סיכום משחקי יום שישי

כמו תמיד, עוד יום שישי עמוס בשערים, הרחקות אך בעיקר בדרמות. עירוני חדרה ממשיכה ללכת מדחי אל דחי כשנוצחה 2:1 בנחלת יהודה. הדרבי בא.א. פאחם של עירוני שהביסה 0:3 את מכבי עם בכורה חלומית לזילקה ודרמה גדולה באזור שפיגרה 3:0 וניצחה בסיום 3:4. בית"ר עזרא הצנועה גברה 0:1 על רו"ח ת"א ואילו אולגה וקטמון המשיכו לנצח

מה נאמר ומה נוסיף? הליגות הנמוכות ממשיכות לשבור שיאים. בליגה א' דרום הפסד נוסף לחדרה, הרצליה ראשונה, צפרירים חגגה על חשבונה של בית"ר כפ"ס. בליגה ב' הפכה אזור פיגור של 3:0 (!!) במחצית מול בני יפו ל-3:4 גדול. מכבי יפו עשתה את שלה עם ניצחון קשה, 1:2 בבית על השרון נתניה.

האורתודוכסים לוד ללא 4 משחקניה שהורחקו נגד רהט דרסה 1:4 את הקבוצה החמה של שיכון המזרח, צעירי רהט סוף סוף ניצחה ואילו אילת הפכה פיגור לניצחון 1:4 על הפועל רהט.שלושה איקסים בצפון א' ותיקו בדקה ה-90 של מסילות סגרו את יום שישי.

בליגה ג' חוללה בית"ר עזרא את ההפתעה הגדולה ביותר כשגברה 0:1 על רו"ח ת"א. אולגה לא התקשתה לדרוס 0:6 את בני זמר וכך גם קטמון שהביסה 0:4 את חבל מודיעין.

אם הסיבוב הראשון הולך ונגמר בצורה כזו,  YYY איזה סיבוב שני הולך להיות לנו!!!.  

 

ליגה א' דרום:
סיום: השקמה רמת חן-הפועל ערד: 0:0

חצי השעה הראשונה התאפיינה בשליטה של השקמה שהתקשתה לפרוץ את ההגנה של ערד שהגיעה במטרה להתגונן.

עד למחצית המשיכה להחמיץ. בדקה ה-44 הגיע השקמה להזדמנות הכי טובה. רז אבידן שלח כדור רוחב ואיציק בוחבוט שלח את הכדור אל מעל השער.

גם במחצית השנייה הרמת גנים לא הצליחו לפרוץ את הבונקר של ערד וסיימו בתיקו מפתיע שהרחיק אותם עוד מהצמרת.
סיום: הפועל הרצליה-מכבי קריית גת: 1:3 (0:2) 

יניב דוד בדקה ה - 3' , ועומר פרץ בדקה ה - 8' מעלים את הרצליה ליתרון מוקדם במשחק הצמרת .

עוז אחדות עושה את השלישי של הרצליה.

נתי בן אבו כובש בדקה ה90 את השער לזכות קרית גת.
סיום: מכבי יבנה-עירוני נתיבות: 1:2 (0:0)

המחצית הראשונה שהייתה חלשה הסתיימה ללא שערים. את השנייה פתחו המקומיים בסערה. יוסי ברנו קבע 0:1 למקומיים בדקה ה-48, נתיבות ניסתה להשוות אולם ספגה את השני מרגליו של אורי קרגולה.

לקראת סיום נסוגו היבנאים לאחור עובדה אותה ניצל אייק פרץ כדי לצמק בדקה ה-86 אך לא יותר מכך.

סיום: מבשרת ציון-עירוני כפר יונה: 1:2 (0:0)

גם כאן המחצית הראשונה לא הייתה משהו שאפשר לספר אותו לחבר'ה. אך את השנייה פתחו חניכיו של מורדי ועקנין בסערה כשתוך 3 דקות העלה אותם אורי וורנר ליתרון בן שני שערים כשכבש בדקות 51 ו - 54.

כפר יונה התעוררה ובדקה 67 הצליחה גם לצמק כאשר שי כחלון בעט כדור שטוח לרשת של מבשרת. האורחים לחצו אך לא הצליחו להשיג את השוויון המיוחל.
סיום: צפרירים חולון-בית"ר כפר סבא: 2:4 (1:2)

אחד המשחקים היותר טובים שנראו העונה בליגה א'. צפרירים חולון שטפה את המגרש אולם דווקא האורחים עלו ליתרון בדקה ה-14 כשרפי בלו קיבל כדור באגף ימין של התקפת כפ"ס, השתלט עליו באלגנטיות ובין 2 מגיני חולון בעט שטוח והכניע את עדי בויטר שחלם.

דקותיים לאחר מכן , הגביה טל גבריאל רוחב לרחבת כפ"ס וחן גבריאל התבלבל, בעט לשערו והשווה את התוצאה.

בדקה ה-29 השתלט ארז ללוז כדור בצד שמאל של הגנת כפ"ס , היתל במגן ובעט לפינה הנגדית של השוער, חיים קאופמן. עד למחצית יכלה צפרירים להגדיל את התוצאה אך גם ללוז וגם פליקר החטיאו מקרוב.

אגב, במהלך המחצית טען אחד מאוהדי חולון כי אביו של רפי בלו תקף אותו. מגרש הוזמנה המשטרה שעצרה את בלו.

את המחצית השניה הפתחו המארחים בסערה ו-2 דקות מפתיחתה העביר נוי ויצמן מעביר כדור מצד שמאל לתוך רחבת כפ"ס , וללוז מול השער הריק בעט חזק פנימה, 1:3.

בדקה ה-52 הוכרע מעשית המשחק. במהלך התקפה של חולון, אותת לפתע הקוון לשופט ליאור אסולין על שארה תפיסה ברחבה של גיא שוסט ולאחר התייעצות קצרה הורה אסולין על הנקודה הלבנה. במגרש פרצה מהומה כששחקני כפ"ס ניסו לשנות את רוע הגזירה. בסופו של דבר היה זה יוסי פליקר שבעט וקבע 1:4 מוחץ לחולון.

כפ"ס לא הרימה ידיים ו-10 דקות לאחר מכן קיבל קובי דומר כדור ברחבה, ניצל תרדמה של הגנת חולון ובעט פנימה.

צפרירים שחששה משער נוסף התעוררה והחלה לתקוף ולא הייתה רחוקה גם מהחמישי כשבדקת הסיום קיבל ללוז כדור שהוא חופשי מול קאופמן אך השוער חילץ ברגלו. בסיום באו אנשי כפ"ס בטענות קשות לקוון.
סיום: הפועל נחלת יהודה-הפועל חדרה: 1:2 (1:1)

בדקה ה-19 הכל נראה ורוד עבורה של חדרה כשאיציק זעפרני שיחרר פצצה לחיבורים מ -16 מטר , צחי שרון שוער נחלת לא זז, 0:1 לאורחים שנראו בדרך להתאוששות. אולם חניכיו של משה טליאס חשבו אחרת .

בדקה ה-42 קיבל ציון עזרא כדור גובה לתוך רחבת חדרה ובועט מהאוויר, פנימה 1:1 במחצית.

בדקה ה-65 חל המפנה במשחק כשכובש השער החדרתי, איציק זעפרני ראה את הכרטיס האדום. נחלת ניצלה את יתרונה המספרי בדקה ה-82 כשמורדי פינטו כבש וקבע את תוצאת הסיום, 1:2 לנחלת יהודה שרשמה ניצחון חמישי ברציפות 

צחי תייר מאמן חדרה בסיום לכתבנו בועז רביד : " בסך הכל לא שיחקנו טוב היום , אבל הליגה עוד ארוכה , נקווה לשפר בהמשך "

משה טליאס מאמן נחלת : " ניצחון טוב , אבל אנחנו לא יוצאים מגדרנו , פנינו הם לא לצמרת , אלא למרכז טבלה , אני גאה בבחורים שלי שנלחמו בשיניים , והצליחו להביא לנו 5 ניצחונות ברציפות ".
סיום: הפועל כפר שלם-בני טייבה: 0-0

משחק חלש של שתי הקבוצות שלא הניב שערים וסיבך את טייבה יותר בתחתית.

 

ליגה א' צפון:
סיום: מכבי צור שלום-הפועל עפולה: 0:2 (0:0)

המחצית הראשונה של המשחק הייתה חלשה והסתיימה ללא שערים. בשנייה נראה שיפור קל במשחקה של עפולה אולם צור שלום ניצלה את תנאי המגרש הגרועים כדי לכבוש מרגליו של אדם וייר בדקה ה-65,. עפולה ניסתה לחזור למשחק אולם מתפרצת של צור שלוםאותה סיים וייר בדקה ה-81 חרצה את גורלו של המשחק.
סיום: עירוני קריית אתא-הפועל כפר קנא: 1:1 (0:1)

קרית אתא קיוותה לשבור את רצף המשחק ללא ניצחון כשיוחאי כהן העלה אותה ליתרון בדקה ה-30 אולם רבע שעה בתוך המחצית השנייה השווה בלם כפר קנא, נאסים טאהר וקבע את חלוקת הנקודות.

סיום: בני טמרה-עירוני טירת הכרמל: 0:0

טירה מתחילה לגלות סימני התאוששות כשהצליחה לכפות תיקו ללא שערים בחוץ על בני טמרה.
סיום: עירוני טבריה-מכבי כפר קרע: 4:2 (2:2)

מצבה של טבריה הולך ומחמיר. כפר קרע הוליכה 0:1 משער של עמאר כבהא כבר בדקה ה-1 אולם מאהר ג'ברין השווה בדקה ה-10. בדקה ה-28 הוכשל שלום עקיבא ברחבה ובעט את הפנדל בעצמו בכדי להשלים את המהפך. כפר קרע לא ויתרה והצליחה להשוות בדקה ה-30 מפנדל מוצלח של עלא רביע שגם הוא הוכשל ברחבה.

את המחצית השנייה פתחו האורחים בסערה ובדקה ה-58 היה זה מוחמד שרבוש שהחזיר להם את היתרון. טבריה עוד ניסתה לעשות משהו אולם בדקה ה-82 נסתם הגולל על סיכוייה.

אחמד אבולפול הוכשל ברחבה ואת הפנדל הפך עלא רביע לשער הרביעי. לאחר מכן הורחק אור שמילוביץ' המקומי ואת המכות של טבריה חתם אלירן עקיבא שגם הוא ראה את הכרטיס האדום.
סיום: מכבי כפר קנא-אסי גלבוע: 1:0 (0:0)

שער של אפי סבג בדקה 60 הכריע את המשחק. לאחר דקתיים נורה כפר קנא ב-10 שחקנים לאחר שנור עודה הורחק בשל פגיעה בשחקן יריב.  סבג בעצמו הורחק לאחר שספג צהוב שני אולם כפר קנא לא הצליחה להשוות וראתה את הצמרת בורחת.
סיום: מכבי אום אל פאחם-עירוני אום אל פאחם: 3:0 (1:0)

לעיני יותר מ-3,000 צופים הפגין אורן זילקה הרכש החדש מצור שלום בכורה חלומית כשכבש את כל שלושת השערים בדקות 20, 67 ו-75.

 

ליגה ב דרום א':
סיום: בית"ר פ"ת-בית"ר רמת גן: 1:0 (0:0)

דודי בכר כבש את שער הנצחון לזכות בית"ר רמת גן בדקה ה-70 ונתן לרמת גנים הרבה רוח גבית בדרך לפלייאוף העליון.

סיום: בקעת הירדן-עוצמה חולון: 0:0
בקצב הזה הבקעה חייבת להתחזק בחלוץ אחרת תמצא עצמה מהר מאד מסובכת בתחתית. דווקא עוצמה הייתה מעט טובה יותר ויכלה להכריע את המשחק בסיום אך הסתפקה ב-0:0 מאכזב.

סיום: הפועל קריית אונו-מ.כ אור יהודה: 0:2 (0:0)
משחק לא גדול של קרית אונו שהספיק לה מול אור יהודה המתדרדרת. צח זוהר כבש את הראשון בדקה ה-55. רבע שעה לסיום הבטיח אוהד כהן את הניצחון המקומי.

סיום: הפועל אזור-בני יפו: 3:4 (3:0)
WOW אחד גדול זה מה שאפשר לומר על המשחק באזור. 10 דקות חלומיות במחצית הראשונה של בני יפו שכבשה משערים של מוחמד סקחפי (22), אחמד כחיל (29) ועיסא ערכאן (32) הוליכו אותה ליתרון מדהים של 0:3.

את המחצית השנייה פתחה אזור בסערה כשיפו באופן טבעי נסוגה לאחור. שירן ועקנין צימק ל-3:1 מה שהפיח בחבריו רוח גבית. אורן סממה קבע 3:2 בדקה ה-73 וחמש דקות לסיום היה זה ועקנין שהשלים את הבליץ של אזור.

תיקו שלא היה אפילו בחלומות הכי ורודים של אנשי יפו נראה באותם רגעים טוב מתמיד אולם סממה חשב אחרת ובדקה ה-87 היה זה שכבש את שער הניצחון והחזיר את הנשימה לאפיהם של אוהדי אזור. 

סיום: הפועל פרדסייה-מחנה יהודה: 2:0 (0:0)
משחק לא גדול בלשון המעטה הספיק למחנה כדי להשיג עוד שלוש נקודות בדרך לבריחה מהתחתית. מור זאבי שהגיע רק השבוע לקבוצה כבש את הראשון בדקה ה-48. יוחנן שמריהו הבטיח את הניצחון בדקה ה-88. 

סיום: מכבי יפו-השרון נתניה: 1:2 (0:0)

מחצית לא טובה של מכבי יפו למרות ששלטה במגרש. בדקה ה-33 הדביק אורן יחזקאל כדור לקורה ובדקה ה-40 היה זה דודי ביטרן שהחמיץ מול שער ריק.

את השנייה פתחה המוליכה בסערה וכבר בדקה ה-46 עלתה ליתרון משער של דודי ביטון שבעט בסיבוב מקצה הרבה לפינה הגבוהה. בדקה ה-52 הכפילו היפואים את התוצאה כשדודי ביטרן שלח את ביטון וזה מקרוב הרשית.

השרון לא נשברה ובדקה ה-80 חזרה למשחק כשוילי כחלון השחיל כדור בין רגליו של גבי בורשטיין. למרות השער המצמק היו היפואים קרובים יותר לשלישי מאשר השרון לשוויון. 
סיום: אורתודוכסים יפו-מ.ס כפר קאסם: 1:1 (0:0)

לאחר מחצית ראשונה מאופסת העלה רמי אשקר את המארחים ליתרון. יוגב צמח השווה וכפר קאסם ראתה את המקום השלישי ממשיך לברוח ממנה.

 

ליגה ב דרום ב':
סיום: בית"ר גבעת זאב-מ.ס קריית גת: 1:2 (1:1)
גבעת זאב ממשיכה לברוח מהאזור המסוכן. כבר בדקה ה-12 עלו המקומיים ליתרון לאחר שיואש אבידן הוכשל ברחבה ואת הפנדל הפך עמי ועקנין לשער. קרית גת שנותרה ב-10 שחקנים לאחר שליאור ז'נו קילל את יאיר אסייג, מאמן גבעת זאב והורחק הצליחה להשוות מפנדל משלה מרגליו של מושיקו בן סעדון בדקה ה-33.

המחצית השנייה הייתה שקולה אולם שתי דקות לסיום היה זה איציק תמר שכבש את שער השוויון לזכותה של גבעת זאב. 

סיום: הפועל מרחבים-בית"ר מעלה אדומים: 2:1 (2:0)

מחצית ראשונה טובה של מעלה אדומים הספיקה לה כדי לנצח את המשחק. איתמר יחיא ושרון סבג כבשו לאורחים. במחצית השנייה נותרו שתי הקבוצות ב-10 שחקנים כשסבג היה זה שהורחק משורות מעלה אדומים. לקראת הסיום זכו המקומיים בפנדל מפוקפק אותו ניצל רמי ג'ורנו כדי לצמק.
סיום:  מכבי באר יעקב-מכבי שעריים : 1:1 (1:0)

משה לאמה העלה את שערים ליתרון בדקה ה-40 ליתרון במשחק החוץ חשוב אולם 4 דקות לסיום השווה רפי רומנו וקבע את חלוקת הנקודות.
סיום: אורתודוכסים לוד-שיכון המזרח: 1:4 (1:2)
לאחר ש-4 משחקניה הורחקו בשבוע שעבר והיא הובסה 6:0 אף אחד לא ציפה שלוד תתאושש דווקא על חשבונה של שיכון המזרח הלוהטת אולם שחקניו של פיני עייש חשבו קצת אחרת.

מקסים שנקמן בצמד מהיר קבע 0:2 ללוד. משה כהן צימק עוד לפני המחצית. במחצית השנייה ניסתה השיכון לחזור אולם שער נגיחה של ערן חדד ושער נוסף של רונן בן אוליאל סגרו עניין ולוד חזרה למאבק הפלייאוף העליון.

סיום: מ.ס באר שבע-מכבי שדרות: 0:1 (0:0)
שער של אלי דבש רבע שעה לסיום השאיר את מכבי ב"ש בתמונת הפלייאוף העליון והשקיע את שדרות ומאמן החירום שלה, פאבל ברזין בתחתית.

סיום: צעירי רהט-מ.ס דימונה: 0:2 (0:1)
שמעון סיבוני העלה את רהט ליתרון על סף המחצית כי זה מה שהקבוצה אוהבת. בדקה ה-58 נותרה דימונה ב-10 שחקנים לאחר שאלעד אלקרט ראה את האדום על דיבורים מיותרים. שש דקות מאוחר יותר הבטיח סלמן אלהוזייל את הניצחון המקומי שהשאיר את רבט במקום השני.

סיום: עירוני רמלה-טירת שלום: 0:4 (0:3)
אוהד רון ממשיך להפגיז כשהפעם הספיקה לו מחצית אחת בלבד כדי לכבוש שלושער. אדיר אלוק סגר עניין במחצית השנייה והשאיר את רמלה מקום השלישי.

סיום: בני אילת-הפועל רהט: 1:4 (1:2)

רהט הפתיעה אפילו את עצמה כשעלתה ליתרון משער של מג'ד אלקסאסי בדקה ה-10. אילת לא נבהלה והשוותה בדקה ה-30 מרגליו של עידו אליהו. על סף המחצית היה זה אבי מלכה שהשלים את המהפך.

במחצית השניה לא התקשתה אילת לגמור את המשחק. אדר זינו קבע 1:3 בדקה ה-55 ואת התוצאה חתם שלומי דהן בדקה ה-85.

   

ליגה ב צפון א':
סיום: מכבי עכו-צעירי ביר מכסור: 2:2 (0:2)

יתרון 0:2 במחצית משערים של שרון עזריאל ופלה עמארה לא הספיק לעכואים שספגו צמד במחצית השנייה מרגליו של אחמד גדיר כשהשוויון היה עמוק בתוספת הזמן.
סיום: בית"ר חיפה-הפועל כאוכב: 1:1 (1:0)

בית"ר חיפה הייתה מעט טובה אך ספגה במחצית הראשונה לאחר שעאמר עוואלי ניצל טעות של מאור גולן וכבש מקרוב. בתחילת המחצית השניה שלח שלומי ביטון את עידן אליאס, זה עבר 3 שחקנים ומ-16 מטר בעט שטוח לפינה.

עד לסיום היו לחיפה מספר הזדמנויות להכריע את המשחק אך ללא הצלחה.
סיום:  הפועל כפר סמיע-הפועל נהריה: 0:0

משחק מתוח ועצבני שהשפיע על רמתן של שתי הקבוצות שהיא גם כך לא גבוהה במיוחד.. 

 

ליגה ב צפון ב':
סיום: מכבי אור עקיבא-הפועל רמות מנשה: 0:1 (0:1)

שער עצמי דווקא של החלוץ, שגיא חייט בדקה ה-3 שדחק כדור קרן של ניר ואנה הכריע את ההתמודדות.
סיום: הפועל מגדל העמק-הפועל עוספיה: 0:0
משחק חלש של שתי הקבוצות שלא הניב שערים.

סיום: הפועל מסילות בית שאן-בני מוסמוס: 2:2 (0:1)

שגיב לוזון העלה את מסילות ליתרון כשארחיו הורחק מוחמד אגבריה האורח לאחר שספג כרטיס צהוב ואמר לשופט "כל הכבוד". דווקא עם 10 שחקנים הצליחה מוסמוס לעשות מהפך במחצית השנייה משערים של באסם מחמיד ובאסם אגברייה בדקה ה-88 אולם בתוספת הזמן היה זה שגיב לוזון שהשווה.

 

ליגה ג' תל אביב:
סיום: מ.כ בינלאומי ת"א-הפועל כפר קאסם: 7:1 (2:1)

ניצחון קליל לכפר קאסם שהובטח במחצית השנייה. אדם סרסור וטהא עבאס כבשו לזכותה במחצית הראשונה. בינלאומי עוד צימקה אולם המחצית השנייה הייתה חגיגה של כפר קאסם שבלמה, לוטפי סרסור בן ה-43 הרשית פעמיים, עיסא מועד, נביל סרסור, ואנאס עאמר סגרו עניין.
סיום: אליצור יפו-נווה גולן: 2:0 (1:0)

ניצחון של התאוששות לנווה גולן. על סף המחצית נגע שחקן של אליצור יפו בכדור בידו ברחבה ואת הפנדל הפך איתן קורן לשער ניצחון. במחצית השנייה הבטיח רוברט בישוטי את 3 הנקודות לנווה גולן.
סיום: בית"ר אורנית-ברית ספורט מעוף: 1:3 (1:0)

ספורט מעוף המשיכה ביכולת הטובה אם כי הפעם זה הספיק לה למחצית אחת בלבד. אלי לימורי, הבלם שהגיע מהפועל אורנית העלה אותה ליתרון עוד במחצית הראשונה. השער החזיק עד לדקה ה-65 אז הצליחה אורנית להשוות ובסופו של דבר גם לנצח את המשחק. 
סיום: הפועל ג'לג'וליה-הפועל אורנית: 1:0 (1:0)

אורנית ממשיכה לירוק דם בניסיון החזרה לליגה ב'. שלומי כהן אמנם כבש בדקה ה-37 אולם ג'לג'וליה לחצה במטרה להשוות גם כשנותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-70. בסיום עזבו שחקני אורנית את המשחק בחסות המשטרה לאחר שכמה אוהדי ג'לג'וליה איימו שיפגעו בהם.
סיום:  הפועל קריית שלום-מ.כ מחניים: 2:1 (1:0)

יוסי קדם העלה את מחניים ליתרון במחצית. יוסי קדם שעלה כמחליף ביסס את היתרו במחצית השנייה. קרית שלום הצליחה רק לצמק.
סיום: בית"ר עזרא-מ.ס רואי חשבון: 0:1 (0:1)

לא נשאר אלא להוריד את הכובע בפניהם של שחקני בית"ר עזרא. שער של מי אם לא יניב אבדר בדקה ה-7 הכריע את גורלו של המשחק. גם לאחר השער לא נסוגו המארחים ועל המגרש התפתח משחק מעניין בסופו חגגה בית"ר עזרא ניצחון יוקרתי.

 

ליגה ג' שרון:
סיום: נס טוברוק-מ.ס תל מונד: 6:2 (3:1)

רון כהן, אורן פליישמן וג'ורג' וולסן הוליכו את תל מונד ליתרון קליל של 0:3 לפני שטוברוק צימקה עד למחצית משער של יוסי בן טבו. אורן דוחן קבע 1:4, וולסן כבש את החמישי, טוברוק עוד חזרה ל-5:2 משער של ציון זוארץ אך וולסן השלים שלושער פרטי וחתם את התוצאה. 
סיום: עלייה כפר סבא-בני רעננה: 3:2 (2:0)

שערים של מקס אוטמזגין שהגיע השבוע מבית"ר כפ"ס ושל אלי שפיאן הוליכו את רעננה ליתרון מבטיח של 0:2 מחצית. עלייה צימקה במחצית השנייה אך אלי צורף החזיר את יתרון שני השערים לרעננה. שער מצמק נוסף של כפ"ס עשה את המשחק מותח אך לא יותר מזה.    

בוטל: הפועל הוד השרון-מ.ס. בני טירה

למי שלא זוכר על הקבוצה הוטל בשבוע שעבר עונש של הפסקת פעילות בגין אי תשלום פסק בורר. בטירה לא הצליחו לגייס את הכסף והקבוצה הודיעה ביום רביעי על התפרקותה. כל תוצאותיה יבוטלו בהתאם.

 

ליגה ג' מרכז:
סיום: מ.ס ראשל"צ-דינמו חולון: 2:1 (1:0)

דינמו שלא שיחקה במחזור הקודם בשל העובדה שלא הזמינה מגרש השיגה ניצחון על הלפני אחרונה. כל שלושת השערים נכבשו ע"י שחקני דינמו. דוד קרוגלנסקי העלה את דינמו ליתרון בדקה ה-20 אך היה זה שהשווה בשער עצמי עשר דקות במחצית השנייה. בדקה ה-76 העניק אמיל אלייב את הניצחון לחולונים.
סיום: הפועל רמלה-א.ס חולון: 12:0 (3:0)
חגיגה של חניכיו של דדה אלגרבלי. אביטל פרדוני חגג עם חמישייה פרטית, אנדריי דרמנסקי כבש שלושער, חיים ברמי הוסיף עוד צמד וכך גם קובי סוויסה.

סיום: מכבי רחובות-בני יצ'אלאל: 5:1 (0:1)

הדרבי שהיה גם קרב הצמרת בין השנייה לשלישית אך על המגרש זה לא היה ממש כוחות. דודו אלקסלי אמנם הוליך את המכבים ליתרון במחצית אולם בשנייה התעוררה יצ'אלאל והגיבה עם צמד של דוד טסמה ושערים של אילן טפרה, חזקי טייה, ואורי פיסהא.
סיום: מכבי אור יהודה-הפועל מצליח: 1:1 (0:1)
אור יהודה הוליכה במחצית למרות שליטה של מצליח. בשנייה הדביק אסף כהן כדור חופשי למשקוף וחברו לקבוצה, יוסי אלוק החטיא פנדל (פעם שנייה ברציפות. בסופו של דבר היה זה כהן שבישל לרוי אג'ג' את שער השוויון.

סיום:  עירוני בית דגן-אליצור יהוד: 0:4 (0:3)

ניצחון קליל לבית דגן שהכריע את המשחק במחצית הראשונה בה כבשו אילן כהן (2) ורון נחמן. ישי ונטורה סגר עניין במחצית השניה.
סיום: בני שפי יהוד-בית"ר יפו: 3:6 (0:4)

ניצחון קליל לבני שפי שממשיכה להוליך את הטבלה. ואדים שמיאלוב, אלעד בלי, אמיר תושבה ודן ברוקלין כבשו במחצית הראשונה. רועי סמימי קבע 0:5, יפו צימקה ל-5:3 ואת השישי לשפי כבש שי חן.  

 

ליגה ג' שומרון:
סיום: בית"ר חדרה-מכבי פרדיס: 4:1 (2:1)

ניצחון קליל לפרדיס לה כבשו מחמוד דהוד ועבד בריה צמד כ"א.
סיום:  ספרטק חיפה-מכבי נווה שאנן: 1:5 (1:1)

נווה שאנן הוליכה משער של אורי אבוטבול אך ממש עם השריקה למחצית השווה גרישה סימושקין. המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של ספרטק. סימושקין קבע 1:2, רמז רבזשוילי העלה ל-1:3 ואת החמישייה חתמו מורן גרינברג וסימושקין שסגר שלושער פרטי.
סיום: מכבי ג'סר א זרקה-מכבי ברקאי: 2:1 (1:0)

גלעד תובל במחצית הראשונה ודוד קובץ העלו את ברקאי ל-0:2. ג'סר צימקה לקראת הסיום מהנקודה הלבנה.
סיום: מ.ס גבעת אולגה-הפועל בני זמר: 0:6 (0:3)

אולגה ממשיכה לדהור לעבר ליגה ב'. שלו י סיבוני ואילל עמר כבשו צמדים, חן וטורי ואבירן אביטן השלימו את השישייה.

 

ליגה ג' דרום:
סיום: הפועל קטמון-מ.ס חבל מודיעין: 0:4 (0:1)
בקטמון מאד חששו מהמשחק והתקשו במחצית הראשונה שהסתיימה רק ב-0:1 קטן מרגליו של שקד בוהרון. בשנייה הוסיף כפיר מלול צמד ואת הרביעי כבש לירן זוזוט.

סיום: עירוני בית שמש-בית"ר אשקלון: 1:0 (0:0)

שער של אסי כהן בדקה ה-70 הכריע את ההתמודדות וחיסל ככל הנראה את סיכוייה של בית שמש לאיים על ההגמוניה של קטמון.
סיום: הפועל תל שבע-צעירי אלהוזייל: 2:1 (0:1)

מוסא אלעאסם הוליך את המקומיים ליתרון שהחזיק עד לדקה ה-60 אז השווה אחמד אלהוזייל. בדקה ה-82 הכריע מוחמד אלקארנווי את המשחק לטובתה של אלהוזייל.

בוטל: עירוני מודיעין-בית צפפא

ביום חמישי הודיעה הקבוצה של עלי עותמן להתאחדות כי היא מפסיקה את פעילותה ולא תופיע למשחק החוץ במודיעין. מכיוון שמי שיכול להפסיק פעילות של קבוצה הוא רק בית הדין תועמד בהתאם הקבוצה לדין משמעתי ביום רביעי.

כל תוצאותיה צפויות להתבטל.

 

 

ליגה ג' יזרעאל:
סיום: בני חג'אג'רה-הפועל בני נצרת: 6:0 (3:0)

יוסף קאסם חגג על שלושער פרטי, באסל סולימן, נור עבוד וחאלד חטיב הוסיפו עוד שלוש. 

 

אנחנו מזכירים כי יש ללחוץ על מקש F5 על מנת לרענן את התוצאות .


 

האם אופיר חלוואני וכפר יונה יחזרו עם נצחון ממבשרת ציון?.(צילום:לירן דורף)

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאללה נווה גולן -מ-ל-ח-מ-ה- !
(נווה גולני !: 10:19 01-01-2010)
אשר בן דוד יבוגד !
3
לכתב/צלם לירן דורף ,כתבה יפה בזמן מעריב!
(אוהד טבריה מהמרכז: 12:07 01-01-2010)
כל הכבוד לך,ולצוות. המשיכו כך אנו גאים בכם.
4
יאללה מכבי קרית גת
(צהוב עולה: 12:21 01-01-2010)
5
קרית גת מלחמה!!!
(קרית גת: 12:21 01-01-2010)
6
קרית גת גונבי נקודות
(אמזלג: 12:37 01-01-2010)
הקבוצה החלשה ביותר בליגה ממשיכה לגנוב נקודות עד מתי ישחק לכם המזל הגיע זמן שתקבלו בראש!!!
7
לאמזלג
(ultra: 13:21 01-01-2010)
מתי בדיוק גנבנו נקודות???? ואת מי אתה אוהד יא חמוד
8
ביי ביי השקמה
(התרנגול מחדרה: 14:08 01-01-2010)
שמוליק חיון - אנחנו כבר ב 4 הפרש, הקטר החדרתי לא עוצר!!!
9
אתם רושמים מהלכים של שערים
(דאבל פס: 14:22 01-01-2010)
10
אתם רושמים
(לדאבל פס: 14:23 01-01-2010)
מהלכים של שערים אבל לא מעדכנים בתוצאה ככה שזה לא ברור שהיה שער לזכות קבוצה מסוימת
11
יאללה חדרה לא רוצים תיקו!!
(פרנקו: 14:24 01-01-2010)
חוזרים רק עם נצחוןןןן עוד שבוע בפסגה!
12
כמה קביליו
(היידה יפו: 14:57 01-01-2010)
13
קטמון הביסה את מ.ס. מודיעין
(קטמוני: 15:09 01-01-2010)
ושוב נצחון רב שערים: 4:0 לעיני כ- 1000 אוהדים באצטדיון בגבעת רם בירושלים. הפועלך קטמון מוליכה את הליגה ב- 4 נקודות הפרש מהשניה - שגב שלום.
14
ואי באסה מקום שני
(חדרה בלב: 15:11 01-01-2010)
אנחנו מקום שני איזה מבאס זה
15
חדרה תלחמו כבר תלחמו
(חדרה תלחמו כבר תלחמו: 15:12 01-01-2010)
חדרה תלחמו כבר תלחמו
16
אלללה אולגה תותחייייםםםם!!!
(אללהה אולגההה: 15:14 01-01-2010)
17
קטמון - 4:0 על חבל מודיעין
(קיפוד: 15:16 01-01-2010)
מלול 2, בוהרון וזוזוט 1 כ"א.
18
בזיון מזה זה
(חדרתי בנשמה: 15:17 01-01-2010)
חדרה מזה זה מה אתם לא מתבישים מזה הבושה הזאת
19
אבל מה היה איתכם
(חדרה ילא נורא: 15:20 01-01-2010)
5 הפסדים ברצף עם אתם רואים שאתם הולכים להפסיד הבאתם גול תעשו בונקר
20
שו שו שולמית - יבנה ללאומית
(יבנאי: 15:32 01-01-2010)
21
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
(גדנעיייייי בדם: 15:50 01-01-2010)
כמה גלגוליה נגד אורנית ורואי חשבון נגד עזרא?
22
בני טבק תותח
23
ביתר עזרא
(משה: 16:36 01-01-2010)
מברוק ירון
24
חדרה מה היה איתכם
(מזה זה חדרה בושה: 16:36 01-01-2010)
חדרה מה היה איתכם אתם רוצים עוד כסף כניסה אלק שילמתי כסף למשחק בנחלת יהודה ומה בסוף הפסדנו ואללה יופי
25
לכל הקרית גתים !!
(!!!!: 16:40 01-01-2010)
קיבלתם קונצרט מההתקפה המהירה והקטלנית בליגה!!! יאללה הרצליה!! זה מה שקורה למי שמדבר הרבה לפני המשחק... שבת שלום
26
ניצחון בשבוע הבא ! .
(אחד שמופתע .קרייתי גתי .: 16:45 01-01-2010)
הרצליה הוכיחה שהיא קבוצה הכי רצינה בהליגה ( חוץ ממכבי קרית גת ) יותר מחדרה הלוזרית ומהשקמה החלשה . אבל אפשר להתואשש מהפסד וננצח את נחלת יהודה בניגוד לחדרה הלוזרית . יאללה ניצחון על נחלת יהודה בשבוע הבא . קריית גת להשילטון .
27
אשר ומאיר
(ערן סאייג: 16:51 01-01-2010)
מאיר אני מאוד מקווה שרואים אותך יום שני אבל לאיפה נעלמתה מדקה 80
28
להצדיע לקבוצה הלוחמת הזאת
(ביתר עזרא בנשמה: 16:54 01-01-2010)
פשייי ביתר עזרא אחת הקבוצות בליגה שיתביישו רו"ח כל המשחק בוכים לשופט עוד הוסיף 8 דק' תוספת זמן אין דברים כאלה גדנ"ע ואורנית תהנו מהתוצאה
29
לחקר את תוצאת המשחק בין בני יפו לאזור
(אבישי אוהד יפו מושבע: 16:54 01-01-2010)
חברה ישנה שמועה שהמשחק בין אזור לבני יפו מכור....אזור כמה שילמתם לא חבל לא יעזר לכם כלום יפו יעלו על המגרש ...
30
יהוד יכלו לתת 12 ליפו
(יהודניק: 16:56 01-01-2010)
היה כבר 4:0 מחצית ויכל להיות במחצית 6 אבל אז היה גם 5:0 ופתאום יפו חזרו ל-5:3 אחרי החמצות שלא להאמין פשוט להשאיר אותך עם פה פתוח אולי בגלל הזלזול טוב שבא השישי בחיי. איזה משקופים קורות החמצות שער ריק אין אין מילים הלם מוחלט מהפספוסים.
31
בוזגלו מאמן מס' 1
(אאלללהה אורנית: 17:12 01-01-2010)
עולים ליגה מה שלא יהיה!
32
יאלה קטמון
(אוהד קטמון: 17:16 01-01-2010)
כל הכבוד לביתר אשקלון שניצחו היום את בית שמש0:1 .מיספר שמונה ומיספר שבע אתם גדולים תודה רבה ..
33
ל 26
(כנס דחוף: 17:37 01-01-2010)
שיהיה לך בהצלחה עם הקבוצה שלך הרצינה !!
34
תודה לכל מכבי יבנה
(שי דהןן: 17:41 01-01-2010)
תודה רבה לכם השחקנים נתתם לנו האודים שבת רגועה ושקטה אורי קרגולה אתה החיים שלי תמשיך ככה לעולם ועד מכבי יבנה בטוב וברע ויאללה לאומית בדרך להמשיך ככה
35
אש בגבעה חום בלבבה אולגה אלופה
(מ.ס "עדי" גבעת אולגה.: 17:58 01-01-2010)
37
אפסים מה זה הבושות האלה
( הטרמפיסט: 18:03 01-01-2010)
משחק מתחת לכל ביקורת טבריה ביישתם אותנו אבי עמבר אל תעשה טובות לך לשחק בכפרים יעגלה יןתר נמוך מזה כבר אין לאן לרדת מאמן מאמן בובה של ההנהלה למה הוצאת את רועי והשארת את מוטי הרוח רפאים הזה משחק כמו מת כבר תקופה ארוכה שייתעוררו בהנהלה
38
יש לי שאלה ל33 . כאן נמצא מספר 26 .
(אחד שמופתע .קרייתי גתי .: 18:44 01-01-2010)
איזה קבוצה אתה אוהד בכלל . קריית גת הפסידה וזה נכון למרבה הצער . אבל קריית גת עוד תשוב ובסיבוב הבא הרצליה והשקמה יחטפו בהראש ממכבי . ונ.ב מכבי היא כן קבוצה רצינית ועובדה שמכבי עם התקציב הנמוך ביותר והיא בהצמרת . קריית גת תעלה ליגה עוד בהעונה הזאת !.
39
חייבים שינוי בחדרה
(התרנגול מחדרה: 18:59 01-01-2010)
וילנר, אוחיון,זעפרני ואטיאס בחוץ , שייע מאמן, חיזוק שי כחלון,דני אסולין,וקשר תותח במרכז, יהושע להתעורר!
40
אינטר באיטליה אולגה בישראל
(אינטר: 19:18 01-01-2010)
עור הצגה של אימפריה בבניה להתחיל להתכונן לשליחי האויבים מברקאי שבוע הבא לגבי חדרה נא לא להגיב ולא להתייחס הכל לטובתינו
41
עכשיו תאו יעגלות של ליגה ג
42
בני שפי!!!
(ליאב: 20:25 01-01-2010)
הפועל בני יהוד היא הקבוצה הכי טובה שהכרתי ואילן סמרה הוא הכוכב הבא ביהוד גם לפעמים צוע אבל מאמן טוב מאוד
43
ביתר יפו
(רוני אמורבן: 21:09 01-01-2010)
בני יהוד לפני שידעתם מזה כדורגל ביתר יפו היו משחקים בליגה השניה.
44
כל הכבוד
(רוני אמורבן: 21:13 01-01-2010)
כל הכבוד כתבה יפה תמישכו בפיעלות המבורכת
45
מספר 41 אולי תזדהה?גיבור גדול במילים
(מני-אולגה אימפריה: 21:15 01-01-2010)
הכאב של ההפסדים הורג אותכם אהההה....עלובי נפש.
46
k-45 eurtho kh mjh ,hhr
(41: 21:37 01-01-2010)
47
גלגוליה יותר טובים
(בני רעננה: 21:44 01-01-2010)
48
41-תאכל את הלב יאפס
(אשש בגיבעהה!: 21:52 01-01-2010)
49
ביזיון
(יניב: 22:19 01-01-2010)
לא נשמה לא יכולת טבריה משחקת כמו תרנגולת בושה וחרפה איך ששיחקתם היום בליגה למקומות עבודה משחקים יותר טוב .אנחנו האוהדים פראירים אם נבוא לעודד בעוד שבועיים ועוד בלי בושה 30 שקל כרטיס כניסה ההנהלה צריכה להיתבייש הם כולם הזויים
50
תנו שאפו גדול לנחלת יהודה
(נחלת יהודה: 22:32 01-01-2010)
תקשיבו טוב חדרה אתם יכולים רק לדבר ו אל המגרש אתם אפסים. ו קרית גת גם לכם נתן שלישייה אתם גם רק פקה פקה
51
קרית גת אתם פקה פקה
(אוהד נחלת מושבע: 22:34 01-01-2010)
בא תראו מה אתם שווים ותנו שאפו גדול לנחלת על 5 הנצחונות הרצופים
52
36 אתה הוא העיכסה
(אזורי: 22:46 01-01-2010)
אתה בטח יפואי מתוסכל שלא מסוגל לפרגן למהפך ענק שעשתה אזור. אנחנו נעלה על אפך ועל חמתך
53
לאבישי היפואי המתוסכל
(אזורי: 22:55 01-01-2010)
צריך לחקור את השופט משבוע שעבר על הפנדל שיפו קיבלה ושער בדקה96 בעברה גסה על השוער יוסי כהן ...ולהצדיע לשחקני אזור על המהפך האדיר...
54
ל-53
(אבישי אוהד יפו מושבע: 23:42 01-01-2010)
נתחיל מזה חמוד שאני ממש אבל ממש לא מתוסכל .... אלא מאושר מהמקום הראשון ומה-----פ ו ר עליכם ... תגיד אזורי לשמר לך הזמנה למשחק העליה שלנו בבלומפילד או שתישאר בבית ותאכל את הלב אה? מה אתה מעדיף?
55
ביתר עזרא
(אלמוני: 00:00 02-01-2010)
היתה קבוצה אחת על המגרש
56
ביתר עזרא
(יוסי: 00:05 02-01-2010)
איו כמו ביתר עזרא
57
אורי קרגולה אתה מלך
(אוהדי יבנה: 07:44 02-01-2010)
58
ל-41-אהה זה אתה האוהד היחיד של חדרה
(לה פמיליה: 13:07 02-01-2010)
חיחחחחחחחחחחחחח
59
למספר 7
(אמזלג: 13:34 02-01-2010)
אני אוהד ביתר כפר סבא בכל המשחקים שלכם וגם נגדנו לא מגיע לכם אפילו נקודה אחת כנראה שבלוף היתגלה אתמול ואתם הולכים לצלול עמוק
60
ליגה הזו משוגעת .
(אחד שמופתע .קרייתי גתי .: 17:22 02-01-2010)
ותזכרו את דבריי . ליגה א' דרום הולכת להיות עונת מפתיעה ומרגשת אבל מה שבטוח שקבוצות שחשבו שירדו ליגה בסוף הליגה לא ירדו ליגה ! . כמו להמשל מכבי קריית גת אמרו שהיא תרד ועובדה שמכבי נמצאת בהצמרת ונתיבות ויבנה בתחתית הליגה . קריית גת להשילטון .
61
לע
(יפו: 11:22 03-01-2010)
עובד פוטר קולומברה במקומו
62
לאמזלג
(דורון מ.קריית גת: 19:07 03-01-2010)
אנחנו בלוף? יליצן אנחנו נבוא אליכם וגם בכ"ס תקבלו מאיתנו בראש אני לא ישכח את הבונקר שעשיתם נגדנו בקריית גת בעונה שעברה. מה שמכבי קרית גת עשתה בכדורגל הישראלי בית"ר כ"ס או איך שלא קוראים לכם בחיים לא תעשו. תנקה את הפה שלך לפני שאתה מדבר עלינו!!!!!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?