה גולן -מ-ל-ח-מ-ה- !
(נווה גולני !: 11:14 11-12-2009)
3
יאלהה יבנה ללאומית!!!!
(אוהד שרוף!!1: 11:17 11-12-2009)
יבנה האלופה.....!!1
4
יאללה מכבי קרית גת
(קרית גת: 12:13 11-12-2009)
5
רפאל כהן
(אבי נימני: 12:37 11-12-2009)
רפאל כהן הפועל עלייה חבל שאתה לא במכבי תל אביב אתה שחקן גדול זה מה שספרו לי עליך אתה עוד תגיע לליגת העל תצליח
6
יפו
(יפו: 14:29 11-12-2009)
יפו בצרות צרורות
7
לא סופרים את הליגה
(נחום: 14:36 11-12-2009)
אני זוכר את אולגה של שנות ה-80 מי יכל עלינו אז.ועכשיו הדה-ז'וו חוזר אימפריה
8
יבנה הגרועים
(קריית גתי: 15:06 11-12-2009)
הפסדתם לכפר סבא החלשה, אתם קבוצת תחתית !!!
9
נווה גולן קורעים את הליגה
(תאופיק: 15:15 11-12-2009)
10
נחלת יהודה אימפריה
(בני: 15:32 11-12-2009)
איזה ניצחון מתוק זה היה איזה שבת כיפית
11
יבנה אכלתם אותה, מה חשבתם?!
(חדרה לאומית: 15:34 11-12-2009)
יבנה חשבו שאם הם קיבלו פנדל מתנה על חשבון חדרה הם יעלו ליגה.. הצחקתם אותי, אתם אמצע טבלה ומטה. לגבי אולגה, שנה הבאה ליגה ב' אוכלים את הליגה בלי מלח! וכמובן תודה גדולה לקרית מלאכי שבלמה את הרצליה! רק צריך מחר לפרק את השקמה ונפתח פער בצמרת!
12
איזה יופי . אנחנו גדולים על כל הליגה .
(אחד שמופתע . קרייתי גתי .: 15:35 11-12-2009)
לו נתנאל בן אבו המוכשר היה בקרית גת בתחילת העונה אז קריית גת הייתה במצב של חדרה וגם קובי וקנין הוא נורא מוכשר וכך גם שחקנים האחרים . יאללה מכבי . רוב הקבוצות פה חלשות נורא . כמו יבנה הגרועה ומבשרת ציון .יאללה ניצחון .ולהיות בורג בצמרת הליגה .
13
ניצחון ענק של הנווה !
(נווה גולני !: 15:40 11-12-2009)
כול הכבוד נווה גולן ניצחון ענק , שבת שלום וחג שמח לכולם ! נווה גולן אימפריה !
14
נווה גולן - אורנית
(בושה: 15:42 11-12-2009)
אם לא השופטים שבאים לעשות מה שבראש שלהם , אתם לא קורעים אפילו שקית במבה..לא ראיתי דבר כזה
15
14 "בושה" כנס !
(נווה גולני !: 15:49 11-12-2009)
אתם צריכים לבוא בתלונות רק לעצמכם שלא ניצחתם השופט הזה היה שערוריה אבל הוא טעה לשתי הצדדים תבואו בתלונות רק לעצמכם , הניצחון היה מוצדק והגיע לנו לנצח נווה גולן הייתה יותר טובה יותר לכול אורך המשחק בקיצור ניצחון מוצדק !
16
היזדמנות לאור יהודה
(יניב: 15:52 11-12-2009)
התוצאות עד עכשיו טובות לאור יהדה היזדמנות לחזור לתמונה אז יאללה חברה בוא נישכח מה שהיה ונטוס קדימה יעקוב טל לטיפולך.
17
יפו 2-2
(אזורניק: 15:54 11-12-2009)
2-2 בינתיים שם
18
אש אש בגבעה אולגה אלופה
(מוחאי: 15:56 11-12-2009)
19
היידה יפו
(יוסי: 15:59 11-12-2009)
יפו הדלת לליגה א' נפתחה לכם בעוצמה.
20
אזורניק אתה שקרן וקנאי !
(מוחמד עבאס: 16:28 11-12-2009)
מכבי יפו ניצחו 2-1 , היידה יפו לליגה א'
21
ל17
(חסוי: 16:33 11-12-2009)
ממה שאני הבנתי 3-2 לעוצמה חולון! הם מדהימים את קביליו יפו ב 3 בעיטות חופשיות מרשימות!!! חחחח עזוב תוותר כנראה משעמם לך!!!!!!
22
לאזור
(עוצמה: 17:17 11-12-2009)
היום היינו טובים אבל הפסדנו 2-1,וגם יפו יודו שעשינו להם חיים קשים. אבל אותכם אזור אני מבטיח שאנחנו מנצחים או גג תיקו אתם קבוצה מגעילה ואני מעדיף שיפו יעלו
23
פרטוק
(שגיא: 17:17 11-12-2009)
אחד הבלמים הכי אינטיליגנטים שנראו בליגה הזאת תענוג לראות את החוכמת משחק שלו לא להאמין איך שני שחקנים מחזיקים את הקבוצה שלהם בהגנה פרטוק והבלם השני פשוט כיף לראות אתכם תמשיכו ככה תושבי שכונת עלייה
24
לנווה גולני (15)
(אורנית: 17:23 11-12-2009)
השופט היה מסריח לשתי הצדדים מסכים איתך , אבל טעויות של משחק כמו גול ואדום לשוער , נראה לי קצת יותר פוגע בנו..לא בא להתווכח איתכם , אבל לא הייתם יותר טובים כי את זה אתה יכול רק לספר פה , שנינו היינו שם.
25
22, אנחנו סומכים עליכם
(יפואיקו: 17:53 11-12-2009)
יש לכם את הכלים המנטלים לעשות את זה. אזור איבדה יתרון משמעותי שלא יהיה לה כבר העונה. במחזור ה-19, אצלה בבית, זה יסתיים סופית.
26
לעוצמה
(יפואי: 17:58 11-12-2009)
יש לציין שהטבלה משקרת אתם קבוצה מצויינית,אבל מה לעשות יפו קבוצה חזקה מאד,אני מקווה ששבוע הבא תלחמו כמו ששחקתם מולנו ,מול אזור.
27
יבנהההה איפה אתם?
(חדרתי בנשמההה: 18:49 11-12-2009)
עד למחשק נגד חדרה חשבתי שאתם קבוצה שתתמודד איתנו על העליה. אך לאחר שראיתי איך שיחקתם נגדנו התבדתי-אתם קבוצה חלשההה שמחשקת הגנתי/בונקרי. אז לא נורא יבנאים,תישארו בליגה הזאת אתם לא קבוצה ולא מגיע לכם לעלות.
28
הייתי במישחק של אולגה,פשוט קבוצה למופת!
(אששששששש בגבעה!!: 18:51 11-12-2009)
29
יפו
(עוצמה: 19:02 11-12-2009)
אני מקווה שתביאו איזה 50 אוהדים לאזור לדחוף אותנו..
30
24 "אורנית " כנס !
(נווה גולני !: 21:48 11-12-2009)
השופט היה בושה וחרפה אבל הוא לא השפיע על תוצאת המשחק , עם הייתם משחקים כדורגל במקום להיתווכח עם השופט הייתם כובשים עוד גולים אבל אתם נאיבים וזה רק באשמתכם שלא ניצחתם , היה משחק שווה כוחות עם יתרון קל לנווה גולן המצבים היותר טובים היו שלנו ולכן ...
31
אולי ניראה כמו בן אדם
(יריב: 21:50 11-12-2009)
קובי בן לולו עזוב את אור יהודה בשעה טובה. הרבה תועלת לא הביא ברוך שפטרנו אולי זה יעזור שניראה יותר טוב ימים יגידו
32
24 "אורנית " כנס ! המשך
(נווה גולני !: 21:52 11-12-2009)
היה משחק שווה כוחות עם יתרון לנווה גולן במצבי כיבוש אתם הגעתם ל2 וחצי מצבים וכבשתם 2 גולים אנחנו הגענו ל 9 מצבים של 100 אחוז גול וכבשנו 3 , בקיצור התוצאה משקפת את יחסי הכוחות בין הקבוצות .
33
בדוק בדוק בדוק
34
נתנאל בן אבו החלוץ הטוב בליגה
(צהוב בנשמה: 07:45 12-12-2009)
משחק ראשון נצחון על נתיבות הבקיע את שער הנצחון1-0. נגד כפר סבא בבית הבקיע את שער הנצחון 2-1. משחק חוץ נגד ערד הבקיע 3-3 בסיום. גרם לפנדל נגד כפר יונה נצחון 1-0. נגד מכבי יבנה הבקיע את שער הנצחון 2-1.צמד נגד מבשרת ציון 3-0.והרגל עוד נטויה בהצלחה.
35
בהצלחה לאולגה
(יפואי: 09:06 12-12-2009)
בהצלחה לאולגה מכל אוהדי קביליו יפו,היידה אולגה.
36
לנווה גולני
(אורנית: 12:11 12-12-2009)
הגענו ליותר מ2 וחצי מצבים , ואתם הגעתם ל5 מצבים של גולים אבל כל זה קרה אחרי האדום ושהתפרקנו.. יותר מזה אני יגיד לך השוער שקיבל אצלנו אדום אומנם קיבל 2 גולים אבל לא נגע בכדור בכלל כל המשחק.
37
אלית גדולים
(יוסף אלמליח: 14:53 12-12-2009)
בניי אלית אתם גדולים
38
זה הסיסמה שלי
(توفيق תאופיק האמיתי: 18:47 12-12-2009)
חברה תפסיקו לדבר בשם שלי זה מעצבן אם אני אדבר יהיה רשום השם שלי בערבית
39
לה פמיליה ! תאופיק כנס
(עוזי גופיה !: 22:45 12-12-2009)
תאופיק בוא לבית"ר ירושלים אוהבים אותך מכול אוהדי בית"ר ירושלים !

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?