סיכום משחקי השבת

המנצחת הגדולה של משחקי השבת הייתה אלאהלי א.א. פאחם שהגדילה את הפער בצמרת ל-3 נקודות לאחר שעירוני הסתפקה רק בתיקו מול כפר קנא. הרצליה דרסה 0:4 את טייבה והעפילה למקום השני. אחי עכו נחלצה בשיניים מהפסד ושמרה על הפער בצמרת. ד.א. כרמל השיגה ניצחון 12 ברציפות, הדרבי בר"ג שייך לשיכון ותיקים. בליגה ג' שמרה הפועל שפרעם על הפער בצמרת, עין מאהל חזרה לפסגה לאחר ניצחון על בני נצרת.

לאחר ששככו גשמי הזעף של אתמול התקיימו כל המשחקים כסדרם. במוקד חילצה עירוני א.א. פאחם רק תיקו 0:0 בכפר קנא מול מכבי המקומית לאחר שזו גם החטיאה פנדל רבע שעה לסיום. הפועל עפולה גברה ב"דרבי" 0:2 על עירוני טבריה. כרמיאל/צפת עם 0:3 על מכבי טמרה וכפר קרע עם 0:1 קטן על טירת הכרמל התקרבו לצמרת.

בדרום שמרה הפועל הרצליה על המקום השני לאחר שהביסה 0:4 את טייבה. אגב, כבר אחרי 25 דקות של משחק התוצאה הייתה 0:3...

בליגה ב' צפון א' שמרה אחי עכו על פער 4 הנקודות בצמרת לאחר שחילצה תיקו 2:2 בבית עם הפועל נהריה משער של תמיר ברשישת בדקה ה-90. אחווה חיפה חילצה תיקו 3:3 בכפר סמיע ומי שהרוויחה מכל התוצאות היא בית"ר נהריה שהביסה את האחרונה, חלת אל שריף ועלתה למקום השלישי.

בצפון ב' השיגה הפועל ד.א. כרמל ניצחון 12 ברציפות, 0:4 בבית על מגדל העמק. הפועל איכסל שמרה על המקום השני לאחר 0:8 ביתי על מכבי בית שאן, בני ג'סר א-זרקה השיגה ניצחון בכורה אחרי העונש שהוטל עליה, 1:6 על א.א. גאנם.

בדרום א' השיגה שיכון ותיקים ניצחון חשוב ביותר, 1:2 בדרבי על בית"ר ר"ג. 

בליגה ג' גליל עליון רשמה הפועל שפרעם V נוסף כשדרסה 0:7 את ג'ת הגלילית, בני מג'אר הביסה באותה התוצאה את בני בענה ואילו בני כאבול גברה 2:3 במשחק הצמרת על בני עראבה. מזל טוב לבני ראמה שהשיגה ניצחון בכורה על המגרש, 1:3 על בית"ר כפר קנא.

במשחקי ההשלמה ביזרעאל גברה עין מאהל 0:1 על בני נצרת במשחק המרכזי ושבה לראש הטבלה. נצרת עילית הופתעה ע"י דבוריה כשנוצחה 1:0 ואילו בית"ר עפולה הסתפקה בחמישייה מול בני חג'אג'רה במשחק החוזר.

   

ליגה א' צפון

סיום: מכבי כפר קנא-עירוני א.א. פאחם 0:0

כ-900 צופים הגיעו לחזות בהתמודדות המסקרנת ולא ראו שערים במחצית הראשונה. במחצית השנייה התעורר המשחק ובדקה ה-75 זכתה כפר קנא בהזדמנות פז לעלות ליתרון כשעימאד וואהדני הוכשל ברחבה והשופט פסק על כדור 11 לזכותה. וואג'די אבו יונס מלך השערים של כפר קנא לקח את הכדור אולם הדביק אותו למשקוף. לאחר הפנדל הורחק ראמי עאמר משורות עירוני א.א. פאחם.

כפר קנא לחצה אולם לא הצליחה לנצל את יתרונה המספרי והתוצאה נשמרה עד לסיום לשמחתם של אנשי אלאהלי שהגדילו את הפער בצמרת ל-3 נקודות. 

סיום: עירוני כרמיאל/צפת-מכבי טמרה 0:3 (0:2)

המקומיים המשיכו את המומנטום החיובי כשלירן לוגסי העלה אותם ליתרון בדקה ה-23. על סף המחצית היה זה אילן סוויסה המצוין שכבש את השני. בדקה ה-55 ביסס אלכסיס ויינשיין את יתרונה של כרמיאל/צפת וחתם למעשה את תוצאת המשחק.

סיום: מכבי כפר קרע-מכבי טירת הכרמל 0:1 (0:0)

האירוע המסעיר היחיד של המחצית הראשונה היה הרחקתו של אחמד אסדי משורות כפר קרע בצהוב שני. למרות החיסרון המספרי עלתה כפר קרע ליתרון בדקה ה-56 כשעלא רביע שלח כדור חופשי מ-20 מטר פנימה.נצחון שלישי ברציפות לעדי לוי מאמן כפר קרע מאז שמונה לתפקיד,שאפו.

סיום: עירוני טבריה-הפועל עפולה 2:0 (1:0)

בדקה ה-15 יכלה עפולה לעלות ליתרון ראשון כשיותם מלול מצא את עצמו לבד מול שוער טבריה אולם בעט החוצה.

בהמשך הייתה טבריה טובה יותר ואף הדביקה כדור לקורה אולם כעשר דקות לסיום המחצית הגביה אלמוג חזן כדור מקרי שחדר פנימה, 0:1 לאורחים במחצית.

במחצית השנייה המשיכה טבריה לשלוט אולם עפולה עקצה במתפרצת אותה סיים יקי ויצמן בשער בדקה ה-70.

 

ליגה א' דרום

סיום: הפועל הרצליה-בני טייבה 0:4 (0:3)

כבר בדקה ה-4 ניצל משה משען טעות בהגנת טייבה ושיגר טיל מ-12 מטר מתוך ערבוביה לרשת הגבוהה. טייבה ההמומה עוד לא הספיקה להתאושש מהשער ועופר סער בעט מתוך הרחבה מול האין ההגנה של טייבה פנימה, 0:2.

הרצליה המשיכה לשלוט ובדקה ה-26 הגביה ערן פוס כדור קרן ומשה משען הלא מכוסה נגח פנימה, 0:3.

עד למחצית הורידה הרצליה את הרגל מהדוושה, טייבה התעוררה מעט אך לא יותר מזה.

במחצית השנייה לא נרשם שינוי במגמת המשחק. בדקה ה-64 נותרה טייבה ב-10 שחקנים לאחר שיוסף אבו ראס התחזה הרחבה, ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

בנחיתות מספרית לא היה לטייבה מה למכור כשמנגד הרצליה נראתה כאילו התוצאה מספיקה לה. למרות זאת הצליחה הרצליה לכבוש את הרביעי בדקה ה-83 מרגליו של עומר פרץ שחתם גם את התוצאה.

 

ליגה ב' צפון א'

סיום: הפועל סכנין-בני מג'דל כרום 0:0

משחק שלא התעלה לרמה גבוהה בסיומו התחלקו שתי הקבוצות בנקודה.

סיום: הפועל כפר סמיע-אחווה חיפה 3:3 (2:2)

כבר בדקה ה-13 העלה וואג'די אלקיש הוותיק את הפועל סמיע ליתרון. בדקה ה-20 שוב ניצל אלקיש חור בהגנת אחווה והעלה את סמיע ליתרון 0:2.

אחווה חיפה התעוררה והחלה לשלוט במגרש ובדקה ה-41 הוכשל מראדונה דיבי ברחבה ואת הפנדל ניצל אנואר ריפעי כדי להחזיר את החיפאים למשחק. על סף המחצית השיגה אחווה את השוויון מרגליו של.. מראדונה דיבי.

כפר סמיע לא הרימה ידיים ובדקה ה-56 החזיר לה פאדי בדארנה את היתרון. אחווה שוב לא הרימה ידיים ובדקה ה-67 השוותה שוב משער של יעקב גושה (שערו ה-5 העונה).

המשחק המשיך להיות קצבי כשכל קבוצה יכלה הייתה לכבוש את שער הניצחון. בדקה ה-78 הורחק יוסף עוויס, בלם אחווה בצהוב שני. למרות היתרון המספרי לא הצליחה סמיע לנצל זאת כדי לכבוש שער ניצחון והחמיצה הזדמנות גדולה להידבק למוליכה.

סיום: אחי עכו-הפועל נהריה 2:2 (2:0)

לאחר ששחררה את יאיר אבוטבול נראתה נהריה הרבה יותר טוב וכבשה צמד במחצית הראשונה מרגלי אלכס צ'רנין בדקות 31 ו-40 בשתי מתפרצות.

תחילת המחצית השנייה לא הייתה שונה מקודמתה. נהריה המשיכה לשלוט כשעכו משחקת חלש ומתמקדת על התקפות מתפרצות. בדקה ה-55 הורחק שפיק חובשי משורות עכו בשל משחק מסוכן אך שתי דקות לאחר מכן הוכשל תמיר ברשישת ברחבה ואת הפנדל ניצל הבלם, עלא סבע כדי להחזיר את העכואים למשחק. 

רבע שעה לסיום נראה הסיפור של עכו גמור. עלא סבע עצר התקפה של נהריה בידו שעה שהיה האחרון והורחק. בדקה ה-81 סבלה גם נהריה מנחת ידו של השופט שהרחיק את חמזי עלי בצהוב שני לאחר נגיעת יד מכוונת.

עכו לחצה ובדקה ה-90 היה זה תמיר ברשישת שהשווה מקרוב.

סיום: בית"ר נהריה-הפועל חלת אל שריף 0:4 (0:2)

בית"ר נהריה שבה למקום השלישי. יעקב רבינוביץ' הבקיע את שני הראשונים בדקות 20 ו-45 (בפנדל לאחר נגיעת יד). דידי לזרוב העלה ל-0:3 כעשרים דקות לסיום, איברהים הייב חתם את התוצאה חמש דקות לסיום. 

 

ליגה ב' צפון ב'

סיום: הפועל ערערה-הפועל עוספיא 0:2 (0:1)

ערערה ממשיכה לכוון גבוה ואילו הפועל עוספיא ממשיכה להתדרדר. מהדי עאקל כבש במחצית הראשונה ואילו בשנייה היה זה אהוד תשובה בעזרתו של שחקן יריב שהבטיח את הניצחון.

סיום: הפועל ד.א. כרמל-מגדל העמק 0:4 (0:3)

בשל שזרוע במגרש המקומי נדדה דלייה חצי שעה הצליחה מגדל העמק להחזיק מעמד עד שענאן נאסראלדין כבש את הראשון של דלייה. לא חלפו 4 דקות ונאסראלדין מלך שרי הליגה הוכיח שוב מדוע מכבי פ"ת מתעניינת בו כשכבש את השני. ממש על סף המחצית המשיך נאסראלדין את החגיגה הפרטית שלו כשכבש את השלישי.

במחצית השנייה נרגע מעט המשחק. דלייה הורידה את הרגל מן הדוושה אך זה הספיק לה כדי לכבוש את הרביעי מרגלי וויסאם עיסאמי בדקה ה-72.

סיום: הפועל רמות מנשה-בני בקה 2:2 (0:1)

רמות מנשה הוליכה 0:1 במחצית משער של עידן הררי. במחצית השנייה השווה שוער בקה, איברהים אבו מוח בשער נדיר כשבעט כדור ארוך מחוף אל חוף והכניע את עמיתו, טל סגל. מוחמד אבו מוח (סאמי) הפך את הקערה על פיה. רבע שעה לפני הסיום הצליחה רמות מנשה להשוות משער של גל מזרחי.

סיום: בית"ר משהד-בני מוסמוס 2:2 (1:1)

מוחמד שח'אדה העלה את משהד ליתרון אולם מוחמד בועול השווה עוד לפני המחצית. מוחמד בועול השלים את המהפך אולם בתוספת הזמן השווה חסן סעוד לזכותה של משהד וחילק את הנקודות.

סיום: הפועל איכסל-מכבי בית שאן 0:8 (0:4)

שער של מחמוד אלג'אבר בדקה ה-30 הוליך את איכסל ליתרון ראשון. מאותו הרגע התפוצצו המקומיים וכבשו עוד 3 שערים עד לסיום המחצית מרגליהם של אחמד חוסאם בדקה ה-35, נור אבו ליל (39) ושער נוסף של מחמוד אלג'אבר על סף השריקה למחצית.

במחצית השנייה לא עצרה איכסל. אחמד סודי קבע 0:5, עאמר ז'יז'יני 0:6, נור אבוליל כבש את השביעי ואחמד חוסאם חתם את תוצאת המשחק.

סיום: בית שאן/מסילות-אחי איכסל 3:1 (2:1)

מסילות הוליכה אולם עוד לםני המחצית השלים טהא זבידאת את המהפך בצמד פרטי. מסילות ניסתה להשוות אולם עשר דקות לסיום הבטיח עבד חבשי את הניצחון של איכסל. 

סיום: בני ג'סר א-זרקה-הפועל א.א. גאנם/נין 1:6 (1:2)

ניצחון בכורה של ג'סר מאז העונש. סעיד נגנגי ואימאם מרעי הוליכו את ג'סר ליתרון 0:2, האורחים צימקו לפני המחצית אולם במחצית השנייה סגרו עניין מוריד קשקוש בצמד פרטי, מוחמד אבו ערישה ופאיז ג'ווהד.

 

ליגה ב' דרום א'

סיום: שיכון ותיקים-בית"ר ר"ג 1:2 (1:2)

לדרבי בד"כ חוקים משלו, כך הוכיחה שוב שיכון ותיקים מהתחתית. בדקה ה-17 פתח יוסי הייקושלר מוותיקים את מסכת ההבקעות. איציק לוי ביסס את היתרון בדקה ה-31. בן ג'רבי החזיר את בית"ר ר"ג למשחק ממש על סף המחצית.

במחצית השנייה לחצה בית"ר אך לא הצליחה לפרוץ את ההגנה של שיכון ותיקים שניצחה סוף סוף.

 

ליגה ג' גליל עליון:

סיום: בית"ר כפר קנא-בני ראמה 3:1 (0:1)

בהוראת המשטרה שסירבה לאשר לבית"ר כפר קנא לארח במגרש המקומי בשל המשחק הרגיש בין מכבי לעירוני א.א. פאחם בליגה א' נאלצה הקבוצה לנדוד למגרש האימונים בעילוט.

במחצית היא עוד הוליכה משער של רדואן סאפורי אולם במחצית השנייה חוללה ראמה מהפך וניצחה בסיום משערים עלא אבוטפלא (2) ואליאס תומא.

סיום: אלפא צפת-מכבי טובא 1:1 (1:0)

טובא עלתה ליתרון בדקה ה-27. צח בוגטוס הגביה כדור חופשי ושלומי אלימלך, אקס נוער קרית שמונה נגח פנימה. היתרון החזיק עד לדקה ה-52 אז זכתה אלפא בכדור חופשי משלה, חוני סופר בעט טיל מ-25 מטר, שוער טובא הדף היישר לעברו של שמוליק אביגדור שעט על הריבאונד והשווה.

בדקה ה-68 נותרה אלפא ב-10 שחקנים לאחר שחוני סופר ראה את הכרטיס האדום לאחר שהכשיל מאחור שחקן של טובא שהיה בדרך לשער. בדקה ה-80 נותרה צפת ב-9 שחקנים לאחר שאיציק עידו הורחק כשהכשיל שחקן יריב.

דווקא ב-9 שחקנים הייתה אלפא קרובה לשני אולם יכולת טובה של שוער האורחים, דרור ביטון השאירה להם נקודה במשחק.

סיום: צעירי שפרעם-הפועל דיר אל אסד 1:4 (0:2)

בשל שזרוע נערך המשחק בטמרה. חוסאם חוג'יראת והיית'אם סעדי כבשו במחצית הראשונה. דיר אל אסד חזרה למשחק בתחילתה של השנייה אולם צמד של תאמר קדומי סגר עניין עבר המארחים.

סיום: בני בענה-בני מגא'ר 7:0 (1:0)

כמעט מחצית שלמה הצליחה בענה להתגונן אולם ממש לפני השריקה כבש אסף דגש את הראשון. את המחצית השנייה פתחה מג'אר בסערה ודקה בתוכה קבע היית'אם שיני 0:2. תיימור דגאש (60, 75), צבי גרינברג (61) קבעו 0:5, אסף דגאש כבש את השישי בדקה ה-8 ובדקת הסיום חתם וואסים דגאש את השביעייה.

סיום: בני כאבול-בני עראבה 2:3 (2:3)

ניצחון חשוב מאד לכאבול במאבק על המקום השני. ענאן איברהים קבע 0:1 לזכותה, עראה השוותה, נאדר המאם החזיר את היתרון לכאבול ועראפת בכרי עשה 1:3. עוד לפני המחצית הצליחה עראבה לצמק.

במחצית השנייה ניסתה עראבה להשוות אך כאבול במתפרצות הייתה קרובה יותר לרביעי אם כי הסתפקה בסופו של דבר בניצחון דחוק שגם הוא שווה 3 נקודות.   

סיום: בני ירכא-בני נחף 2:2 (2:0)

נחף הוליכה במחצית ביתרון מבטיח משערים של באקר איוב ואדהם חאג' אולם מוניר סלאמה וסלמן מולא עמוק בתוך תוספת הזמן הצליחו להשוות.

סיום: הפועל ג'ת הגלילית-הפועל שפרעם 7:0 (3:0)

ניצחון קליל לשפרעם שהתארחה במגרשה של מג'אר, אחת מיריבותיה לצמרת. חאלד מונדיאה ואחמד חג'ג' כבשו צמד כ"א, אניס חמאדה, פארס אבו ג'ליל וחוסין בושנק השלימו את השביעייה.

 

ליגה ג' יזרעאל

סיום: הפועל מעוויה-הפועל מנשיה זבדה 1:2 (0:1)

במחצית הראשונה העלה אחמד חג'יר את מעוויה ליתרון ומנשיה החטיאה פנדל. בשנייה קבע חג'יר 0:2, מנשיה צימקה אך לא הצליחה להשוות.

סיום: מ.ס. דבוריה-מכבי נצרת עילית 0:1 (0:1)

חוסר המזל ממשיך לפקוד את נצרת עילית. נגיעת יד בדקה ה-28 שח שחקנה ברחבה הביאה לכדור 11 אותו הפך בילאל חביבאללה לשער ניצחון. נצרת עילית אמנם לחצה במחצית השנייה אך ללא הצלחה.

סיום: מכבי עין מאהל-הפועל בני נצרת 0:1 (0:0)

עין מאהל שאיבדה 3 נקודות לאחר שהורשעה בבית הדין בשיתוף שחקנים שלא כדין במשחק עם בני חג'אג'רה נלחצה לשערה לכל אורך המשחק אך בסופו של דבר הצליחה עם המון מזל לנצח משער עצמי של מוחמד ג'מאל בדקה ה-80.

סיום: בית"ר עפולה-הפועל בני חג'אג'רה 0:5 (0:3)

לאחר שה-0:7 מהשבת שעברה נלקח ממנה הסתפקה עפולה רק ב-0:5. ערן גורי, יאיר כהן, ניר אדרי, אליקו גנון וישראל ליזמי כבשו את השערים. במהלך המשחק פסל השופט עוד שני שערים שאם היו מאושרים היו סוגרים את המעגל..

 

ליגה ג' שרון

סיום: ניבראס כפר קאסם-הפועל כפר ברא 2:0 (1:0)

וואדיע עאסי וסאמר עאסי כבשו לכפר ברא בדרבי הקטן.

 

 

 

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
הרצליה אם תהיו בפיגור תנתקו את החשמל
(יש היום משחק בערב: 12:14 19-12-2009)
כמו שעשו הפועל "חרירי קראצ'ה" חדרה. אבל זה לא יעזור להם יש בית דין עליון השבוע והצדק ייצא לאור.ושיטות המאפייה שלכם לא יעבדו
2
1 כנס
(השקמה בוכים1: 12:43 19-12-2009)
עכשיו תצא ולך תחפש מי ינענע
3
מעתיקים ממכם גם היום
(משה: 14:10 19-12-2009)
בושה וחרפה אבל תמשיכו לעשות מלאכת קודש ותודה אוהד רמלה
4
נפלא יישר כח
(עוזי: 14:55 19-12-2009)
תענוג לעקוב
5
ל - 2 כנס
(הפועל חדרה: 14:55 19-12-2009)
ראיתם שאתם פיגור 3-0 בבית אז ניתקתם את החשמל. אם אתם גברים קבלו את ההפסד בכבוד ובלי קומבינות אבל אתם לא אז מחפשים כל מיני סיבות איך לא להפסיד. לא צפיתי ממכם ליותר מזה כי זה מה שאתם . ככה נראית הקבוצה המהוללת של חרירי קראג'ה בע"מ. ואתה מספר 2 חלק מהם.
6
5 כנס
(השקמה נקבות: 17:07 19-12-2009)
גברים זה מי שחותם על הסכם ויודע לעמוד בהסכם חוץ מזה למה שנקבל את ההפסד אם בית הדין קבע שלא הפסדנו חוץ מזה במשחק החוזר השופט לא יהיה מחבל כמוך חוץ מזה לך תעשה לי קפה 2 סוכר מהר יאללה דיו
7
חותמים ואז מתבכיינים! בושה!
8
ארמה אתה בזיון לא יודע לנהל משח
(יור חוג האוהדים האמיתי: 18:03 19-12-2009)
9
למספר 7
(יאללה השקמה: 18:45 19-12-2009)
ניפגש אחרי הדיון בעליון. שיהיה לך שבוע טוב
10
מספר 9 אין לי בעיה
(99: 19:30 19-12-2009)
או שיבטלו את ההחלטה. אם לא אז נפגש במשחק החוזר. שבוע טוב גם לך.
11
הביזיון הגדול
(יניב: 19:40 19-12-2009)
טבריה .הוכחתם לנו עד כמה אתם אפסים תיתביישו לכם אין לכם טיפת כבוד ביזיתם אתכם ואת העיר טבריה בתור מחאה אני ממליץ לאוהדים לא לבוא יותר כי אין בשביל מה לבוא
12
טבריה פרשה,מהמשחק הקודם בדקה ה-35
(אוהד טבריה: 22:17 19-12-2009)
בדקה זו,ספק הכשיל בכוונה וספק ללא בכוונה! את שחקן א.א.פאחם והורחק,וכך סתם את הגולל על העליה,אז המאמן לא אשם שמפסידים!איך ננצח בלי שוער בשער,מה שכן מרגיז שהיום נתנו מתנת פרידה לכפרי אזולאי שעזב את טבריה וחזר לעפולה! בדמות הפסד "מכוון" ו-3 נקודות.
13
מאיר לך הביתה יעגלון כנס
(יגאל: 10:46 20-12-2009)
יחתיכת דחליל לא יודע לנהל משחק קח את כל הרכש ולכו לאמן ולשחק בערערה או במוסמוס
14
אהלי
(שייע: 11:22 20-12-2009)
האם לדעתכם יש סיכוי שמכבי יתאמצו נגד אהלי?למינ שלא יודע ,עירוני קלקל את העלייה למכבי לפני שנתיים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?