‏עירוני פ"ת אלופת הטורניר הפתוח "US OPEN" בכדורגל חופים

ללאחר שסיקרנו במהלך הקיץ את טורניר כדורגל החופים בארצנו,התבשרנו שהיום זכתה אלופת הארץ,עירוני פ"ת גם באליפות ארצות הברית לאחר שגברה בגמר בדו קרב פנדלים על אוורטון קווין.

כולם בפלורידה מדברים על מזג האוויר, כשגל קור שוטף את המדינה ומוריד את הטמפרטורות לאיזור ה-2 מעלות צלזיוס. בעצם, כמעט כולם. בקלירווטר, אשר לחוף מפרץ מקסיקו, מדברים התושבים על המלבסים, שהצליחו, כנגד כל הסיכויים, לקחת את הגביע.

היום התחיל בניצחון בחצי הגמר של הפתח תקוואים על אלופת טמפה 12-8, כאשר את השערים הבקיעו (שלושער כ"א): עידן הילל, אפי בסון, רן עוזרי ואורן גבאי. אפי בסון, המנוע של המלבסים, נבחר למצטיין המשחק.

במשחק השני כשלה קבוצתם של רז זהבי מול אוורטון קווין, והפסידה בתוצאה 8-5. הקור העז עשה את שלו וגרם למחלתם של מספר שחקני מפתח, שבלעדיהם לא היו לחדרה תשובות להתקפות המחץ של המארחים. למרות עידוד מסיבי מהיציע של כמה עשרות מנציגי הקהילה הישראלית/יהודית בקלירווטר, נכנעו נסיכי חדרה לקבוצתו העדיפה של אדי לואן והחלו במסע הארוך הביתה.

 

צחי אילוז(באדום)מול שחקני אוורטון בחצי הגמר,חדרה עשו טורניר נאה.

 

למשחק הגמר עלו עירוני פ"ת ואוורטון קווין. המארחים, שעלו חדורי רוח לחימה למחוק את זיכרון ההפסד מאמש, החלו בבליץ על שערו של שוער נבחרת ישראל נמרוד בוכמן, ותוך זמן קצר הבקיעו.

אך בחוריו של אנדריי אסולין לא ויתרו והצליחו לצמצם. בתום קרב מתיש ומלא בטעויות שיפוט הסתיים המשחק בתוצאה 4-4 (יניב בן אור 3 שערים, אפי בסון 1). גם ההארכה לא הניבה שערים והקבוצות ניגשו לבעיטות העונשין. הבקיעו: יניב בן אור, רן עוזרי, אפי בסון, עידן הילל ולבסוף אורן גבאי, שעמד במשימה לאחר החמצה של המארחים.

יניב בן אור, ותיק שחקני פ"ת, נבחר למצטיין הפיינל פור.

בסיום הודה ראש עיריית קלייר ווטר , מר ג'ורג' קרטקוס, לראש המשלחת מפ"ת, מר שלום קוטלר (מחזיק תיק הספורט) והעניק לו את הפרס של אלופת ה – "US OPEN" בכדורגל חופים.
 

 

אורן גבאי כובש את הפנדל המכריע לזכות פתח תקוה.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד
(יניב: 13:52 04-01-2010)
חברים כל הכבוד עשיתם הישג אדיר !!! ברכותי
2
כבוד
(עמרי נסטה: 14:41 04-01-2010)
כל הכבוד לחבריי בפתח תקווה הבאתם כבוד גדול לענף...חבל שלא יכולתי להצטרף אבל החזקתי לכם אצבעות ושנה הבאה ניקח עוד אליפות בעזרת השם
3
יאללה חדרה
(יאללה חדרה: 15:25 04-01-2010)
איזה כבוד עשיתם לעיר
4
בהצלחה למכבי עמישב מחר בגביע וביום שישי נגד טייבה בליגה
5
לא באמת עניין אתם הטורניר לראיה חברי המשלחת שמורכבת מעסקנים נוכלים ולא משחקני הקבוצה שלקחה את האליפות בוששששששששה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?