מגבשים ישורת

בסיומו של הסיבוב הראשון בליגה ב' דרום ב' מתחילה הצמרת הגבוהה לקבל פנים. המחזור האחרון השאיר 3 קבוצות שעוד דולקות אחר בני אילת. איחוד צעירי רהט הסגנית פגשה את מ. ס. קריית גת שעוד רצתה להישאר בתמונה. אך העליונות של רהט, שקיימה ערב לפניכן גיבוש, ניצחה לבסוף 1-3 וסגרה את הסיפור עבור הקרית-גתים שהציגו משחק טוב.

במסגרת המחזור ה- 15 בליגה ב' דרום ב' אירחה המדורגת שישית מועדון ספורט קריית גת את המדורגת שנייה, איחוד צעירי רהט.המשחק התקיים בשעה מוקדמת ביום שישי (עקב הצגה כפולה) באצטדיון קריית גת. עקב תפילת יום השישי והשעה המוקדמת למשחק הגיעו מרהט רק כמאה אוהדים, אך גם הם נתנו לשחקניו של דני וקנין אווירה ביתית מול העשרות הבודדות של אוהדי קריית גת.

 

אלי כהן (בשחור) מנסה להשיג את שמעון סיבוני מרהט.(צילום:אנס אבודעבס)

 

המשחק שיכול היה לשנות כמעט עונה שלמה עבור מ.ס. קריית גת גם היה חשוב ביותר לאורחים מרהט. המתנ"ס העירוני ברהט הזמין את שחקני ואנשי הקבוצה ערב המשחק הגורלי בצמרת לערב גיבוש באחת המסעדות. ראש העירייה והנהלת הקבוצה הכניסו רוח קרב לשחקני צעירי רהט ובקשתם הייתה אחת – ניצחון!

המשחק החל דווקא בלחץ של המארחים ושחקני קריית גת שלטו בעשרים דקות הראשונות ללא הרף. כבר בדקה השמינית טענו אנשי קריית גת לכדור עונשין לאחר שליאור סודמי הוכשל ברחבה על ידי רועי אטואן. השופט אור מהדיפור הורה להמשיך.

 

ליאור סודמי נופל ברחבת רהט, האם היה פנדל?.(צילום:אנס אבודעבס)

 

כעבור שתי דקות שוב קריית גת בתוך הרחבה. הפעם כדור עומק של משה סבג מצא את צדוק בואצ'י שהקדים את המגן מוחמד אבו ע'דייה ומחמישה מ' בעט לפינה הקרובה, אך זינוק טוב של השוער הוציא לקרן.

בדקה ה- 26 קריית גת התקרבה עוד יותר לכיבוש. הרמה של אביתר מולאי מימין לתוך רחבת החמש עברה מסוכנת ללא מגע בכדור. בהמשך ההתקפה הכדור הגיע אל צדוק בואצ'י שמחוץ לרחבה בעט אלכסונית אל הפינה הרחוקה. השוער גנאדי וולקוב לא הצליח לעצור את הכדור שניתז אל הקורה.

 

יעקב וקנין מתאקל את אנדרי קייטמזוב מרהט.(צילום:אנס אבודעבס)

 

כמאמר הקלישאה, מי שלא כובש סופג. בדקה ה- 34 החליט החלוץ של צעירי רהט אנדרי קייטמזוב שאם הכדור לא מגיע אליו, אז הוא ייקח אותו בעצמו. החלוץ קיבל כדור כארבעים מטרים מהשער, עבר שני מגנים, החליף דאבל פס עם אוסמה אלקשאעלה ובעט מ- 21 מ' כדור ששינה מעט את כיוונו לאחר שפגע באחת מבלמים קריית גת. השוער אלדר כראדי שהיה מחוץ לשערו צפה בכדור מתעופף מעליו אל הרשת.

 

סלמאן אלהזיל ושמעון סיבוני, הראשונים לברך את קייטמזוב (באמצע) על השער.(צילום:אנס אבודעבס)

 

המחצית הראשונה הסתיימה כאמור ביתרון 0-1 לעצירי רהט, אך גם בהפסקה הדרמה לא פסקה במשחק הזה. תקרית לא נעימה שאף התדרדרה לפיזית התנהלה בין הנהלות שתי הקבוצות ובמיוחד מנהלי הקבוצות שהופרדו ע"י השוטרים והנוכחים.

את המחצית השנייה פתחו המארחים בצורה דומה לקודמתה. לחץ של קריית גת בכדי להשיג את השוויון לא עלה בתוהו. בדקה ה- 61 היה זה הוותיק משה סבג שניצל חור בהגנת רהט, נכנס אל הרחבה כאשר הוא חולף על פני הבלם גלעד גרנדש ולאחר שעבר את השוער היוצא וולקוב גלגל בחוכמה את הרשת 1-1 מוצדק.

 

משה סבג מעל רועי אטואן, בסוף גם כבש.(צילום:אנס אבודעבס)

 

צעירי רהט לא אמרה נואש ובתמיכת קהל אוהדיה חזרה למשחק שהתנהל בדו צדדיות.

בדקה ה- 78 נשבר הקרח בחום הגדול ששר בדרום. פריצה של שחקן החיזוק החדש של רהט אלכס סלטיקוב שהוחתם השבוע,בסיומה הוציא כדור רוחב את סלמאן אלהזייל שמתוך הרחבה שלח כדור אל הפינה הרחוקה ומחזיר את רהט להוליך 1-2.

 

עידן בוקובזה (בשחור) ומוחמד אבו ע'דייה מהופנטים משהו.(צילום:אנס אבודעבס)

 

מ. ס. קריית גת שלחה את כל הכלים שלה קדימה בכדי להשוות, רהט ניצלה את הדלילות בהגנת המקומיים. בדקה ה- 84 שלח הקפטן מחמוד אבו ע'ליון את המגן עבד אלרחמאן אבו צהיבאן שנכנס את הרחבה ובעט אל הפינה הקרובה וסגר את סיפור המשחק.

בסיום ניצחון לאיחוד צעירי רהט 1-3 בדרך לשמור על הסגנות שבוע נוסף, בהפרש חמש נקודות מבני אילת שניצחה גם כן. מנגד מ.ס. קריית גת התרחקה מרביעיית הצמרת ותנסה את מזלה במשחקים הבאים.
 

רותם מיטב לא מצליח לחסום את ההרמה של אביתר מויאל.(צילום:אנס אבודעבס)

 

בילי שדה,מאמן קריית גת יצא ללא נקודות.(צילום:אנס אבודעבס)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
לכל הקבוצות כנסו
(רמלאי: 21:54 11-01-2010)
רק עירוני רמלה תעלה השנה מהמקום הראשון אף אחד לא יעמוד בדרכנו מילה שלי
2
לאור המצב והמקום והפרש הנקודות שמשחררים את כל החיזוק ומשחקים רק עם המקומיים
3
כבר 3 משחקים שמ.ס קרית גת משחקת טוב ומחמיצה בלי סוף חוסר מזל מוחלט..יש לציין שהשיפוט היה חלש מאוד השופט לא שרק לפאול אחד של קרית גת!!
4
אין מה לעשות
(קרית גת: 18:24 12-01-2010)
פוחים רגליים למי שיחולים
5
האם זה נכון מה שקורה ברהט?
(אלוף הליגות הנמוכות: 19:22 12-01-2010)
אחד שמלווה את הליגות הנמוכות ורהט למה ממהרים לשחרר שחקנים ברהט יש קבוצה טובה מאוד ויכולה להתמודד עד הסוף . האם זה רק שמועות .. תענו לי אנשי רהט
6
תכנסו דחוף וגם למספר 5
(רהט בדם: 00:03 19-01-2010)
אין דבר כזה רהט תמשיך עם השחקנים שלה ובסוף היא תחגוג עליה לליגה א' אנשאללה הבחור שכתה את ההודעה אין לו מושג בכדורגל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?