תקרית חמורה באימון בית"ר חיפה אמש

קפטן הקבוצה, שלומי ביטון הותקף הערב ע"י חמודי בישתווי, שחקנה של אחווה חיפה שביקש לבוא איתו חשבון בעקבות עימות בין השניים במשחק הדרבי בין הקבוצות ביום שישי האחרון. שני השחקנים נזקקו לטיפול רפואי. תלונה הוגשה במשטרה

תקרית חמורה ביותר אירעה הערב לקראת סיומו של אימון בית"ר חיפה. בעוד שחקני בית"ר עושים את תרגילי השחרור נכנס לתחומי מגרש האימון בקרית אליעזר, חמודי בישתווי, שחקנה של אחווה חיפה שהמתין יחד עם יתר חבריו בכדי לעלות למגרש מייד אחרי הבית"רים. בישתווי ניגש לעברו של קפטן בית"ר, שלומי ביטון והחל להלום בו באגרופיו ללא אבחנה. במגרש החלה מהומה גדולה כשלקטטה הצטרפו שחקנים משתי הקבוצות. רק לאחר דקות ארוכות ולאחר התערבות של חברי ההנהלות של שתי הקבוצות נרגעו הרוחות. במקביל הוזעקה למקום המשטרה שהגיעה לאחר ששככה המהומה.
כמו כן, הוזעק גם אמבולנס שפינה את ביטון שנפגע בפניו לבית החולים רמב"ם הסמוך. ע"פ העדויות עם הגיעה המשטרה עזב השחקן התוקף את המקום אם כי לאחר מכן, הגיע לבית החולים על מנת לקבל טיפול בשבר שנגרם בידו.

 

שלומי ביטון,פונה לבית החולים.(צילום:לירן דורף)


בלחץ הנהלת בית"ר חיפה, נשלח שוטר לבית החולים שגבה עדות משלומי ביטון שמצידו הודיע כי לא יוותר למרות ניסיונות אנשי אחווה לעשות סולחה ויגיש תלונה נגד התוקף.
מסתבר כי העימות בין השניים החל עוד במשחק הדרבי ביום שישי אז תופקד בישתווי כשומרו האישי של ביטון ומקורו ככל הנראה "בברכות" שהוחלפו.
"היה כאן אירוע חמור ביותר",אמר פרדי צרפתי, מאמנה של בית"ר חיפה שהיה עד לאירועים, "מה השלב הבא, דקירה חלילה? יש להעניש שחקנים מסוג שכזה גם אם האירוע לא היה במסגרת רשמית".
עיסא חורי, יו"ר אחווה נשמע קצת אחרת: "תקרית קטנה שהוצאה מפרופורציה. מחר שני השחקנים יעשו סולחה והכל יחזור למקומו בשלום".



תגובות

+ הוסף תגובה
1
מי אתם חושבים שאתם? סולחה? להגיש תלונה ולהרחיק את השחקן התוקף לכל העונה! זה מה שצריך להיות במדינה מתוקנת.
2
לא יאומן
(איזה אחווה ואיזה בטיח: 12:22 15-12-2009)
צריכים להעיף את בישתווי לכמה חודשים טובים ... מה זה הדבר הזה? לא יאומן.. וואלה עם הבישתווי הזה היה במרכז היו מרסקים אותו אין דברים כאלה ... שלומי ביטון תרגיש טוב ...
3
חבורה של אפסים אחווה חיפה סולחה לא עושים על נסיון לרצח
4

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?