יום כתום

בשבת אירחה בני מוסמוס באצטדיון השלום באום אל פאחם את בני ג'סר א זרקה למשחק תחתית גורלי על שש נקודות.ג'סר לא התקשתה והביסה את יריבתה 4:1 בדרך לקחת מעט אוויר לנשימה מקרבות התחתית ולהשאיר את מוסמוס עמוק עמוק בבוץ.

ארבעה מחזורים בלבד הספיקה העולה החדשה מליגה ג', בני ג'סר א-זרקה לנוח על זרי הדפנה עד שבאה פרשת זיוף חתימת הרופא על טפסי הבדיקות הרפואיות של שחקניה וטרפה עבורה את הקלפים.

ארבעת ההפסדים הטכניים שהיא ספגה הורידו אותה עד למקום האחרון. בשבת פגשה את אחת מיריבותיה נגד הירידה, בני מוסמוס ,ניצחה באופן מרשים, 1:4 ונשמה הרבה אוויר.

 

חוסאם אגברייה ממוסמוס מנסה מספרת.(צילום:לירן דורף)

 

מעבר למאבק נגד הירידה טמן המשחק בחובו הרבה יוקרה. למי שלא זוכר נפגשו שתי הקבוצות שעונה שעברה בקרב הפלייאוף על העלייה בסיומו ניצחה בני ג'סר, 0:1 ועלתה לאחר שתי עונות רצופות בהן כשלה ברגעי הסיום. מוסמוס הצטרפה אליה בעקבות פירוקה של מכבי שפרעם שירדה מליגה א'.

לאחר ההפסד באיכסל לאחי המקומית והתיקו הביתי עם מכבי בית שאן ידע מאמן ג'סר, אחמד קאסם כי עוד איבוד נקודות במיוחד מול יריבה לתחתית עלול לסבך את קבוצתו ולכן התמקד כל השבוע בהכנה מנטאלית יותר מאשר טקטית. בנוסף היה זה קרב ראש בראש של שני מאמנים, תושבי ד.א. כרמל כשמן העבר השני ניצב נאיף חוסין.

משורות ג'סר נעדרו הקשר, סעיד נגנגיה והמגן, מוחמד ג'וואברה המורחקים. במקומם העלה קאסם את סיף טוואטחה, קרוב משפחתו של טוואטחה מכבי חיפה ואת פאיז ג'והר שתופקד כשומר אישי על כוכב מוסמוס, חוסאם אגבריה.

 

גיא בן שבת(בכתום)מנטרל את מחמוד מחג'אנה ממוסמוס.(צילום:לירן דורף)

 

את המשחק פתחו האורחים בסערה ותוך 10 דקות הגיעו לשני מצבים קורצים של מוחמד אבו ערישה שבעט מ-16 מטר כדור שחלף סנטימטרים מהקורה ושל שרון סעדה שמ-5 מטר בעט מעל המשקוף.

שמוליק לוי עוד הספיק לשגר שני כדורים חופשיים (13, 16) ששרקו ליד שער המאחרים ובדקה ה-20 שלח ראזי עמאש כדור בחצי גובה לעברו של סעדה וזה ניסה מספרת שהלכה לשמיים.

שתי דקות לאחר מכן נשא הלחץ של האורחים פרי. אימאם מרעי שלח את אותו עמאש לתוך הרחבה, זה השתלט על הכדור ובסיבוב בעט לפינה הנגדית של עלא מחג'נה, שוער מוסמוס.

מוסמוס רצתה לחזור למשחק ואף הגיע למצב וחצי של מחמוד בועול (מחמיד) אך שוער ג'סר, איהאב אבוזוהייר היה במקום.

 

יוסף מחאג'נה משאיר את הגנת ג'סר מאחוריו,הוסיף המון תנופה מהספסל.(צילום:לירן דורף)

 

ג'סר המשיכה להיות טובה יותר ועל סף ההפסקה ביססה את יתרונה. שרון סעדה החליף מסירה כפולה עם אבו ערישה ששלח את הראשון לתוך הרחבה וזה מ-7 מטר בעט פנימה, 0:2 לג'סר שירדה רגועה מאד להפסקה.

המחצית השנייה נפתח בלחץ מקומי כשמוסמוס תוקפת פעם אחר פעם את שער ג'סר במטרה לחזור למשחק.

בדקה ה-53 היא גם כמעט כובשת כשאיברהים מחאג'נה מקבל כדור עומק,עובר שני מגנים ובועט שטוח מצד לצד כדור שעובר סנטימטרים מהקורה.

 

איברהים מחאג'נה(בלבן) ופאיז ג'והר מג'סר במאבק.(צילום:לירן דורף)

 

הלחץ נמשך ובדקה ה-62 שוב מחאג'נה מחמיץ מ 12 מטרים כשהוא בועט היישר לידי השוער איאהב אבוזוהייר לאחר שקיבל כדור נהדר מחוסאם אגברייה.

בדקה ה-68 מוסמוס סוף סוף מצמקת כשאיברהים מחאג'נה משחרר פצצה,אבוזוהייר מצליח להדוף לקורה ועל הריבאונד מחמישה מטרים נמצא יוסף מחאג'נה המחליף כדי להפציץ פנימה,2:1 ג'סר.

 

מחאג'נה כובש את השער המצמק של מוסמוס.(צילום:לירן דורף)

 

מחאג'נה חוגג את השער.(צילום:לירן דורף)

 

ג'סר נעלמה מהמשחק בדקות אלו ובדקה ה-76 כמעט וספגה את השוויון כשכדור עומק נשלח לחוסאם אגברייה והאחרון באחד על אחד מול שוער ג'סר בעט כדור שטוח שחמק ליד הקורה והשאיר את אגברייה להוציא את תסכולו על הדשא.

בדקה ה-80 שכל מוסמוס תוקפת קדימה,הבקיעה ג'סר את השלישי במתפרצת שבסיומה נותר מוחמד אבו ערישה חופשי ברחבה ומזווית אלכסונית מרחק עשרה מטרים הפגיז את הרשת,3:1 ג'סר.

 

אבו ערישה(משמאל)חוגג עם אחמד ותד את השלישי של ג'סר.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-86 תסריט דומה וכמעט שכפול של השער הקודם ששוב אבו ערישה מקבל כדור ברחבה,מפגיז את הרשת ורץ לחגוג עם 60 האוהדים האמיצים של ג'סר שחגגו ביציע.

בסיום 4:1 לג'סר שהתוצאה מעט משקרת במיוחד לאור מה שנראה על כר הדשא במחצית השנייה.

 

אבו ערישה חוגג צמד אישי.(צילום:לירן דורף)

 

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אין כמו מוסמוס
(חאמד: 09:47 11-01-2010)
נבוא לכל משחק בכל מצב נשאר בליגה
2
ל-1 תביא לי כנאפה
(לוי הדרוויש: 10:00 12-01-2010)
ילה מוצמוץ בלאגןןןןןןןןןןןןןן

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?