הפועל פ"ת בשכרון חושים עם קאמבק מהאגדות

שחקני פ שחקני פ"ת חוגגים נצחון ענק (לירן דורף)
באחד המשחקים הדרמטיים של העונה, יצאה הפועל פ"ת מפיגור 0:2 וגברה 3:2 על הפועל ראשל"צ מצמד של אדריאן פרננדז ושער נוסף של אורי פסו. פ"ת בדרך לליגת העל, ראשון בצרות בתחתית.


וואו, 1100 הצופים שהגיעו אתמול לאצטדיון הברפלד בראשל"צ תפסו את אחד המשחקים הדרמטיים והמרגשים של העונה כשהפועל פתח תקווה על שלל בעיותיה הכלכליות, נתנה רבע שעה מעולם אחר והפכה פיגור של 0:2 לנצחון ענק של 3:2 שקירב אותה בעוד צעד לעבר ליגת העל.

מנגד, הפועל ראשון לציון מנוצחת זו הפעם השנייה ברציפות באותה תוצאה ושרון מימר מאמנה חייב לעשות בדק בית בחלק ההגנתי שלו שכרגע לא מספק את הסחורה, למזלו ישנן את אום אל פאחם ועפולה שכרגע נראות בדרך הבטוחה לליגה א'.

גומז ואבנד במאבק (לירן דורף)

ראשון שבמחצית הראשונה הייתה פנטסטית, עלתה לחצי השני מפוחדת, נסוגה לאחור ובעיקר לא מספיק מחוייבת ונלחמת על מנת להשיג משהו ממשחק שכבר היה בידיים שלה.

אסולין בורח ממאיו (לירן דורף)
 מימר ערך שלושה שינויים מההרכב שהפסיד לאחי נצרת כשברטקובסקי, מור שקד והרכש החדש עדי שלג פתחו במקומם של אסור, גל לוי וזועבי.
מנגד, ניסן יחזקאל עלה עם הרכבו הרגיל שכולל את שלישיית ההתקפה הטובה בליגה, גומז, פרננדז וליאור אסולין.
המשחק נפתח בקצב טוב וכבר בדקה החמישית רביבו השאיר פס לליאור אסולין שבעט מ 16 מטרים כדור שטוח אך שקל היה במקום וקלט ללא קושי.

מימר, ערך שלושה שינויים בהרכב (לירן דורף)
 ראשון השתלטה אט אט על המשחק ובדקה ה-18 גם עלתה ליתרון כשניר נחום הוציא כדור רוחב מימין שהגיע עד לשלומי אזולאי שמ 14 מטר ומבלי לעצור שלח טיל אדיר שנעצר רק בחיבורים, 0:1 למקומיים ויתרון מוצדק לאור מה שהתפתח בשדה.

אזולאי כובש את הראשון (לירן דורף)
והחגיגות (לירן דורף)

בדקה ה-22 טענות אצל המלאבסים לפנדל לאחר שליאור אסולין נשלח בכדור עומק, ברח מעדי שלג שהניח עליו את ידו, אסולין הקצין בצלילה והשופט אלחמולה בחר שלא לשרוק לבעיטת 11 מטרים.

אסולין מתחיל בצלילה מול שלג (לירן דורף)

פתח תקווה ניסתה לחזור לעניינים אך הפקירה במקצת את החלק האחורי ובדקה ה-32 ראשל"צ כבר ב 0:2 לאחר שאזולאי מצא בפס עומק את עדן שרם שניצל אי הבנה קשה בהגנת פ"ת והקפיץ באלגנטיות מעל איבגי שיצא לעברו ו 200 אוהדי ראשון החלו בחגיגות.
 
שרם חוגג את השני (לירן דורף)

מייד לאחר כיבוש השער הורחק מאמן פ"ת ניסן יחזקאל לאחר דין ודברים עם השופט אלחמולה שלטענתו קיפח לאורך כל המחצית את קבוצתו, אגב ההרחקה לא ממש שינתה ליחזקאל שפשוט הדריך מתוך המגרש את שאר המשחק ליד אוהדי קבוצתו ללא מתן תגובה מהשופט.
המשחק המשיך להיות חם ואגרסיבי עם חילופי מהלומות קלים בין הצדדים כששחקני פ"ת יחד עם אוהדיה מאבדים במעט את העשתונות ומלהיטים את היצרים כשגם השופט אלחמולה לא ממש שולט בנעשה על המגרש בדקות אלו.

משחק אגרסיבי למדי (לירן דורף)

בדקה ה-42 יכל מור שקד לסגור את המשחק כשקיבל מסירה מניר נחום ומ 12 מטרים סובב באלגנטיות כדור שחמק סנטימטרים ליד משקופו של איבגי.

הכדור של שקד חולף ליד החיבורים (לירן דורף)

שחקני פתח תקווה ירדו להפסקה עם שריקות בוז ובמהלך המחצית פרץ עימות חריף בין אוהדי מלאבס לפרוספר אזגי בעלי הפועל אשקלון שישב ביציע הכבוד והתגרה בהם עם הפרחת נשיקות באוויר, סימוני ידיים ועוד כיאה למלחמה פסיכולוגית כשהקהל הכחול בא אליו בטענות וקללות על העובדה שהוא מנסה להעביר אליו שחקנים מקבוצתם.

כוסות השתייה עפות לעברו של אזגי (לירן דורף)
 עם פתיחת המחצית השנייה, החלו אוהדי פתח תקווה בקריאו עידוד לעבר שחקניו מה שכנראה עורר אותם משמעותים ומהרגע הראשון הייתה רק קבוצה אחת על המגרש ואלו הכחולים.
ברטקובסקי המקומי עוד ניסה כדור מפתיע מ 12 מטרים בדקה ה-49 שאיבגי קלט ללא קושי ואז יחזקאל הימר וערך חילוף כפול התקפי כשדבורה ובלילטי נכנסו במקומם של משפתי ואלקסלסי מה שהזיז את לוקמן לעמדת הבלם ושינה לחלוטין את משחקה של פ"ת.

נחום וגומז במאבק (לירן דורף)
 פ"ת החלה לשטוף את המגרש ובדקה ה-63 רביבו בעט כדור מפתיע מ 15 מטרים אך שקל הצליח איכשהו להדוף לקרן.
דקותיים חלפו ופ"ת חזרה למשחק כשאלחמולה שרק לפנדל גבולי בעקבות תפיסת שחקן ברחבה לאחר הרמת כדור קרן, הויכוחים של שחקני ראשל"צ לא עזרו ופרננדז צימק ל 2:1.

פרננדז מצמק (לירן דורף)

הכתומים נכנסו להלם, הפסיקו פשוט לשחק ובדקה ה-68 דבורה קיבל פס עומק מרביבו והפגיז כדור אדיר מזווית קשה אך שקל הצליח להדוף לקרן.
דקה חלפה והמלאבסים איזנו כשבתום עירבובייה ברחבה, דחק הבלם אורי פסו מקרוב וקבע 2:2 דרמטי.

פסו חוגג שיוויון (לירן דורף)

פתח תקווה נכנסה לטירוף ובחלוף דקה פרננדז יכל להשלים מהפך אך נגיחתו משישה מטרים חמקה החוצה.
ראשון המשיכה לסגת לאחור ובדקה ה-80 היא גם שילמה על כך כשדבורה בעט כדור מ 15 מטרים, שקל הצליח להדוף אך דווקא למרכז הרחבה שם ניצב לו פרננדז שמקרוב דחק פנימה, קבע מהפך ורץ לחגוג יחד עם שאר השחקנים ליד יחזקאל והקהל.

פרננדז משלים מהפך (לירן דורף)
וחוגג מהפך דרמטי (לירן דורף)
עד הסיום ניסה ראשלצ לחזור לעניינים אך הגנת פתח תקווה בראשותו של לוקמן הרחיקה כל סכנה וקבעה נצחון ענק למלאבסים שחגגו במשך דקות ארוכות עם האוהדים שלוש נקודות קריטיות בדרך לליגת העל.

הקהל הכחול בטירוף (לירן דורף)
גם הבעלים אבי ללוז הצטרף למעגל המאושרים כשירד לכר הדשא וזמזם יחד עם הקהל את השיר שהכי מתאים למלאבסים בזמנים אלו, "ונחיה באושר ובעוני, עד עצם היום הזה", בינתיים גם בתקופה הכלכלית הלא פשוטה שעובר על ללוז, הקבוצה בדרך הבטוחה לליגת העל.
שפט רעפת אלחמולה לעיני 1100 צופים בהברפלד.

ללוז ויחזקאל מאושרים (לירן דורף)
ראשל"צ: שקל 5, כהן 4, טואף 5, מאיו 4.5, שלג 5 (זועבי), אבנד 5, שקד 5 (לוי), ברטקובסקי 5, נחום 6, אזולאי 6 (די פרייאטס), שרם 6.
 
פ"ת: איבגי 5, בן סימון 5, פסו 6, משפתי 5 (דבורה), צעירי 5, אלקסלסי 5 (בלילטי), לוקמן 6, רביבו 5, גומז 5 (מאיר), אסולין 5.5, פרננדז 7.

חוגגים עם הקהל (לירן דורף)
ועוד חגיגות (לירן דורף)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אימפריה כחולה היה נפלאא
(כחול לעד: 09:22 25-01-2014)
2
יצאנו פראיירים חבלז
(יוסי: 09:58 25-01-2014)
מה קרה במחצית שם לאן הקבוצה נעלמה??????
3
משחק של פעם בעונה
(אורן: 14:22 25-01-2014)
יצאנו גדולים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?