ציון טוויטו לקוון: "בא לי לתת לך בוקס לפנים"

ציון טוויטו מלווה בכוחות האבטחה (צילום: ארנון לוי) ציון טוויטו מלווה בכוחות האבטחה (צילום: ארנון לוי)
ההתנהגות המחפירה של יו"ר כרמיאל/צפת במשחק ההפסד למגדל העמק (0:1) גרמה לדייני בית הדין של ההתאחדות להרחיקו מ-8 משחקים בפועל ולקנוס אותו ב-2,000 שקלים. טוויטו לזאב פרנקל: "חתיכת אפס, מי אתה בכלל?"

ההתאחדות לכדורגל התכנסה אתמול (כמידי שבוע) כדי לדון באירועים המשמעתיים שנרשמו במגרשי הכדורגל השונים ברחבי הארץ. אחד החמורים שבהם היה שייך ליו"ר כרמיאל/צפת, ציון טוויטו, שבמהלך המפגש מול מגדל העמק התבקש על ידי צוות השיפוט לעזוב את המגרש אך בחר שלא, והחל להשתולל ולהשתלח בכל מי שנקרה בדרכו.

בדו"ח השיפוט החמור שהגיש, ציין שופט המשחק, עידן סיידוף, את הדברים הבאים: "יו"ר הקבוצה, ציון טוויטו, קם מספר פעמים רב ממקומו בספסל ועוזר השופט זאב פרנקל ביקש ממנו בכל פעם לשבת. לאחר שזאב העיר לו מספר פעמים, הזהיר אותו שאם ימשיך ככה, יורחק. טוויטו לא נרגע והמשיך לצעוק ונעמד שוב. ביקשתי ממנו לעזוב את המגרש והוא ישר ענה לי: "לא יוצא מהמגרש", ו"לא הולך לשום מקום". בשלב זה, הוא נכנס כמה מטרים לתוך תחומי המגרש, והיה צריך ליווי של המאבטחים, על מנת שייצא. בדרך החוצה נעמד מול זאב פרנקל (קוון המשחק) בצורה מאיימת וקרוב לגופו, וצעק עליו: "חתיכת אפס", ו"מי אתה בכלל?", "בא לי להביא לך בוקס". בית הדין המשמעתי הרחיק את טוויטו לשמונה משחקים בפועל ובנוסף הטיל עליו קנס כספי בסך 2000 ₪.

דין ודברים בין יו"ר כרמיאל/צפת לבין קוון המשחק (צילום: ארנון לוי)
זוהי לא הפעם הראשונה בה מעורב טוויטו בתקרית מסוג זה. כזכור, בשנה שעברה במשחק חוץ מול קריית אתא התנפל טוויטו (לטענת השופט) על קוון המשחק וקרא לאחד מהשופטים: "אתה מכור, בטח קיבלת כסף על המשחק הזה". גם אז יו"ר כרמיאל/צפת לא יצא מתחומי המגרש, והתרצה רק לאחר התערבותם של אנשי האבטחה. במקרה דאז הורחק טוויטו לחמישה משחקים בפועל.

מיותר לציין שהתנהגות כזאת לא מקובלת במגרשי הכדורגל במיוחד לא בקרב בעלי תפקיד. יו"ר מועדון, מתוקף תפקידו, לתת דוגמא לשחקניו ולא להפך. הגדיל לעשות טוויטו במשחק המדובר מול מגדל העמק, כשטען בפני הנוכחים במגרש וגם בפני מאזיני תוכנית הספורט "היציע הצפוני" כי שופט המשחק, סיידוף, מקורב למאמן הפועל מגדל העמק רפי בוסקילה.

בתוך כך, המצב של כרמיאל/צפת בטבלה לא מאיר פנים וכדאי שבקבוצה של איציק בוזורגי יתחילו להתעסק ביכולת המקצועית ופחות בוועדות משמעת ובהאשמות שווא. כידוע, הקבוצה החליפה ביתיות עם הפועל כפ"ס (המגרש בכרמיאל עדיין לא מאושר למשחקים) והיא תתארח מולה ב'לויטה' מחר (שישי, 15:00) למשחק מסקרן.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עכשיו יהיה לו שקט בניהול משחק בלי הפרעות של החולה נפש הזה
2
למה לא באת לאימון
(שחקן הרכב: 18:05 31-10-2013)
3
בוזורגי לך הבייתה
(עקב אכילס: 23:51 31-10-2013)
אתה בושה למקצוע לך הבייתה מה אתה צריך כאב ראש

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?