הורחקה מהצמרת

עירוני טבריה סופגת שלישייה ללא מענה מעירוני א.א.פאחם במשחק שנערך בבית שאן,ורושמת הפסד שני ברציפות. אסף מנדס הורחק,השוער המחליף יצא עקב פציעה,והמגן,בר קרסנר נכנס אל השער לדקות הסיום.שערים של אשרף סולימאן,וואהב ברכאת ואחד עצמי מבססים את קבוצתו של סמיר עיסא במקום השני.

כשאומרים ש"צרות באות בצרורות",ניתן לייחס את אותה אמרה ידועה,בהשאלה לשבוע האחרון בעירוני טבריה.

זה התחיל בשבת שעברה עם הפסד בכורה בליגה למוליכה,נמשך בפציעה של הבלם המצטיין,גיא צרפתי,החמיר עם הרחקה של השוער,אסף מנדס במהלך המשחק אמש והסתיים(לפחות בינתיים) עם הפסד שני ברצף לחניכיו של מאיר ארמה,הפעם מול עירוני א.א.פאחם בתוצאה החד צדדית,0:3.

בעקבות עונש רדיוס שספגה אום אל פאחם המשחק נערך במגרש בבית שאן,מה שלא הפריע למאות מאוהדיה להגיע ולדחוף את הקבוצה במשחק החשוב.

אשרף סולימאן(58),וואהב ברכאת(60) ועצמי של בר קרסנר(71) סידרו 3 נק' לקבוצתו של סמיר עיסא,שרושמת מצידה ניצחון שני ברציפות באותה התוצאה.בכך היא נצמדת ליריבתם הגדולה על הכרטיס לליגה הלאומית-ג'ת/אלאהלי,שעדיין מוליכה את הטבלה ביתרון נקודה.

טבריה לעומת זאת מגלה שמול הגדולות היכולת הנוכחית לא מספיקה ובניגוד למשחק מול אלאהלי הפעם השחקנים של מאיר ארמה הציגו יכולת חלשה,וכמובן שההרחקה של השוער המצוין שלו,אסף מנדס לא הוסיפה,הקבוצה נלחצה לאחור ובסופו של דבר ירדה מובסת "רק" בהפרש של שלושה שערים,הודות ליכולת טובה של השוער המחליף ולהחמצות רבות של היריבה,שאף החלה להשתעשע על הדשא לקראת הסיום.

כבר לפני המשחק היה ברור כי ההגנה הטבריינית תעמוד מול מתקפה רבתי מכיוון חוליית ההתקפה של אום אל פאחם ברשותו של החלוץ הוותיק,רפי כהן,בשל חסרונו של הבלם,גיא צרפתי שסובל משבר באחת מאצבעות רגלו וייעדר ככל הנראה גם בשבועיים הקרובים.

הציוות הקבוע של צמד הבלמים צרפתי-אזולאי מהווה את מעוז ההגנה והעוגן של מאיר ארמה,שהחליט להרכיב את אבירן ברז'יק הצעיר לצידו של אזולאי.

גם חזרתו להרכב של הקשר,יוני יוסיפוביץ' שהתאושש מפציעה ברגלו,וכניסתו של כפרי אזולאי ל-11 הפותחים לא תרמו לשטף המשחק,ופעם אחר פעם הובכה הגנת האורחים.

 

סמיר עיסא,מאמן אום אל פאחם רושם נצחון נוסף.(צילום:לירן דורף)


הסיפור של המשחק היה בדמות כניסתו של השוער המחליף של טבריה,דודי גיל אל בין הקורות לאחר הרחקתו של השוער הפותח,אסף מנדס.

חצי שעה מפתיחת המשחק הכשיל מנדס את רפי כהן ברחבה והורחק בכרטיס אדום ע"י השופט עוזי אברמוב,שסימן על הנקודה הלבנה(את הפנדל בעט אסף בן מוחא למשקוף).

גיל,שנאלץ לערוך את הופעה הבכורה שלו במדי טבריה דווקא בנסיבות שכאלו,עלה למשחק כשהוא פצוע בכתפו השמאלית,אך עם זאת ערך בכורה מוצלחת במיוחד שכללה מספר הצלות נהדרות,שהראו כי יש על מי לסמוך בשער גם בהיעדרו של מנדס.

על אף שלא התחמם קודם לכן השוער בן ה-24 הצליח למשוך דקות רבות כשהכאבים בכתף לא פוסקים,אך ככל שנקפו הדקות מצבו של השוער הלך והורע עד שבקושי יכול היה לעמוד על רגליו,ולקראת הדקה ה-83 הוא נשכב על הדשא כשהוא נאנק מכאבים ובכך סיים את חלקו במשחק.

בלית ברירה טבריה נשארה בתשעה שחקנים לאחר יציאתו של גיל,ומי שמילא את מקומו ונכנס אל בין הקורות הוא המגן,בר קרסנר.

קרסנר לבש את כפפות השוער במשך דקות הסיום ואף הציל שער בטוח מול חלוץ א.א.פאחם,כשברקע מבקשים המאמן והנהלת טבריה מצוות השיפוט שלא להוסיף זמן מעבר לתשעים הדקות.

לקראת המשחק הבא מקווים בקבוצה כי דודי גיל יחלים מהפציעה ויפתח בשער במקומו של מנדס שכאמור ייעדר.על אף שספג שלישייה,השוער השני זכה למחמאות על יכולתו בשער ועל משחק ההקרבה שלו.


בעקבות ההפסד טבריה רחוקה כבר 8 נקודות מהמקום הראשון,ו-7 מאותה א.א.פאחם שניצבת במקום השני,כאשר בשבוע הבא תפגוש טבריה יריבה חזקה נוספת בדמות הפועל עפולה של המאמן,איילון שווגר.

בשורה התחתונה טבריה שוב לא מצליחה לנצח יריבה שמדורגת גבוהה ממנה בטבלה,והאבסורד הוא שמי שמדלגת מעליה בדרך למקום ה-4 היא לא אחרת מאשר מכבי צור שלום,אותה קבוצה שבמחזור השני ספגה מהטבריינים שישייה...איך שגלגל מסתובב לו.

לא מן הנמנע כי במהלך השבוע הקרוב יחולו תנודות כאלו ואחרות בסגל השחקנים,כשהדגש הוא על שחקני הרכש שהגיעו בתחילת העונה וחלקם לא נותנים את התפוקה המצופה מהם.

בתווך,המגן חסון חסון שנבחן במשך מספר שבועות בטבריה,לא יצטרף בסופו של דבר לקבוצה.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
טברינים כנסו
(הטרמפיסט: 19:16 13-12-2009)
ניגמרו הפנתזיות צריך לחזור למציאות מכרו אותנו בשני המישחקים כל הליגיונרים אין להם דם למילחמה ורק כסף מעניין אותם בסופו של דבר רק שחקני הבית ברשות רועי וגזולי אכפת להם יש לשחרר את המכורים ולהביא מאמנים ברמה כדי שישקיעו בנוער ובנערים זה העתיד של העיר
2
אני חולם בשנה הבאה ב"ה לראות משחקים!
(אוהד טבריה מהמרכז: 19:28 13-12-2009)
כתושב המרכז וכמו כל הטבריינים חשבתי לתומי כי הנה הגיע הזמן וסוף סוף לאחר 4 שנים בליגה א' הקבוצה תעלה ליגה,ואוכל לצפות במשחקים במרכז,עד שהגיע המשחק אתמול,וכנראה גנז לי את החלום! מי יודע אולי יהיו עוד הפתעות?
3
ארמה בזיון ניהול משחק של מאמן חובבנים
(יור חוג האוהדים: 22:09 13-12-2009)
ארמה אי אפשר להסתמך רק על אלילת המזל צריך לשחק גם כדורגל וכנראה את זה אתה לא יודע
4
ארמה נכשלת תצא גבר תודיע שאתה עוזב
(יור חוג האוהדים: 22:10 13-12-2009)
5
מי כמוך יודע שגם בצבא מי שלא טוב הולך
(יור חוג האוהדים: 22:10 13-12-2009)
אז תצא גבר ותשים את המפתחות
6
ומי שמבין יבין אני עוד יביא הוכוחות לבזיון שעשית בשני המשחקים
7
מוטי לא נסלח לא נשכח
(יור חוג האוהדים: 22:12 13-12-2009)
9
ארומה פחדן
10
וחוץ מיזה אני בטוח שאין לך מושג בכדורגל.אז חפש תחברים שלך.
11
דודי גיל כנס
(הטרמפיסט: 14:42 14-12-2009)
אתה שוער טוב עים פוטנציל תרגיש טוב והחלמה מהירה
12
המכורים
(ויצמן יער: 14:45 14-12-2009)
מכרו אותנו לסמיר עיסא כמו כל שנה למה גבארין צריך לשחק גם כך הוא לא מורגש
13
לפי דעתי טבריה בעוד שנתיים-שלוש תעלה ליגה. צריך לצבור עוד ניסיון.יש חומר מקומי טוב.
14
גזולי צריך להיות הקפטן הוא הסמל שלנו
(יור חוג האוהדים: 16:30 14-12-2009)
15
ארמה
(יניב: 04:26 15-12-2009)
טבריה קבוצה שכונה אי אפשר לעלות ליגה בלי כסף ואת זה יש לערבים שכל שנה אחת עולה ליגה לליגה הזאת צריך לוחמים ולא כוכבים
16
גזולי לספסל
(יור חוג האוהדים: 11:52 15-12-2009)
17
דודי גיל
(דורי: 00:38 16-12-2009)
דודי גיל אחד השוערים הכי טובים בליגה אתם עוד תיראו הוא יפתיע בגדול אני מכיר אותווראיתי אותו בהרבה מישחקים פוטנציל ענק
18
אוהדי טבריה האמיתיים כנסו
(טברייני: 17:30 17-12-2009)
האמת עם גיא צרפתי במשחק, התוצאה היתה יכולה להיות שונה א. אסף מנדס לא היה מגיע למצב של אחד מול אחד ברחבה , וממילא לא היה מורחק ,ב. אז עם גיא צרפתי במגרש ונם אסף מנדס במגרש ניתן להניח שהתוצאה היתה אחרת.........
19
יור חוג אוהדים כנס
(טרמפיסט: 17:43 17-12-2009)
איפה אתה עושה שבת
20
עושה שבת אצל חברי הטוב המבין יבין
(יור חוג האוהדים: 11:21 18-12-2009)
21
גועל-נפש של רמה
(מאיר חטב: 12:43 18-12-2009)
אומנם אנחנו בליגה א והרמה בהתאם אני חושב שהבלוף הגדול התגלה.עד שלא יביאו ספונסר ברמה כדוגמת איזי שרסזקי מקרית שמונה טבריה בחיים לא תעלה ליגה.כואב הלב על כל האוהדים שאוכלים את הלב גם כשהקבוצה מנצחת זה לא זה.נקודה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?