דרכו במקום

במפגש בין שתי קבוצות שחיפשו דרך לחזור לצמרת הגבוהה נפרדו צפרירים חולון ועירוני כפר יונה בתיקו 0:0 מאכזב שנתן אמנם נקודה בודדת לכל קבוצה אך למעשה הרחיק בצורה משמעותית את שתיהן מכל עניין בצמרת ליגה א' דרום.

לפני תחילת העונה היו כאלה שלא חזו לצפרירים חולון צבירה של 20 נקודות בכל העונה מה שאומר לליגה ב'.

היום, לפני המשחק, כמעט חצי עונה אחרי, היא דורגה במקום ה-5, נקודה בלבד מהמקום הרביעי ו-6 מהמקום השני המוליך בתום העונה למבחני העלייה. בתחום הנקודות היא עברה את ה-20 עוד בניצחון על כפ"ס לפני שבועיים, אם כי היא עדיין לא באזור הבטוח כשלמקום ה-15 יש כיום, 10 נקודות פחות.
מולה התייצבה עירוני כפר יונה, שעדיין מתקשה למצוא את מקומה בליגה. חוץ מנועלות הטבלה, טייבה וקרית מלאכי, מדובר באחת הקבוצות היותר משעממות בליגה. באופן מפתיע מדובר דווקא בקבוצת חוץ לא רעה שצברה 12 מנקודותיה במגרשיהן של היריבות שם היא ספגה רק 3 שערים.

 

אופיר חלוואני -תוסכל על ידי הגנת צפרירים.(צילום:גיא גולדפרב)


לעיני כ-150 צופים בלבד עלתה מהארחת עם שינוי אחד בהרכב הפותח: רן עגייב במקומו של יוסי פליקר שאכזב במחזורים האחרונים.
לעומתה חסרה כפר יונה את ירון טימור המוצהב, כשאחמד מסארווה פינה את מקומו לשימי ג'ורנו שחזר לקבוצה השבוע ובמקומו של עדי שלג פתח בני לם עם עידן ששון בהרכב הראשון.
בתעתיק מדויק למשחק הביתי נגד כפ"ס פתחו החולונים את המשחק בסערה ועם לחץ על שערו של רועי ניסן האורח. כבר בדקה ה-3 הוציא ניר דדון קרן קצרה ללהב ברששת שבעט כדור קשתי וניסן לא לקח סיכון והדף מעל המשקוף.
בדקה ה-10 עלה רועי ישראלי לכדור גובה יחד עם אסף לוזון וניר דדון ותוך כדי כך התנגשו שני שחקני כפר יונה בראשיהם. ישראלי נפגע הכי קשה כשסבל מחתך עמוק ליד הגבה. לאחר טיפול קצר מחוץ לתחומי המגרש התברר כי הוא לא יכול להמשיך ולם נאלץ לבצע חילוף כפוי כשהכניס במקומו את אלברט נקש. בהמשך פונה ישראלי באמבולנס לבית החולים וולפסון.

 

רועי ישראלי (שוכב) מקבל טיפול לאחר הפציעה -לם נאלץ לבצע חילוף כפוי.(צילום:גיא גולדפרב)


בדקות אלה כפר יונה ממש לא הייתה על המגרש וכל ניסיונותיה לצאת להתקפות הסתיימו עוד לפני חצי המגרש של צפרירים. בדקה ה-19 ההזדמנות הגדולה של המשחק. ניר דדון בעט כדור חופשי שקיפץ על הדשא, הטעה את ניסן שלא הצליח לתפוס והתגלגל לרגליו של ארז ללוז, אולם זה התבלבל וירה את הכדור מ-5 מטר לשמיים.
צפרירים המשיכה לשלוט ובדקה ה-28 פרץ עגייב לתוך הרחבה, בעט שטוח וניסן מנע ברגלו שער בטוח.
בדקה ה-34 זכו המקומיים ליתרון משמעותי על המגרש. ג'ורנו איבד כדור למאור דוז בחלק המגרש של צפרירים, דלק אחרי האחרון והכשיל אותו מאחור. השופט אביב חגשי (פשוט מעולה – היה בכל מקום במגרש), היה החלטי והראה מייד לג'ורנו את הכרטיס האדום לקול מחאותיהם של חבריו.

 

 אביב חגשי בדין ודברים עם יאיר שמחון מצפרירים, השופט היה רמה אחת מעל כולם במשחק.(צילום:גיא גולדפרב)


ההרחקה גרמה לאורחים לגת מעט לאחור אך הקישור חולוני שהחל להיחלש הרבה להגביה כדורים שנעצרו בראשם של צמד בלמי כפר יונה, אבי שילן (טוב) ואסף לוזון.
למרות זאת יכלה צפרירים לעלות ליתרון. בדקה ה-41 שבר ארז ללוז את מלכודת הנבדל של כפר יונה ומצא עצמו לבד מול ניסן, כולם ציפו לשריקה, כולל ללוז בעצמו שלא היה מרוכז ובעט לגופו של השוער המזנק במקום לגלגל פנימה, רן עגייב עט על הריבאונד ובעט פנימה אולם השופט פסל ובצדק את השער מכיוון שעגייב שהיה בנבדל פאסיבי בזמן המסירה לללוז הפך להיות אקטיבי. 0:0 במחצית לא גדולה, אם כי לא משעממת.
המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר לגמרי כשברובה התנהלה במרכז השדה כמעט ללא מצבים לשום כיוון וזאת למרות יתרון מספר. כל ניסיונותיה של צפרירים לנהל התקפה מסודרת נתקלו בחומה הבצורה של הגנת כפר יונה שמצידה ניסתה לשלוח את צמד החלוצים שי כחלון ואופיר חלווני למתפרצות.
בדקה ה-49 ירה בר ששת מ-17 מטר אולם ניסן היה במקום ואגרף. מאותה דקה בערך נעלמה צפרירים מהמגרש וכפר יונה למרות הנחיות המספרית לקחה את היוזמה, החזיקה יותר בכדור אך לא הגיע לסיכון ממשי של שער צפרירים הרבה בזכותם של גיא שוסט (המצטיין בשורותיה) ורועי בניאן שיחד עם דני משען היציב, תסכלו את חלווני שפשוט לא היה מגרש.

 

שימי ג'ורנו(בירוק)שומר על וייצמן מחולון,ההרחקה הייתה מיותרת.(צילום:גיא גולדפרב)


בדקה ה-62 קיבל אלון לוי כדור על סף הרחבה, התקדם מעט ושלח כדור לא חזק שפגע בקורה החיצונית העליונה ויצא לחוץ. המשחק המשיך להיות חלש מצד שתי הקבוצות, בדקה ה-72 שלח דני משעון כדור חופשי מ-17 מטר לחומה, מה שהייתה ההזדמנות הממשית היחידה של חולון עד לסיום.
כפר יונה מצידה "הריחה" כי ניתן לעשות משהו ניסתה לצאת להתקפות עקרות כשבאחת מהן, בדקה ה-85 שיחרר המחליף, עדי שלג בעיטה מסוכנת שהלכה לחוץ. ממש בדקה ה-90 זכתה כפר יונה בכדור חופשי 18 מטר משער צפרירים. חלווני בעט אך בויטר היה במקום וקלט בזינוק כפול.
עד לסיום היה ניסיון רפה של צפרירים ללחוץ על הדוושה במטרה לנצל את יתרונה המספרי אך בסיום 0:0 משקף ומאכזב בעיקר עבור המקומיים ששוב החמיצו הזדמנות טובה להידבק לצמרת העליונה.
 

עגייב (14 בכחול) מול עידן ששון (14 בצהוב) - החליף את יוסי פליקר בהרכב.(צילום:גיא גולדפרב)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
שחקן נשמה
(שרוף: 20:00 15-01-2010)
אין הרבה שחקני נשמה כמו רועי ישראלי בכדורגל כפר יונה תשמרו עליו
2
גורדנה שלושה חלוצים פח פח פח.
(חולוני שרוף: 20:32 15-01-2010)
יוסי מה קורה זה חלוצים. בושה מה שהיה היום.מזה העגייב הזה בליגה ז אין לו מקום. והאחרים מתחזים. אחד מהם כבר מכר אותנו. יותר אני לא בא. ימגעילים.יוסי היום תעיתה בגדול.
3
ל2אתה צודק כול מילה בסלע.
(חולוניה בנשמה: 20:57 15-01-2010)
יוסי היום פישלתה בגדול מה אתה לא מבין שהעגייב הזה בלוף.
4
מחמאות
(אסי: 20:57 15-01-2010)
מסכים עם מה שנכתב כאן.למרות שאני אוהד כפר יונה וכביכול האדום היה לרעתנו חייבים לשבח את השופט שנראה אולי צנום והססן בהתחלה אבל היה מצויין ובלט באמת מעל כולם מה שמלמד כמה גרוע היה המשחק
5
ל2ו3כנסו
(ניסו: 21:43 15-01-2010)
גורדנה לא אשם החלוצים השלומיאלים האלה המתחזים ולא רק העגבניה שלא מבין את המשחק כולם כולל מוכר המשחקים שעוד לא עף מהמעדון.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?